Mercadona retira un dels seues productes més venuts temporalment

Mercadona ha hagut de fer front a les crítiques dels seus consumidors en les xarxes una volta més, per no trobar un producte en una de les seues estanteries. Si fa unes setmanes el producte que trobaven a faltar els seus clients era el torró nadalenc de galleta salada, ara tot el món es pregunta per què el salmó natural en llauna de la marca Hacendado ha deixat de vendre’s en els supermercats Mercadona.

 

Les llaunes de salmó natural poden ser un article bastant desconegut per a la majoria de consumidors, ja que la gran reina de les conserves sol ser la tonyina, és més, Mercadona té un gran aparador de tonyina que plena bona part de la seua secció de llaunes. Tot i això, molts clients han apostat pel salmó natural en conserva com a forma de menjar saludable, ja que este aliment és indispensable en una dieta variada i equilibrada.

 

Els clients de Mercadona volen que este producte torne a les estanteries

D’esta manera, quan els clients han trobat a faltar este producte en el seu Mercadona habitual s’han escandalitzat i han anat corrent a Twitter a demanar explicacions a la cadena de supermercats valenciana, pel motiu de l’absència d’este producte tan preuat.

 

 

 

A partir dels continus missatges i queixes de diferents usuaris a través de Twitter, Mercadona s’ha hagut de pronunciar finalment, tranquil·litzant als seus clients i assegurant que a finals de desembre tornaran a tindre este producte tan apreciat en les estanteries dels seus supermercats: «Estem treballant per a restablir el servici el més prompte possible i tornarem a tindre’l a partir de finals de desembre aproximadament. Tenim en compte el seu comentari i el compartim amb els responsables del producte».

 

D’esta manera, pareix que Mercadona no retirarà definitivament el producte i que pròximament el tornarem a vore a la venda, notícia que segur que ha relaxat a tots els fans d’este producte. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.