Mercadona retira un dels seues productes més venuts temporalment

Mercadona ha hagut de fer front a les crítiques dels seus consumidors en les xarxes una volta més, per no trobar un producte en una de les seues estanteries. Si fa unes setmanes el producte que trobaven a faltar els seus clients era el torró nadalenc de galleta salada, ara tot el món es pregunta per què el salmó natural en llauna de la marca Hacendado ha deixat de vendre’s en els supermercats Mercadona.

 

Les llaunes de salmó natural poden ser un article bastant desconegut per a la majoria de consumidors, ja que la gran reina de les conserves sol ser la tonyina, és més, Mercadona té un gran aparador de tonyina que plena bona part de la seua secció de llaunes. Tot i això, molts clients han apostat pel salmó natural en conserva com a forma de menjar saludable, ja que este aliment és indispensable en una dieta variada i equilibrada.

 

Els clients de Mercadona volen que este producte torne a les estanteries

D’esta manera, quan els clients han trobat a faltar este producte en el seu Mercadona habitual s’han escandalitzat i han anat corrent a Twitter a demanar explicacions a la cadena de supermercats valenciana, pel motiu de l’absència d’este producte tan preuat.

 

 

 

A partir dels continus missatges i queixes de diferents usuaris a través de Twitter, Mercadona s’ha hagut de pronunciar finalment, tranquil·litzant als seus clients i assegurant que a finals de desembre tornaran a tindre este producte tan apreciat en les estanteries dels seus supermercats: «Estem treballant per a restablir el servici el més prompte possible i tornarem a tindre’l a partir de finals de desembre aproximadament. Tenim en compte el seu comentari i el compartim amb els responsables del producte».

 

D’esta manera, pareix que Mercadona no retirarà definitivament el producte i que pròximament el tornarem a vore a la venda, notícia que segur que ha relaxat a tots els fans d’este producte. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.