15.4 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Mercadona retira el seu dolç nadalenc més popular

Les festes de Nadal estan a punt d’arribar i Mercadona ja calenta motors plenant les seues estanteries dels menjars típics d’estes festes: torrons, bombons, polvorons, dolços, panettones, etc. Però enguany els consumidors d’esta cadena de supermercats han trobat a faltar un dolç molt especial que any rere any comercialitzava Mercadona baix la seua marca Hacendado: es tracta del torró de galleta salada i xocolate blanc.

 

Mercadona no vendrà més el seu torró blanc de galleta salada

Enguany, Mercadona ha pres la decisió de retirar de la seua oferta de torrons nadalencs el seu torró de galleta salada Hacendado, cosa que ha siguat una gran decepció per als seus clients, que eren seguidors d’este sabor de torró i que valoraven molt positivament pel seu contrast dolç-salat. D’esta manera, les queixes en les xarxes no han tardat a aparéixer, amb clients estranyats de no trobar este dolç tan característic en les botigues i que demanaven que tornaren a vendre este producte per Nadal.

 

  

  

 

Finalment, Mercadona, en vore el disgust dels seus clients, s’ha pronunciat al respecte en Twitter confirmant que el torró en qüestió ja no es troba a la venta enguany, encara que ha demanat als usuaris que expliquen què és el més valoraven d’este producte per intentar tindre’l de nou en les seues estanteries.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.