Mercadona retira el seu dolç nadalenc més popular

Les festes de Nadal estan a punt d’arribar i Mercadona ja calenta motors plenant les seues estanteries dels menjars típics d’estes festes: torrons, bombons, polvorons, dolços, panettones, etc. Però enguany els consumidors d’esta cadena de supermercats han trobat a faltar un dolç molt especial que any rere any comercialitzava Mercadona baix la seua marca Hacendado: es tracta del torró de galleta salada i xocolate blanc.

 

Mercadona no vendrà més el seu torró blanc de galleta salada

Enguany, Mercadona ha pres la decisió de retirar de la seua oferta de torrons nadalencs el seu torró de galleta salada Hacendado, cosa que ha siguat una gran decepció per als seus clients, que eren seguidors d’este sabor de torró i que valoraven molt positivament pel seu contrast dolç-salat. D’esta manera, les queixes en les xarxes no han tardat a aparéixer, amb clients estranyats de no trobar este dolç tan característic en les botigues i que demanaven que tornaren a vendre este producte per Nadal.

 

  

  

 

Finalment, Mercadona, en vore el disgust dels seus clients, s’ha pronunciat al respecte en Twitter confirmant que el torró en qüestió ja no es troba a la venta enguany, encara que ha demanat als usuaris que expliquen què és el més valoraven d’este producte per intentar tindre’l de nou en les seues estanteries.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.