Mercadona retira el seu dolç nadalenc més popular

Les festes de Nadal estan a punt d’arribar i Mercadona ja calenta motors plenant les seues estanteries dels menjars típics d’estes festes: torrons, bombons, polvorons, dolços, panettones, etc. Però enguany els consumidors d’esta cadena de supermercats han trobat a faltar un dolç molt especial que any rere any comercialitzava Mercadona baix la seua marca Hacendado: es tracta del torró de galleta salada i xocolate blanc.

 

Mercadona no vendrà més el seu torró blanc de galleta salada

Enguany, Mercadona ha pres la decisió de retirar de la seua oferta de torrons nadalencs el seu torró de galleta salada Hacendado, cosa que ha siguat una gran decepció per als seus clients, que eren seguidors d’este sabor de torró i que valoraven molt positivament pel seu contrast dolç-salat. D’esta manera, les queixes en les xarxes no han tardat a aparéixer, amb clients estranyats de no trobar este dolç tan característic en les botigues i que demanaven que tornaren a vendre este producte per Nadal.

 

  

  

 

Finalment, Mercadona, en vore el disgust dels seus clients, s’ha pronunciat al respecte en Twitter confirmant que el torró en qüestió ja no es troba a la venta enguany, encara que ha demanat als usuaris que expliquen què és el més valoraven d’este producte per intentar tindre’l de nou en les seues estanteries.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.