Mercadona retira el seu dolç nadalenc més popular

Les festes de Nadal estan a punt d’arribar i Mercadona ja calenta motors plenant les seues estanteries dels menjars típics d’estes festes: torrons, bombons, polvorons, dolços, panettones, etc. Però enguany els consumidors d’esta cadena de supermercats han trobat a faltar un dolç molt especial que any rere any comercialitzava Mercadona baix la seua marca Hacendado: es tracta del torró de galleta salada i xocolate blanc.

 

Mercadona no vendrà més el seu torró blanc de galleta salada

Enguany, Mercadona ha pres la decisió de retirar de la seua oferta de torrons nadalencs el seu torró de galleta salada Hacendado, cosa que ha siguat una gran decepció per als seus clients, que eren seguidors d’este sabor de torró i que valoraven molt positivament pel seu contrast dolç-salat. D’esta manera, les queixes en les xarxes no han tardat a aparéixer, amb clients estranyats de no trobar este dolç tan característic en les botigues i que demanaven que tornaren a vendre este producte per Nadal.

 

  

  

 

Finalment, Mercadona, en vore el disgust dels seus clients, s’ha pronunciat al respecte en Twitter confirmant que el torró en qüestió ja no es troba a la venta enguany, encara que ha demanat als usuaris que expliquen què és el més valoraven d’este producte per intentar tindre’l de nou en les seues estanteries.

 

També pots llegir…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.