12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mercadona retira el seu dolç nadalenc més popular

Les festes de Nadal estan a punt d’arribar i Mercadona ja calenta motors plenant les seues estanteries dels menjars típics d’estes festes: torrons, bombons, polvorons, dolços, panettones, etc. Però enguany els consumidors d’esta cadena de supermercats han trobat a faltar un dolç molt especial que any rere any comercialitzava Mercadona baix la seua marca Hacendado: es tracta del torró de galleta salada i xocolate blanc.

 

Mercadona no vendrà més el seu torró blanc de galleta salada

Enguany, Mercadona ha pres la decisió de retirar de la seua oferta de torrons nadalencs el seu torró de galleta salada Hacendado, cosa que ha siguat una gran decepció per als seus clients, que eren seguidors d’este sabor de torró i que valoraven molt positivament pel seu contrast dolç-salat. D’esta manera, les queixes en les xarxes no han tardat a aparéixer, amb clients estranyats de no trobar este dolç tan característic en les botigues i que demanaven que tornaren a vendre este producte per Nadal.

 

  

  

 

Finalment, Mercadona, en vore el disgust dels seus clients, s’ha pronunciat al respecte en Twitter confirmant que el torró en qüestió ja no es troba a la venta enguany, encara que ha demanat als usuaris que expliquen què és el més valoraven d’este producte per intentar tindre’l de nou en les seues estanteries.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.