11.7 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Mercadona busca 200 nous treballadors que cobraran fins a 69.000 euros a l’any

Imatge d'arxiu d'un ròtul de la cadena de supermercats Mercadona

Imatge d’arxiu d’un ròtul de la cadena de supermercats Mercadona | MERCADONA

 

Este dimecres, la cadena de supermercats Mercadona ha fet pública una oferta de treball amb 200 vacants disponibles, ja que la firma valenciana està actualment impulsant un projecte de transformació digital. Per tal de complir i consolidar este objectiu, han comunicat la necessitat d’ampliar la plantilla d’informàtics.

 

La cadena de supermercats de Juan Roig ha anunciat que, aquelles persones amb esta formació, que complisquen els requisits i acaben sent contractades, comptaran amb una ocupació estable, de qualitat, a jornada completa i obtindran un salari de fins a 34.500 euros bruts anuals més objectius.

 

A més, per a aquells llocs de responsabilitat, els sous que s’oferixen arriben fins als 69.000€ bruts anuals més objectius, també a jornada completa. La formació contínua dels treballadors serà a càrrec de l’empresa amb l’ojectiu de ampliar coneixements professionals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.