L’Ajuntament de València oferix més de 100 llocs de treball per a majors de 30 i de 55 anys

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat una nova edició del pla d’ocupació ‘Oportunitats’, un programa ideat per a impulsar l’ocupabilitat i reduir les taxes de desocupació entre les persones majors de 30 anys i les majors de 55. Amb ell, més de 100 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals

 

‘Oportunitats’ es dividix en dos programes: ‘Oportunitats +30’, que oferix més de 70 contractes laborals directes en l’Ajuntament de València a través de les subvencions ‘EMCORP’ de Labora i es dirigix a persones desocupades majors de 30 anys; i ‘Oportunitats +55’, que oferix 30 contractacions directes per a persones en situació de desocupació que superen els 55 anys.

 

En el cas del pla ‘Oportunitats +30’ els perfils demandats per l’Ajuntament de València són molt variats i van des de l’obra o jardineria a l’arquitectura o medicina. Este pla d’ocupació té el suport d’una subvenció de Labora d’1 milió d’euros que permetrà contractar 76 persones durant 6 mesos en el consistori.

 

Per la seua banda, el programa ‘Oportunitats +55’, que complix la seua segona edició, s’activa amb fons totalment municipals (410.000 euros) i permetrà la contractació durant 9 mesos de 30 persones, sobretot de perfils d’ordenança i subaltern.

 

Contractres, formació i assessorament

A més, ‘Oportunitats’ compta amb accions formatives concretes per a este col·lectiu: amb els Cursos ‘València Activa Expressa’ de competències clau i professionals; certificats de professionalitat i formació específica, com ara cursos d’Habilitats Socials i Competències Digitals

 

Pel que fa a emprenedoria, els beneficiaris poden rebre atenció personalitzada en els punts d’Atenció a l’Emprenedoria; optar a les línies d’Ajudes Directes a l’Emprenedoria (Empren), a la Consolidació Empresarial (Impuls Econòmic) i a la Contractació (Emplea).

 

De la mateixa manera, les persones beneficiàries podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació’, a on disposaran d’un servici d’informació de recursos i programes i, a més, comptaran amb personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de busca de treball.

 

Els requisits per a poder optar als contractes i accions formatives vinculades a estos plans d’ocupació són estar empadronat/ada en València i inscrit/a en Labora com a demandant d’ocupació i en la Agència d’Ocupació València Activa, tindre més de 30 anys en el cas del programa ‘Oportunitats +30′ i ser major de 55 anys en el cas d”Oportunitats +55’.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Sagunt un jove que va apunyalar per l’esquena al seu company de pis

La Policia Local de Sagunt ha detingut a un jove de 25 anys acusat d'intentar matar al seu company de pis, de 26, amb un ganivet en la vivenda que compartien. La víctima va patir dos ferides a l'esquena i va ser traslladada a l'Hospital de Sagunt, mentres el presumpte autor ha ingressat a la presó provisional.

Aemet activa l’avís taronja per fortes ratxes de vent en el nord de Castelló este dimecres

Aemet activa per a este dimecres a la vesprada l'avís taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h a l'interior nord i de 90 km/h en el litoral nord de Castelló.

Jorge Crivillés es prepara per a travessar el Riu de la Plata entre el 2 i el 6 d’abril

El nadador alacantí Jorge Crivillés afrontarà entre el 2 i el 6 d'abril l'encreuament nadant del Riu de la Plata, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món, amb un objectiu solidari lligat a pacients amb càncer.

Pérez Llorca reivindica el virtuosisme de Rafael Serrallet després del seu Grammy Llatí 2025

Juanfran Pérez Llorca elogia el virtuosisme i el compromís social del guitarrista valencià Rafael Serrallet, guanyador del Grammy Llatí 2025 al Millor Àlbum Instrumental pel disc 'I el cant de totes'. L'obra ret homenatge a compositores llatinoamericanes i es va gravar a Ucraïna en plena guerra.

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a vetar a les dones en les processons

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha rebutjat de nou la participació de dones en les processons de Setmana Santa, decisió que reobri el conflicte per la igualtat i posa en risc la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional.

El PSPV reclama al PP que done suport als decrets per la guerra i deixe de criticar

El PSPV demana al PP que recolze els decrets del Govern per a pal·liar els efectes de la guerra a Orient Mitjà i acusa el president de la Generalitat d'inacció, mentres PP i Compromís discrepen sobre l'abast de les mesures.

Barcala garantix transparència total en la comissió per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala assegura la màxima transparència en la nova comissió municipal que investigarà les irregularitats en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Tres alts càrrecs de la Conselleria declararan com a testimonis per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita a tres responsables de la Conselleria com a testimonis i reclama aclarir qui va elaborar els informes incorporats a la causa.