L’Ajuntament de València oferix més de 100 llocs de treball per a majors de 30 i de 55 anys

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat una nova edició del pla d’ocupació ‘Oportunitats’, un programa ideat per a impulsar l’ocupabilitat i reduir les taxes de desocupació entre les persones majors de 30 anys i les majors de 55. Amb ell, més de 100 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals

 

‘Oportunitats’ es dividix en dos programes: ‘Oportunitats +30’, que oferix més de 70 contractes laborals directes en l’Ajuntament de València a través de les subvencions ‘EMCORP’ de Labora i es dirigix a persones desocupades majors de 30 anys; i ‘Oportunitats +55’, que oferix 30 contractacions directes per a persones en situació de desocupació que superen els 55 anys.

 

En el cas del pla ‘Oportunitats +30’ els perfils demandats per l’Ajuntament de València són molt variats i van des de l’obra o jardineria a l’arquitectura o medicina. Este pla d’ocupació té el suport d’una subvenció de Labora d’1 milió d’euros que permetrà contractar 76 persones durant 6 mesos en el consistori.

 

Per la seua banda, el programa ‘Oportunitats +55’, que complix la seua segona edició, s’activa amb fons totalment municipals (410.000 euros) i permetrà la contractació durant 9 mesos de 30 persones, sobretot de perfils d’ordenança i subaltern.

 

Contractres, formació i assessorament

A més, ‘Oportunitats’ compta amb accions formatives concretes per a este col·lectiu: amb els Cursos ‘València Activa Expressa’ de competències clau i professionals; certificats de professionalitat i formació específica, com ara cursos d’Habilitats Socials i Competències Digitals

 

Pel que fa a emprenedoria, els beneficiaris poden rebre atenció personalitzada en els punts d’Atenció a l’Emprenedoria; optar a les línies d’Ajudes Directes a l’Emprenedoria (Empren), a la Consolidació Empresarial (Impuls Econòmic) i a la Contractació (Emplea).

 

De la mateixa manera, les persones beneficiàries podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació’, a on disposaran d’un servici d’informació de recursos i programes i, a més, comptaran amb personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de busca de treball.

 

Els requisits per a poder optar als contractes i accions formatives vinculades a estos plans d’ocupació són estar empadronat/ada en València i inscrit/a en Labora com a demandant d’ocupació i en la Agència d’Ocupació València Activa, tindre més de 30 anys en el cas del programa ‘Oportunitats +30′ i ser major de 55 anys en el cas d”Oportunitats +55’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.