L’Ajuntament de València oferix més de 100 llocs de treball per a majors de 30 i de 55 anys

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat una nova edició del pla d’ocupació ‘Oportunitats’, un programa ideat per a impulsar l’ocupabilitat i reduir les taxes de desocupació entre les persones majors de 30 anys i les majors de 55. Amb ell, més de 100 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals

 

‘Oportunitats’ es dividix en dos programes: ‘Oportunitats +30’, que oferix més de 70 contractes laborals directes en l’Ajuntament de València a través de les subvencions ‘EMCORP’ de Labora i es dirigix a persones desocupades majors de 30 anys; i ‘Oportunitats +55’, que oferix 30 contractacions directes per a persones en situació de desocupació que superen els 55 anys.

 

En el cas del pla ‘Oportunitats +30’ els perfils demandats per l’Ajuntament de València són molt variats i van des de l’obra o jardineria a l’arquitectura o medicina. Este pla d’ocupació té el suport d’una subvenció de Labora d’1 milió d’euros que permetrà contractar 76 persones durant 6 mesos en el consistori.

 

Per la seua banda, el programa ‘Oportunitats +55’, que complix la seua segona edició, s’activa amb fons totalment municipals (410.000 euros) i permetrà la contractació durant 9 mesos de 30 persones, sobretot de perfils d’ordenança i subaltern.

 

Contractres, formació i assessorament

A més, ‘Oportunitats’ compta amb accions formatives concretes per a este col·lectiu: amb els Cursos ‘València Activa Expressa’ de competències clau i professionals; certificats de professionalitat i formació específica, com ara cursos d’Habilitats Socials i Competències Digitals

 

Pel que fa a emprenedoria, els beneficiaris poden rebre atenció personalitzada en els punts d’Atenció a l’Emprenedoria; optar a les línies d’Ajudes Directes a l’Emprenedoria (Empren), a la Consolidació Empresarial (Impuls Econòmic) i a la Contractació (Emplea).

 

De la mateixa manera, les persones beneficiàries podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació’, a on disposaran d’un servici d’informació de recursos i programes i, a més, comptaran amb personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de busca de treball.

 

Els requisits per a poder optar als contractes i accions formatives vinculades a estos plans d’ocupació són estar empadronat/ada en València i inscrit/a en Labora com a demandant d’ocupació i en la Agència d’Ocupació València Activa, tindre més de 30 anys en el cas del programa ‘Oportunitats +30′ i ser major de 55 anys en el cas d»Oportunitats +55’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.