L’Ajuntament de València oferix més de 100 llocs de treball per a majors de 30 i de 55 anys

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat una nova edició del pla d’ocupació ‘Oportunitats’, un programa ideat per a impulsar l’ocupabilitat i reduir les taxes de desocupació entre les persones majors de 30 anys i les majors de 55. Amb ell, més de 100 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals

 

‘Oportunitats’ es dividix en dos programes: ‘Oportunitats +30’, que oferix més de 70 contractes laborals directes en l’Ajuntament de València a través de les subvencions ‘EMCORP’ de Labora i es dirigix a persones desocupades majors de 30 anys; i ‘Oportunitats +55’, que oferix 30 contractacions directes per a persones en situació de desocupació que superen els 55 anys.

 

En el cas del pla ‘Oportunitats +30’ els perfils demandats per l’Ajuntament de València són molt variats i van des de l’obra o jardineria a l’arquitectura o medicina. Este pla d’ocupació té el suport d’una subvenció de Labora d’1 milió d’euros que permetrà contractar 76 persones durant 6 mesos en el consistori.

 

Per la seua banda, el programa ‘Oportunitats +55’, que complix la seua segona edició, s’activa amb fons totalment municipals (410.000 euros) i permetrà la contractació durant 9 mesos de 30 persones, sobretot de perfils d’ordenança i subaltern.

 

Contractres, formació i assessorament

A més, ‘Oportunitats’ compta amb accions formatives concretes per a este col·lectiu: amb els Cursos ‘València Activa Expressa’ de competències clau i professionals; certificats de professionalitat i formació específica, com ara cursos d’Habilitats Socials i Competències Digitals

 

Pel que fa a emprenedoria, els beneficiaris poden rebre atenció personalitzada en els punts d’Atenció a l’Emprenedoria; optar a les línies d’Ajudes Directes a l’Emprenedoria (Empren), a la Consolidació Empresarial (Impuls Econòmic) i a la Contractació (Emplea).

 

De la mateixa manera, les persones beneficiàries podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació’, a on disposaran d’un servici d’informació de recursos i programes i, a més, comptaran amb personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de busca de treball.

 

Els requisits per a poder optar als contractes i accions formatives vinculades a estos plans d’ocupació són estar empadronat/ada en València i inscrit/a en Labora com a demandant d’ocupació i en la Agència d’Ocupació València Activa, tindre més de 30 anys en el cas del programa ‘Oportunitats +30′ i ser major de 55 anys en el cas d»Oportunitats +55’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU