Anuncios

L’Ajuntament de València oferix més de 100 llocs de treball per a majors de 30 i de 55 anys

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat una nova edició del pla d’ocupació ‘Oportunitats’, un programa ideat per a impulsar l’ocupabilitat i reduir les taxes de desocupació entre les persones majors de 30 anys i les majors de 55. Amb ell, més de 100 persones s’incorporaran a treballar en dependències municipals

 

‘Oportunitats’ es dividix en dos programes: ‘Oportunitats +30’, que oferix més de 70 contractes laborals directes en l’Ajuntament de València a través de les subvencions ‘EMCORP’ de Labora i es dirigix a persones desocupades majors de 30 anys; i ‘Oportunitats +55’, que oferix 30 contractacions directes per a persones en situació de desocupació que superen els 55 anys.

Anuncios

 

En el cas del pla ‘Oportunitats +30’ els perfils demandats per l’Ajuntament de València són molt variats i van des de l’obra o jardineria a l’arquitectura o medicina. Este pla d’ocupació té el suport d’una subvenció de Labora d’1 milió d’euros que permetrà contractar 76 persones durant 6 mesos en el consistori.

 

Per la seua banda, el programa ‘Oportunitats +55’, que complix la seua segona edició, s’activa amb fons totalment municipals (410.000 euros) i permetrà la contractació durant 9 mesos de 30 persones, sobretot de perfils d’ordenança i subaltern.

 

Contractres, formació i assessorament

A més, ‘Oportunitats’ compta amb accions formatives concretes per a este col·lectiu: amb els Cursos ‘València Activa Expressa’ de competències clau i professionals; certificats de professionalitat i formació específica, com ara cursos d’Habilitats Socials i Competències Digitals

 

Pel que fa a emprenedoria, els beneficiaris poden rebre atenció personalitzada en els punts d’Atenció a l’Emprenedoria; optar a les línies d’Ajudes Directes a l’Emprenedoria (Empren), a la Consolidació Empresarial (Impuls Econòmic) i a la Contractació (Emplea).

 

De la mateixa manera, les persones beneficiàries podran comptar amb un assessorament de qualitat en els centres de ‘Barris per l’Ocupació’, a on disposaran d’un servici d’informació de recursos i programes i, a més, comptaran amb personal tècnic d’orientació que els guiarà en el procés de busca de treball.

 

Els requisits per a poder optar als contractes i accions formatives vinculades a estos plans d’ocupació són estar empadronat/ada en València i inscrit/a en Labora com a demandant d’ocupació i en la Agència d’Ocupació València Activa, tindre més de 30 anys en el cas del programa ‘Oportunitats +30′ i ser major de 55 anys en el cas d”Oportunitats +55’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios