Una jogueteria valenciana contractarà 500 persones este Nadal

Una empresa de jogueteria contractarà 500 persones

La empresa té previst reforçar la plantilla dels seus 230 establiments | Google

 

La jogueteria Toy Planet, amb seu en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha anunciat en un comunicat que preveu augmentar un 50% la seua plantilla durant la campanya nadalenca amb la creació de 500 llocs de treball i acabar l’any amb un increment de vendes del 2%. 

 

Durant el Nadal, la seua intenció és reforçar la plantilla dels seus 230 establiments i 50 magatzems repartits per tota Espanya. L’augment estimat en un 50% la plantilla suposaria uns 500 llocs nous de treball. A més, la firma valenciana també espera tancar 2019 amb un increment de vendes del 2%, a botigues constants, i del 6% tenint en compte els deu nous punts de venda oberts enguany.

 

Després de «dos anys d’estabilitat» en el sector, el director general, Ignacio Gaspar, ha destacat l’optimisme amb què afronten la campanya. Estes accions que contempla el seu pla estratègic passaran, principalment, per millorar els canals de venda física i online. «Un model de negoci com el nostre, amb el servici com un dels seus pilars fonamentals, no pot permetre’s que l’augment de volum de negoci afecte la qualitat», ha afirmat el titular de Toy Planet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.