Una jogueteria valenciana contractarà 500 persones este Nadal

Una empresa de jogueteria contractarà 500 persones

La empresa té previst reforçar la plantilla dels seus 230 establiments | Google

 

La jogueteria Toy Planet, amb seu en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha anunciat en un comunicat que preveu augmentar un 50% la seua plantilla durant la campanya nadalenca amb la creació de 500 llocs de treball i acabar l’any amb un increment de vendes del 2%. 

 

Durant el Nadal, la seua intenció és reforçar la plantilla dels seus 230 establiments i 50 magatzems repartits per tota Espanya. L’augment estimat en un 50% la plantilla suposaria uns 500 llocs nous de treball. A més, la firma valenciana també espera tancar 2019 amb un increment de vendes del 2%, a botigues constants, i del 6% tenint en compte els deu nous punts de venda oberts enguany.

 

Després de «dos anys d’estabilitat» en el sector, el director general, Ignacio Gaspar, ha destacat l’optimisme amb què afronten la campanya. Estes accions que contempla el seu pla estratègic passaran, principalment, per millorar els canals de venda física i online. «Un model de negoci com el nostre, amb el servici com un dels seus pilars fonamentals, no pot permetre’s que l’augment de volum de negoci afecte la qualitat», ha afirmat el titular de Toy Planet.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.