Una jogueteria valenciana contractarà 500 persones este Nadal

Una empresa de jogueteria contractarà 500 persones

La empresa té previst reforçar la plantilla dels seus 230 establiments | Google

 

La jogueteria Toy Planet, amb seu en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha anunciat en un comunicat que preveu augmentar un 50% la seua plantilla durant la campanya nadalenca amb la creació de 500 llocs de treball i acabar l’any amb un increment de vendes del 2%. 

 

Durant el Nadal, la seua intenció és reforçar la plantilla dels seus 230 establiments i 50 magatzems repartits per tota Espanya. L’augment estimat en un 50% la plantilla suposaria uns 500 llocs nous de treball. A més, la firma valenciana també espera tancar 2019 amb un increment de vendes del 2%, a botigues constants, i del 6% tenint en compte els deu nous punts de venda oberts enguany.

 

Després de «dos anys d’estabilitat» en el sector, el director general, Ignacio Gaspar, ha destacat l’optimisme amb què afronten la campanya. Estes accions que contempla el seu pla estratègic passaran, principalment, per millorar els canals de venda física i online. «Un model de negoci com el nostre, amb el servici com un dels seus pilars fonamentals, no pot permetre’s que l’augment de volum de negoci afecte la qualitat», ha afirmat el titular de Toy Planet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.