Una jogueteria valenciana contractarà 500 persones este Nadal

Una empresa de jogueteria contractarà 500 persones

La empresa té previst reforçar la plantilla dels seus 230 establiments | Google

 

La jogueteria Toy Planet, amb seu en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha anunciat en un comunicat que preveu augmentar un 50% la seua plantilla durant la campanya nadalenca amb la creació de 500 llocs de treball i acabar l’any amb un increment de vendes del 2%. 

 

Durant el Nadal, la seua intenció és reforçar la plantilla dels seus 230 establiments i 50 magatzems repartits per tota Espanya. L’augment estimat en un 50% la plantilla suposaria uns 500 llocs nous de treball. A més, la firma valenciana també espera tancar 2019 amb un increment de vendes del 2%, a botigues constants, i del 6% tenint en compte els deu nous punts de venda oberts enguany.

 

Després de «dos anys d’estabilitat» en el sector, el director general, Ignacio Gaspar, ha destacat l’optimisme amb què afronten la campanya. Estes accions que contempla el seu pla estratègic passaran, principalment, per millorar els canals de venda física i online. «Un model de negoci com el nostre, amb el servici com un dels seus pilars fonamentals, no pot permetre’s que l’augment de volum de negoci afecte la qualitat», ha afirmat el titular de Toy Planet.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.