Una jogueteria valenciana contractarà 500 persones este Nadal

Una empresa de jogueteria contractarà 500 persones

La empresa té previst reforçar la plantilla dels seus 230 establiments | Google

 

La jogueteria Toy Planet, amb seu en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha anunciat en un comunicat que preveu augmentar un 50% la seua plantilla durant la campanya nadalenca amb la creació de 500 llocs de treball i acabar l’any amb un increment de vendes del 2%. 

 

Durant el Nadal, la seua intenció és reforçar la plantilla dels seus 230 establiments i 50 magatzems repartits per tota Espanya. L’augment estimat en un 50% la plantilla suposaria uns 500 llocs nous de treball. A més, la firma valenciana també espera tancar 2019 amb un increment de vendes del 2%, a botigues constants, i del 6% tenint en compte els deu nous punts de venda oberts enguany.

 

Després de «dos anys d’estabilitat» en el sector, el director general, Ignacio Gaspar, ha destacat l’optimisme amb què afronten la campanya. Estes accions que contempla el seu pla estratègic passaran, principalment, per millorar els canals de venda física i online. «Un model de negoci com el nostre, amb el servici com un dels seus pilars fonamentals, no pot permetre’s que l’augment de volum de negoci afecte la qualitat», ha afirmat el titular de Toy Planet.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.