Més servicis de metro i tramvia per a la nit de Halloween i Tots Sants

La Generalitat oferirà un servici nocturn de Metrovalencia  | metrovalencia

 

La Generalitat facilitarà la mobilitat en la nit d’Halloween, el 31 d’octubre, en València i la seua àrea metropolitana amb el servici nocturn de Metrovalencia. Quasi un centenar de metros i tramvies desplaçaran als usuaris fins al voltant de les 03.00 hores de la matinada.

 

Amb el servici denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, els divendres, dissabte i les vespres de festius circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servici habitual abans de la mitjanit, en els trams en direcció a l’Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim–Serradora.

 

En direcció a Alboraia, la freqüència de pas oscil·la entre els 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circularan en direcció a les estacions de Seminari i Paterna i, cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Riba-roja de Túria i Rafelbunyol. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, a on es poden fer transbords cap a diferents destinacions, es produiran entre les 02.30 i les 03.00 hores.

 

Quant a les línies de tramvia, circularan amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentres que en els trams de Primat Reig–Dr. Lluch i Marítim–Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts. En la Línia 4 se circularà entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servici, que arriba fins al Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap a les diferents destinacions es produiran al voltant de les 02.30 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Visita als cementeris el dia 1

FGV acostarà el divendres 1 de novembre, als seus usuaris de Metrovalencia els cementeris pròxims a la seua xarxa, amb motiu de la celebració del Dia de Tots els Sants. Esta es una data en la que milers de persones visiten estos recintes per a honrar als seus familiars morts.

 

El metro i tramvia a València acosta als usuaris i usuàries als Llocs Sants de la capital del Túria (Cementeri General, del Cabanyal i de Benimaclet) i de Burjassot gràcies a les seues estacions i parades en Sant Isidre; la Carrasca, Serradora, la Cadena i Tarongers; Benimaclet i Vicent Zaragozà; i Vicent Andrés Estellés i TVV, respectivament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.