10.8 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Més servicis de metro i tramvia per a la nit de Halloween i Tots Sants

La Generalitat oferirà un servici nocturn de Metrovalencia  | metrovalencia

 

La Generalitat facilitarà la mobilitat en la nit d’Halloween, el 31 d’octubre, en València i la seua àrea metropolitana amb el servici nocturn de Metrovalencia. Quasi un centenar de metros i tramvies desplaçaran als usuaris fins al voltant de les 03.00 hores de la matinada.

 

Amb el servici denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, els divendres, dissabte i les vespres de festius circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servici habitual abans de la mitjanit, en els trams en direcció a l’Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim–Serradora.

 

En direcció a Alboraia, la freqüència de pas oscil·la entre els 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circularan en direcció a les estacions de Seminari i Paterna i, cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Riba-roja de Túria i Rafelbunyol. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, a on es poden fer transbords cap a diferents destinacions, es produiran entre les 02.30 i les 03.00 hores.

 

Quant a les línies de tramvia, circularan amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentres que en els trams de Primat Reig–Dr. Lluch i Marítim–Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts. En la Línia 4 se circularà entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servici, que arriba fins al Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap a les diferents destinacions es produiran al voltant de les 02.30 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Visita als cementeris el dia 1

FGV acostarà el divendres 1 de novembre, als seus usuaris de Metrovalencia els cementeris pròxims a la seua xarxa, amb motiu de la celebració del Dia de Tots els Sants. Esta es una data en la que milers de persones visiten estos recintes per a honrar als seus familiars morts.

 

El metro i tramvia a València acosta als usuaris i usuàries als Llocs Sants de la capital del Túria (Cementeri General, del Cabanyal i de Benimaclet) i de Burjassot gràcies a les seues estacions i parades en Sant Isidre; la Carrasca, Serradora, la Cadena i Tarongers; Benimaclet i Vicent Zaragozà; i Vicent Andrés Estellés i TVV, respectivament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.