Més servicis de metro i tramvia per a la nit de Halloween i Tots Sants

La Generalitat oferirà un servici nocturn de Metrovalencia  | metrovalencia

 

La Generalitat facilitarà la mobilitat en la nit d’Halloween, el 31 d’octubre, en València i la seua àrea metropolitana amb el servici nocturn de Metrovalencia. Quasi un centenar de metros i tramvies desplaçaran als usuaris fins al voltant de les 03.00 hores de la matinada.

 

Amb el servici denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, els divendres, dissabte i les vespres de festius circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servici habitual abans de la mitjanit, en els trams en direcció a l’Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim–Serradora.

 

En direcció a Alboraia, la freqüència de pas oscil·la entre els 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circularan en direcció a les estacions de Seminari i Paterna i, cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Riba-roja de Túria i Rafelbunyol. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, a on es poden fer transbords cap a diferents destinacions, es produiran entre les 02.30 i les 03.00 hores.

 

Quant a les línies de tramvia, circularan amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentres que en els trams de Primat Reig–Dr. Lluch i Marítim–Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts. En la Línia 4 se circularà entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servici, que arriba fins al Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap a les diferents destinacions es produiran al voltant de les 02.30 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Visita als cementeris el dia 1

FGV acostarà el divendres 1 de novembre, als seus usuaris de Metrovalencia els cementeris pròxims a la seua xarxa, amb motiu de la celebració del Dia de Tots els Sants. Esta es una data en la que milers de persones visiten estos recintes per a honrar als seus familiars morts.

 

El metro i tramvia a València acosta als usuaris i usuàries als Llocs Sants de la capital del Túria (Cementeri General, del Cabanyal i de Benimaclet) i de Burjassot gràcies a les seues estacions i parades en Sant Isidre; la Carrasca, Serradora, la Cadena i Tarongers; Benimaclet i Vicent Zaragozà; i Vicent Andrés Estellés i TVV, respectivament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detinguts a Alacant i Madrid per estafar a persones majors en caixers amb el metodo de sembra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 39 i 44 anys acusats de cinc estafes a persones majors en caixers d'Alacant, Hellin i diversos municipis de Madrid mitjançant el metodo de sembra.

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.

La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una dona prop de la platja de Gandia

La Policia Nacional manté oberta la investigació per una agressió sexual patida per una dona estrangera de 38 anys en un carrer pròxim a la platja de Gandia, ocorreguda de matinada.

Compromís reclama un model europeu per a accelerar la vivenda pública a València

Compromís per València proposa aplicar models europeus de construcció industrialitzada per a accelerar la vivenda pública, començant per les 644 vivendes previstes en Patraix.

Nou dia d’aturs en FGV amb servicis mínims del 75% en totes les línies

Les seccions sindicals de SEMAF en FGV afronten una nova jornada d'aturs amb servicis mínims del 75% en totes les línies, que es repetirà el dijous i la setmana vinent.

Detingut l’encarregat d’un bar a Godelleta per ocultar un saló d’estètica, un taller il·legal i mercaderia robada

La Guàrdia Civil ha detingut a l'encarregat d'un bar a Godelleta després de localitzar en la mateixa nau un saló de bellesa sense llicència, un taller clandestí i un magatzem amb productes robats llestos per a la seua venda.