Més servicis de metro i tramvia per a la nit de Halloween i Tots Sants

La Generalitat oferirà un servici nocturn de Metrovalencia  | metrovalencia

 

La Generalitat facilitarà la mobilitat en la nit d’Halloween, el 31 d’octubre, en València i la seua àrea metropolitana amb el servici nocturn de Metrovalencia. Quasi un centenar de metros i tramvies desplaçaran als usuaris fins al voltant de les 03.00 hores de la matinada.

 

Amb el servici denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, els divendres, dissabte i les vespres de festius circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servici habitual abans de la mitjanit, en els trams en direcció a l’Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim–Serradora.

 

En direcció a Alboraia, la freqüència de pas oscil·la entre els 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circularan en direcció a les estacions de Seminari i Paterna i, cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Riba-roja de Túria i Rafelbunyol. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, a on es poden fer transbords cap a diferents destinacions, es produiran entre les 02.30 i les 03.00 hores.

 

Quant a les línies de tramvia, circularan amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentres que en els trams de Primat Reig–Dr. Lluch i Marítim–Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts. En la Línia 4 se circularà entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servici, que arriba fins al Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap a les diferents destinacions es produiran al voltant de les 02.30 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Visita als cementeris el dia 1

FGV acostarà el divendres 1 de novembre, als seus usuaris de Metrovalencia els cementeris pròxims a la seua xarxa, amb motiu de la celebració del Dia de Tots els Sants. Esta es una data en la que milers de persones visiten estos recintes per a honrar als seus familiars morts.

 

El metro i tramvia a València acosta als usuaris i usuàries als Llocs Sants de la capital del Túria (Cementeri General, del Cabanyal i de Benimaclet) i de Burjassot gràcies a les seues estacions i parades en Sant Isidre; la Carrasca, Serradora, la Cadena i Tarongers; Benimaclet i Vicent Zaragozà; i Vicent Andrés Estellés i TVV, respectivament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.