Més servicis de metro i tramvia per a la nit de Halloween i Tots Sants

La Generalitat oferirà un servici nocturn de Metrovalencia  | metrovalencia

 

La Generalitat facilitarà la mobilitat en la nit d’Halloween, el 31 d’octubre, en València i la seua àrea metropolitana amb el servici nocturn de Metrovalencia. Quasi un centenar de metros i tramvies desplaçaran als usuaris fins al voltant de les 03.00 hores de la matinada.

 

Amb el servici denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, els divendres, dissabte i les vespres de festius circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servici habitual abans de la mitjanit, en els trams en direcció a l’Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim–Serradora.

 

En direcció a Alboraia, la freqüència de pas oscil·la entre els 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circularan en direcció a les estacions de Seminari i Paterna i, cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Riba-roja de Túria i Rafelbunyol. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, a on es poden fer transbords cap a diferents destinacions, es produiran entre les 02.30 i les 03.00 hores.

 

Quant a les línies de tramvia, circularan amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentres que en els trams de Primat Reig–Dr. Lluch i Marítim–Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts. En la Línia 4 se circularà entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servici, que arriba fins al Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap a les diferents destinacions es produiran al voltant de les 02.30 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Visita als cementeris el dia 1

FGV acostarà el divendres 1 de novembre, als seus usuaris de Metrovalencia els cementeris pròxims a la seua xarxa, amb motiu de la celebració del Dia de Tots els Sants. Esta es una data en la que milers de persones visiten estos recintes per a honrar als seus familiars morts.

 

El metro i tramvia a València acosta als usuaris i usuàries als Llocs Sants de la capital del Túria (Cementeri General, del Cabanyal i de Benimaclet) i de Burjassot gràcies a les seues estacions i parades en Sant Isidre; la Carrasca, Serradora, la Cadena i Tarongers; Benimaclet i Vicent Zaragozà; i Vicent Andrés Estellés i TVV, respectivament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.