Carrers tallats per la Mitja Marató de València este diumenge

Este diumenge 27 d’octubre se celebra en la ciutat de València la 29 edició de la Mitja Marató. Com a conseqüència, este event deportiu afectarà al trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a què estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quins carrers estaran afectats en la capital del Túria.

 

Es tallarà el trànsit rodat entre les 7.30 hores i les 8.00 hores del matí. Els conductors podran circular amb normalitat uns 40 o 45 minuts, aproximadament, després del pas de la cua de la carrera. El centre de la ciutat es vorà afectat per estos talls, ja que carrers com el de la Pau, el de Colom, o la gran via de Ferran el Catòlic seran tancats al trànsit. També es voran afectats els accessos al centre, donat que els passos inferiors de Petxina seran tancats, a més del pas inferior del Saler.

 

Per als qui opten per utilitzar els autobusos de l’EMT, podran desplaçar-se amb les línies 35, 95 i 99, que veuran augmentada la seua freqüència. A més, com cada final de mes, la Plaça de l’Ajuntament es tanca al trànsit i, en este cas, s’avançarà a les 8.00 hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.