Carrers tallats per la Mitja Marató de València este diumenge

Este diumenge 27 d’octubre se celebra en la ciutat de València la 29 edició de la Mitja Marató. Com a conseqüència, este event deportiu afectarà al trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a què estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quins carrers estaran afectats en la capital del Túria.

 

Es tallarà el trànsit rodat entre les 7.30 hores i les 8.00 hores del matí. Els conductors podran circular amb normalitat uns 40 o 45 minuts, aproximadament, després del pas de la cua de la carrera. El centre de la ciutat es vorà afectat per estos talls, ja que carrers com el de la Pau, el de Colom, o la gran via de Ferran el Catòlic seran tancats al trànsit. També es voran afectats els accessos al centre, donat que els passos inferiors de Petxina seran tancats, a més del pas inferior del Saler.

 

Per als qui opten per utilitzar els autobusos de l’EMT, podran desplaçar-se amb les línies 35, 95 i 99, que veuran augmentada la seua freqüència. A més, com cada final de mes, la Plaça de l’Ajuntament es tanca al trànsit i, en este cas, s’avançarà a les 8.00 hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.