Carrers tallats per la Mitja Marató de València este diumenge

Este diumenge 27 d’octubre se celebra en la ciutat de València la 29 edició de la Mitja Marató. Com a conseqüència, este event deportiu afectarà al trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a què estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quins carrers estaran afectats en la capital del Túria.

 

Es tallarà el trànsit rodat entre les 7.30 hores i les 8.00 hores del matí. Els conductors podran circular amb normalitat uns 40 o 45 minuts, aproximadament, després del pas de la cua de la carrera. El centre de la ciutat es vorà afectat per estos talls, ja que carrers com el de la Pau, el de Colom, o la gran via de Ferran el Catòlic seran tancats al trànsit. També es voran afectats els accessos al centre, donat que els passos inferiors de Petxina seran tancats, a més del pas inferior del Saler.

 

Per als qui opten per utilitzar els autobusos de l’EMT, podran desplaçar-se amb les línies 35, 95 i 99, que veuran augmentada la seua freqüència. A més, com cada final de mes, la Plaça de l’Ajuntament es tanca al trànsit i, en este cas, s’avançarà a les 8.00 hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.