14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Carrers tallats per la Mitja Marató de València este diumenge

Este diumenge 27 d’octubre se celebra en la ciutat de València la 29 edició de la Mitja Marató. Com a conseqüència, este event deportiu afectarà al trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a què estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quins carrers estaran afectats en la capital del Túria.

 

Es tallarà el trànsit rodat entre les 7.30 hores i les 8.00 hores del matí. Els conductors podran circular amb normalitat uns 40 o 45 minuts, aproximadament, després del pas de la cua de la carrera. El centre de la ciutat es vorà afectat per estos talls, ja que carrers com el de la Pau, el de Colom, o la gran via de Ferran el Catòlic seran tancats al trànsit. També es voran afectats els accessos al centre, donat que els passos inferiors de Petxina seran tancats, a més del pas inferior del Saler.

 

Per als qui opten per utilitzar els autobusos de l’EMT, podran desplaçar-se amb les línies 35, 95 i 99, que veuran augmentada la seua freqüència. A més, com cada final de mes, la Plaça de l’Ajuntament es tanca al trànsit i, en este cas, s’avançarà a les 8.00 hores.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.