Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

Ejemplo de shortcode con estilo
El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

El Valencia afrontarà un mes de setembre clau a LaLiga, amb quatre partits contra rivals exigents com Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad, després d’haver sumat només un punt en les tres primeres jornades i haver caigut a posicions de descens.

L’equip que dirigix Carlos Corberán ha estrenat la temporada amb un empat inicial contra el Celta a Mestalla (0-0) i dues derrotes seguides davant Betis (0-1) i Deportivo (3-1). Estos resultats l’han deixat en la divuitena plaça de la classificació, empatat a punts amb el Rayo Vallecano, que és setzé, i amb el mateix Celta, que ocupa la dissetena posició.

Un tram contra rivals de la part alta

Dels quatre enfrontaments que esperen els valencianistes en setembre, tres són contra equips que se situen ara mateix entre els cinc primers de LaLiga. El calendari es presenta, per tant, com una prova de màxima exigència per a un conjunt que necessita sumar prompte la primera victòria per a no quedar ancorat en la zona baixa.

El primer compromís arribarà el diumenge 6 de setembre, amb la visita del Barcelona a Mestalla a les 16.15 hores. El conjunt blaugrana és quart amb sis punts i es perfila com el primer gran repte del mes per a un Valencia necessitat de reaccionar davant la seua afició.

Cinc dies més tard, el divendres 11, el Valencia visitarà el Sevilla en el Ramón Sánchez-Pizjuán, en un partit programat per a les 21.00 hores. L’equip sevillà ocupa la cinquena posició amb sis punts, els mateixos que el Barcelona, i reforça la sensació d’un inici de mes especialment dur.

En la jornada intersetmanal, el dimarts 15 de setembre a les 20.00 hores, el Valencia es desplaçarà fins a Mendizorroza per a enfrontar-se al Deportivo Alavés. El conjunt basc és ara mateix el millor classificat dels quatre rivals blanquinegres, després d’un gran inici que l’ha situat tercer amb set punts.

El mes de setembre es tancarà el diumenge 20 amb el retorn a Mestalla. El Valencia rebrà la Real Sociedad a les 21.00 hores en un duel que pot tindre una rellevància especial segons com evolucione la classificació en les pròximes setmanes. L’equip donostiarra tampoc ha tingut un començament senzill i només ha sigut capaç de sumar tres punts, que el deixen en la catorzena posició.

Este tram de quatre partits pot marcar el rumb de la temporada per al Valencia, que necessita transformar les bones fases de joc en resultats positius. Cada enfrontament oferirà una nova oportunitat per a eixir d’una zona perillosa en la taula classificatòria i recuperar confiança davant rivals de molt de nivell.

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.