Mercadona desmentix el rumor sobre la venda de carn de La Mechá en els seus supermercats

 

La famosa cadena de supermercats valenciana, Mercadona, s’ha vist involucrada en un nou rumor, que ha hagut de desmentir en les últimes hores, ja que ha creat una gran alarma social. 

 

Arran dels últims successos amb la marca de carn entatxonada ‘La Mechá’ i, a més, les últimes notícies sobre la venda del seu producte en una marca blanca, començaven a difondre’s texts a través d’aplicacions destinades a la missatgeria instantània, que informaven falsament sobre que Mercadona havia venut i estava comercialitzant carn de l’empresa sevillana, que havia sigut el brot del bacteri de la listeriosi. 

 

 

Mercadona ha volgut aclarir que no tenen cap classe de relació, ni amb l’empresa ni amb el distribuïdor

La carn entatxonada d’eixa empresa sevillana, Magrudis, ha provocat intoxicacions alimentàries a més de 200 persones només en Andalusia. No obstant això, és completament fals que Mercadona haja venut el producte de ‘La Mechá’ en els seus supermercats. 

 

Amb diferents missatges a través de les xarxes socials, sobretot per Twitter, l’empresa valenciana ha volgut desmentir tota classe d’informació que relacionara que els seus supermercats hagueren comercialitzat o distribuït productes provinents d’esta marca sevillana. 

El rumor que s’havia estés a través de diferents missatges apuntava que Mercadona estava venent carn entatxonada de ‘La Mechá’ infectada de listeriosi, a més d’altres productes de la mateixa empresa que també haurien provocat infeccions del bacteri. 

 

«Ni la Carn Entatxonada ni cap altre producte carni que comercialitzem en Mercadona té cap relació comercial amb el Proveïdor Comercial Martínez de León» i, a més, «en els nostres supermercats no comercialitzem carn entatxonada de la marca ‘La Mechá’ fabricada per la firma Magrudis en Sevilla, ni tenim relació comercial amb el proveïdor que la subministra».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.