11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Mercadona desmentix el rumor sobre la venda de carn de La Mechá en els seus supermercats

 

La famosa cadena de supermercats valenciana, Mercadona, s’ha vist involucrada en un nou rumor, que ha hagut de desmentir en les últimes hores, ja que ha creat una gran alarma social. 

 

Arran dels últims successos amb la marca de carn entatxonada ‘La Mechá’ i, a més, les últimes notícies sobre la venda del seu producte en una marca blanca, començaven a difondre’s texts a través d’aplicacions destinades a la missatgeria instantània, que informaven falsament sobre que Mercadona havia venut i estava comercialitzant carn de l’empresa sevillana, que havia sigut el brot del bacteri de la listeriosi. 

 

 

Mercadona ha volgut aclarir que no tenen cap classe de relació, ni amb l’empresa ni amb el distribuïdor

La carn entatxonada d’eixa empresa sevillana, Magrudis, ha provocat intoxicacions alimentàries a més de 200 persones només en Andalusia. No obstant això, és completament fals que Mercadona haja venut el producte de ‘La Mechá’ en els seus supermercats. 

 

Amb diferents missatges a través de les xarxes socials, sobretot per Twitter, l’empresa valenciana ha volgut desmentir tota classe d’informació que relacionara que els seus supermercats hagueren comercialitzat o distribuït productes provinents d’esta marca sevillana. 

El rumor que s’havia estés a través de diferents missatges apuntava que Mercadona estava venent carn entatxonada de ‘La Mechá’ infectada de listeriosi, a més d’altres productes de la mateixa empresa que també haurien provocat infeccions del bacteri. 

 

«Ni la Carn Entatxonada ni cap altre producte carni que comercialitzem en Mercadona té cap relació comercial amb el Proveïdor Comercial Martínez de León» i, a més, «en els nostres supermercats no comercialitzem carn entatxonada de la marca ‘La Mechá’ fabricada per la firma Magrudis en Sevilla, ni tenim relació comercial amb el proveïdor que la subministra».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.