9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Mercadona desmentix el rumor sobre la venda de carn de La Mechá en els seus supermercats

 

La famosa cadena de supermercats valenciana, Mercadona, s’ha vist involucrada en un nou rumor, que ha hagut de desmentir en les últimes hores, ja que ha creat una gran alarma social. 

 

Arran dels últims successos amb la marca de carn entatxonada ‘La Mechá’ i, a més, les últimes notícies sobre la venda del seu producte en una marca blanca, començaven a difondre’s texts a través d’aplicacions destinades a la missatgeria instantània, que informaven falsament sobre que Mercadona havia venut i estava comercialitzant carn de l’empresa sevillana, que havia sigut el brot del bacteri de la listeriosi. 

 

 

Mercadona ha volgut aclarir que no tenen cap classe de relació, ni amb l’empresa ni amb el distribuïdor

La carn entatxonada d’eixa empresa sevillana, Magrudis, ha provocat intoxicacions alimentàries a més de 200 persones només en Andalusia. No obstant això, és completament fals que Mercadona haja venut el producte de ‘La Mechá’ en els seus supermercats. 

 

Amb diferents missatges a través de les xarxes socials, sobretot per Twitter, l’empresa valenciana ha volgut desmentir tota classe d’informació que relacionara que els seus supermercats hagueren comercialitzat o distribuït productes provinents d’esta marca sevillana. 

El rumor que s’havia estés a través de diferents missatges apuntava que Mercadona estava venent carn entatxonada de ‘La Mechá’ infectada de listeriosi, a més d’altres productes de la mateixa empresa que també haurien provocat infeccions del bacteri. 

 

«Ni la Carn Entatxonada ni cap altre producte carni que comercialitzem en Mercadona té cap relació comercial amb el Proveïdor Comercial Martínez de León» i, a més, «en els nostres supermercats no comercialitzem carn entatxonada de la marca ‘La Mechá’ fabricada per la firma Magrudis en Sevilla, ni tenim relació comercial amb el proveïdor que la subministra».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.