11.1 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Mercadona desmentix el rumor sobre la venda de carn de La Mechá en els seus supermercats

 

La famosa cadena de supermercats valenciana, Mercadona, s’ha vist involucrada en un nou rumor, que ha hagut de desmentir en les últimes hores, ja que ha creat una gran alarma social. 

 

Arran dels últims successos amb la marca de carn entatxonada ‘La Mechá’ i, a més, les últimes notícies sobre la venda del seu producte en una marca blanca, començaven a difondre’s texts a través d’aplicacions destinades a la missatgeria instantània, que informaven falsament sobre que Mercadona havia venut i estava comercialitzant carn de l’empresa sevillana, que havia sigut el brot del bacteri de la listeriosi. 

 

 

Mercadona ha volgut aclarir que no tenen cap classe de relació, ni amb l’empresa ni amb el distribuïdor

La carn entatxonada d’eixa empresa sevillana, Magrudis, ha provocat intoxicacions alimentàries a més de 200 persones només en Andalusia. No obstant això, és completament fals que Mercadona haja venut el producte de ‘La Mechá’ en els seus supermercats. 

 

Amb diferents missatges a través de les xarxes socials, sobretot per Twitter, l’empresa valenciana ha volgut desmentir tota classe d’informació que relacionara que els seus supermercats hagueren comercialitzat o distribuït productes provinents d’esta marca sevillana. 

El rumor que s’havia estés a través de diferents missatges apuntava que Mercadona estava venent carn entatxonada de ‘La Mechá’ infectada de listeriosi, a més d’altres productes de la mateixa empresa que també haurien provocat infeccions del bacteri. 

 

«Ni la Carn Entatxonada ni cap altre producte carni que comercialitzem en Mercadona té cap relació comercial amb el Proveïdor Comercial Martínez de León» i, a més, «en els nostres supermercats no comercialitzem carn entatxonada de la marca ‘La Mechá’ fabricada per la firma Magrudis en Sevilla, ni tenim relació comercial amb el proveïdor que la subministra».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ciutadans demana a la jutgessa de la DANA tornar a citar a la periodista que va menjar amb Mazón el 29-O

L'acusació popular de Ciutadans ha sol·licitat una nova declaració de Maribel Vilaplana en detectar contradiccions sobre el reservat i el temps que va passar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre.

Dos detinguts i tres investigats per robar coure en obres del canal d’accés a València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i ha investigat a altres tres per sostraure coure de catenària en les obres del canal d'accés ferroviari a València. Els implicats, treballadors de la UTE, han venut material per 23.000 euros i han usat documentació aliena per a ocultar la seua identitat.

Parkiduo aterra a Madrid amb el seu model de lloguer compartit de garatges

La plataforma Parkiduo ha fet el salt a Madrid amb un sistema que permet compartir una mateixa plaça de garatge per franges horàries. El model reduïx costos per a conductors i augmenta els ingressos dels propietaris mentres optimitza l'ús de l'espai.

Un incendi al costat de les vies retarda 30 minuts la línia C-6 entre Sagunt i Almenara

Un incendi pròxim a les vies està provocant retards mitjans d'uns 30 minuts en la línia C-6 entre València Nord i Castelló. La circulació es manté per una sola via entre Sagunt i Almenara.

Cel buidat, temperatures en descens i vent fort en zones de Castelló i Alacant

Este dimecres hi haurà cel poc nuvolós o buidat, baixaran les temperatures i s'esperen ratxes molt fortes del nord-oest en el nord de Castelló i en el litoral d'Alacant, que amainaran a la vesprada. El dijous seguiran els cels buidats, amb mínimes més baixes i màximes en lleuger ascens.

Alerta groga per vent a Castelló i temporal marítim a Castelló i nord d’Alacant

S'ha establit l'alerta groga per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes de fins a 80 km/h, i per fenòmens costaners a Castelló i el nord d'Alacant.

Mor el policia agredit a Vinalesa quan va intentar impedir un robatori

L'agent de 41 anys, veí de Vinalesa, ha mort després de setmanes ingressat per l'agressió patida el 8 de novembre. Hi ha un detingut a la presó provisional i un menor en llibertat sense mesures.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.