Mercadona desmentix el rumor sobre la venda de carn de La Mechá en els seus supermercats

 

La famosa cadena de supermercats valenciana, Mercadona, s’ha vist involucrada en un nou rumor, que ha hagut de desmentir en les últimes hores, ja que ha creat una gran alarma social. 

 

Arran dels últims successos amb la marca de carn entatxonada ‘La Mechá’ i, a més, les últimes notícies sobre la venda del seu producte en una marca blanca, començaven a difondre’s texts a través d’aplicacions destinades a la missatgeria instantània, que informaven falsament sobre que Mercadona havia venut i estava comercialitzant carn de l’empresa sevillana, que havia sigut el brot del bacteri de la listeriosi. 

 

 

Mercadona ha volgut aclarir que no tenen cap classe de relació, ni amb l’empresa ni amb el distribuïdor

La carn entatxonada d’eixa empresa sevillana, Magrudis, ha provocat intoxicacions alimentàries a més de 200 persones només en Andalusia. No obstant això, és completament fals que Mercadona haja venut el producte de ‘La Mechá’ en els seus supermercats. 

 

Amb diferents missatges a través de les xarxes socials, sobretot per Twitter, l’empresa valenciana ha volgut desmentir tota classe d’informació que relacionara que els seus supermercats hagueren comercialitzat o distribuït productes provinents d’esta marca sevillana. 

El rumor que s’havia estés a través de diferents missatges apuntava que Mercadona estava venent carn entatxonada de ‘La Mechá’ infectada de listeriosi, a més d’altres productes de la mateixa empresa que també haurien provocat infeccions del bacteri. 

 

«Ni la Carn Entatxonada ni cap altre producte carni que comercialitzem en Mercadona té cap relació comercial amb el Proveïdor Comercial Martínez de León» i, a més, «en els nostres supermercats no comercialitzem carn entatxonada de la marca ‘La Mechá’ fabricada per la firma Magrudis en Sevilla, ni tenim relació comercial amb el proveïdor que la subministra».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.