Mercadona sorprén amb una nova col·lecció de maquillatge

La nova edició limitada de maquillatge 'Eye Lovers' de Mercadona

La nova edició limitada de maquillatge ‘Eye Lovers’ de Mercadona | MERCADONA

 

 

La companyia valenciana de distribució alimentària ha inclòs una novetat en la seua Secció de Perfumeria a través d’una edició limitada de maquillatge que seguix la tendència d’este estiu. Coneguda com a ‘Eye Lovers’, la col·lecció està formada per una varietat de colors metal·litzats que faran ressaltar els nostres ulls en qualsevol moment del dia. En tractar-se d’una edició d’esta classe, la novetat estarà a la venda fins que s’esgoten les existències.

 

Autèntica i atrevida, esta col·lecció està formada per ombres, llapis d’ulls i rímel de tons metal·litzats i molt atractius. Les tres tonalitats, 01 Verda, 02 Blava i 03 Coure, poden combinar-se per a conseguir una mirada enlluernadora. Gràcies a este joc de colors, podem lluir una imatge més estiuenca i informal de dia, o més elegant i sofisticada de nit.

 

Les tonalitats d'aquesta col·lecció, 01 Verd, 02 Blau i 03 Coure, són metal·litzades

Les tonalitats d’esta col·lecció, 01 Verd, 02 Blau i 03 Coure, són metal·litzades | MERCADONA

 

 

L’ombra d’ulls ‘Eye Lovers’

D’alta pigmentació, els tres colors d’ombres d’ulls de l’edició limitada poden aplicar-se amb els dits o amb el pinzell. La seua tonalitat metal·litzada seguix amb les últimes tendències estètiques de l’estiu, i aporta un toc molt elegant i atrevit als nostres ulls.

 

El rímel ‘Eye Lovers’

A la venda també en els tres colors 01 Verd, 02 Blau i 03 Coure, el rímel d’’Eye Lovers’ seguix la línia metal·litzada de l’ombra d’ulls. Gràcies a la seua alta pigmentació, poden aplicar-se amb més o menys intensitat, segons les capes que poses en les teues pestanyes.

 

Els llapis d’ulls ‘Eye Lovers’

Seguint els productes de maquillatge anteriors, els llapis d’ulls poden adquirir-se en tres colors preciosos diferents: 104 Blau, 105 Verd i 106 Coure. Amb una tonalitat també metal·litzada molt atrevida i sofisticada, estos llapis són de llarga duració gràcies a la seua composició en gel, amb la qual cosa, podràs lluir un rostre perfecte durant tot el dia.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.