El pa de forn és el producte de Mercadona més venut per Internet

 

El pa de forn de Mercadona és un dels productes que més es venen per Internet. Almenys així ho afirma ‘La Colmena’, el nou laboratori de venda online que ja està disponible en València i projectant-se en Barcelona i Madrid.

 

I és que les vendes per Internet no paren de créixer i, tot i que en un primer moment van ser difícil per a Mercadona, hui en dia s’arriben a fer fins a 800 comandes diàries a través de la plataforma web de l’empresa valenciana. Este elevat número de comandes es traduïx en una facturació de 2,2 milions d’euros al mes, i un creixement aproximat del 120% de la venda a través d’Internet.

 

La llet o el sushi, altres demandes en Internet

Davant l’augment d’esta classe de venda, Mercadona ha adquirit uns terrenys en Alacant per a instal·lar un segon laboratori per a la venda per Internet en València. No obstant, la nova nau logística estarà operativa a partir de l’any que ve i està previst que cobrisca Alacant i els municipis de la demarcació. A part del pa de forn, altres dels productes més demanats per Internet per part dels clients de Mercadona són la llet, l’aigua, l’arròs, el salmó o el sushi.

 

En referència als productes de forn de pa, el de vidre ha tingut molt bona acceptació per part dels consumidors i des de la seua incorporació està sent tot un èxit. Però el pa de forn és sense dubte el producte estrella, ja que ha conseguit entregar ja més de 600 tones. Per este motiu, s’ha convertit en l’aliment més venut des de la plataforma del supermercat valencià.

 

Mercadona no deixa mai de renovar-se

El cert és que Mercadona no deixa mai de créixer i renovar-se i, a més d’innovar sempre amb nous productes i oferir tota classe de possibilitats per a persones amb intoleràncies alimentàries, la firma ara també s’apropa als clients a través de plataformes virtuals. Tot un èxit que, segur, no pararà de donar fruits.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.