7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El pa de forn és el producte de Mercadona més venut per Internet

 

El pa de forn de Mercadona és un dels productes que més es venen per Internet. Almenys així ho afirma ‘La Colmena’, el nou laboratori de venda online que ja està disponible en València i projectant-se en Barcelona i Madrid.

 

I és que les vendes per Internet no paren de créixer i, tot i que en un primer moment van ser difícil per a Mercadona, hui en dia s’arriben a fer fins a 800 comandes diàries a través de la plataforma web de l’empresa valenciana. Este elevat número de comandes es traduïx en una facturació de 2,2 milions d’euros al mes, i un creixement aproximat del 120% de la venda a través d’Internet.

 

La llet o el sushi, altres demandes en Internet

Davant l’augment d’esta classe de venda, Mercadona ha adquirit uns terrenys en Alacant per a instal·lar un segon laboratori per a la venda per Internet en València. No obstant, la nova nau logística estarà operativa a partir de l’any que ve i està previst que cobrisca Alacant i els municipis de la demarcació. A part del pa de forn, altres dels productes més demanats per Internet per part dels clients de Mercadona són la llet, l’aigua, l’arròs, el salmó o el sushi.

 

En referència als productes de forn de pa, el de vidre ha tingut molt bona acceptació per part dels consumidors i des de la seua incorporació està sent tot un èxit. Però el pa de forn és sense dubte el producte estrella, ja que ha conseguit entregar ja més de 600 tones. Per este motiu, s’ha convertit en l’aliment més venut des de la plataforma del supermercat valencià.

 

Mercadona no deixa mai de renovar-se

El cert és que Mercadona no deixa mai de créixer i renovar-se i, a més d’innovar sempre amb nous productes i oferir tota classe de possibilitats per a persones amb intoleràncies alimentàries, la firma ara també s’apropa als clients a través de plataformes virtuals. Tot un èxit que, segur, no pararà de donar fruits.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.