El pa de forn és el producte de Mercadona més venut per Internet

 

El pa de forn de Mercadona és un dels productes que més es venen per Internet. Almenys així ho afirma ‘La Colmena’, el nou laboratori de venda online que ja està disponible en València i projectant-se en Barcelona i Madrid.

 

I és que les vendes per Internet no paren de créixer i, tot i que en un primer moment van ser difícil per a Mercadona, hui en dia s’arriben a fer fins a 800 comandes diàries a través de la plataforma web de l’empresa valenciana. Este elevat número de comandes es traduïx en una facturació de 2,2 milions d’euros al mes, i un creixement aproximat del 120% de la venda a través d’Internet.

 

La llet o el sushi, altres demandes en Internet

Davant l’augment d’esta classe de venda, Mercadona ha adquirit uns terrenys en Alacant per a instal·lar un segon laboratori per a la venda per Internet en València. No obstant, la nova nau logística estarà operativa a partir de l’any que ve i està previst que cobrisca Alacant i els municipis de la demarcació. A part del pa de forn, altres dels productes més demanats per Internet per part dels clients de Mercadona són la llet, l’aigua, l’arròs, el salmó o el sushi.

 

En referència als productes de forn de pa, el de vidre ha tingut molt bona acceptació per part dels consumidors i des de la seua incorporació està sent tot un èxit. Però el pa de forn és sense dubte el producte estrella, ja que ha conseguit entregar ja més de 600 tones. Per este motiu, s’ha convertit en l’aliment més venut des de la plataforma del supermercat valencià.

 

Mercadona no deixa mai de renovar-se

El cert és que Mercadona no deixa mai de créixer i renovar-se i, a més d’innovar sempre amb nous productes i oferir tota classe de possibilitats per a persones amb intoleràncies alimentàries, la firma ara també s’apropa als clients a través de plataformes virtuals. Tot un èxit que, segur, no pararà de donar fruits.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.