28 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

Alejandro Sanz sobre la relació amb els seus fills: «M’he perdut moltes coses»

 

Bertín Osborne va viatjar a Miami per a presentar el seu programa ‘Mi casa es la tuya’, que va triar com a protagonista al cantant Alejandro Sanz. Durant la gravació, Bertín va recordar els 14 anys que van estar els dos vivint en l’illa recorrent tota la badia amb la seua llanxa motora, i és que ja han passat tres anys des de l’última volta que van coincidir.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Records d’infància

Alejandro Sanz va aprofitar l’entrevista de Bertín Osborne per a recordar la seua infància amb sos pares, però especialment amb el seu progenitor, del qui va destacar les absències en algunes etapes per culpa dels compromisos professionals.

 

Conscient d’eixa situació que li va tocar viure, el cantant intenta no passar més de tres setmanes sense vore als seus fills, Manuela de 17 anys i Alexander de 16, tot i que ha de passar llargues temporades lluny dels seus. En eixe sentit, Sanz lamentava que: «M’he perdut moltes coses dels meus dos fills grans».

 

Concretament, li va admetre a Bertín Osborne que es va perdre un concert del seu fill Alexander, per la qual cosa va demanar perdó públicament perquè estava molt penedit del mal que li va provocar al jove: «Un error imperdonable per la meua part i, per això, fill meu, et vull demanar perdó davant de tot el món. Perquè no hi ha res que estime més que a tu», es va disculpar l’artista a través del seu perfil d’Instagram.

 

 

A més, Alexander, que és fill de la dissenyadora de Puerto Rico Valeria Rivera, ha heretat de son pare la passió per la música i, per eixe motiu, Alejandro li cedix el seu estudi de música per a compondre les seues cançons: «Compon, toca el trombó i fa rap, i ho fa molt bé. Les primeres cançons que va penjar en les xarxes, li vaig dir: ‘baixa això immediatament’ perquè les lletres eren de tres rombes o quatre», afirmava content Alejandro.

 

Orgullós de la seua filla Manuela

Per altra banda, a Alejandro Sanz se li cau la bava quan parla de la seua filla Manuela, fruit de la relació amb la model mexicana Jaydy Michel, i que està molt prop de fer 18 anys. El cantant la descriu com una molt bona persona: «Confie molt amb ella, m’agrada com és. És una xica molt sensible, molt compromesa ‘Papa no es pot utilitzar plàstic’; i, després, és bona. És bona estudiant; és bona amb els seus germans».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando el frío acecha… el calor se recuerda #RefranesSanz #tb @manu.snchzm

A post shared by Alejandro Sanz (@alejandrosanz) on

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.