Ana Rosa Quintana, sobre l’acusació de violació a Neymar: «És un destarifat»

Ana Rosa defensa a Belén Esteban enmig de la polèmica

Ana Rosa Quintana ataca Neymar per com s’ha defés de l’acusació de violació | Telecinco

 

Neymar viu un dels seus pitjors moments fora dels terrenys de joc. El jugador brasiler del PSG va ser denunciat el passat divendres per haver violat a una jove, també del Brasil, en un hotel de París el passat 15 de maig. Davant el gran impacte en els mitjans, el futbolista es va voler defendre publicant imàtgens i fotografies intercanviades entre els dos. Eixa decisió li ha suposat rebre moltes crítiques entre elles la d’Ana Rosa Quintana que el titllava de «destarifat». 

 

La periodista es preguntava, este dilluns en el seu programa de Telecinco, «que pretén provar Neymar amb eixes imàtgens?». Sense posicionar-se obertament sobre els fets, «el que va passar només ho saben ells dos», Quintana acusava el jugador de tindre «una mentalitat masclista» pel mètode triat per a defendre’s.

 

«Si ha comés la violació, que ho pague»

Després que un dels seus col·laboradors explicara que és difícil que els jutjats brasilers –la denuncia es va presentar en Sao Paulo– continuen amb la investigació, la presentadora tornava a intervindre contundentment. «Si ha fet una violació o abús, que siga jutjat i li caiga tot el pes de la llei». 

 

Neymar viu la polèmica concentrar en la seua selecció preparant la Copa Amèrica | Twitter

 

Continuant amb el seu discurs taxatiu, Ana Rosa afirmava que si no és culpable, «eres un destarifat, xicon Perquè eres un futbolista, famós, milionari, carn de canó…». 

 

Arran de la polèmica sorgida, Neymar va acabar esborrant de les seues xarxes socials el vídeo a on es defenia de la presumpta violació. A més d’això, la situació per al futbolista es complicava segons el mitjà brasiler, ‘UOL Esporte’, després que la jove hauria presentat imàtgens del jugador amb actitud agressiva, de grans hematomes en les galtes del cul i les cames i un informe mèdic de les lesions.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.