Ana Rosa Quintana, sobre l’acusació de violació a Neymar: «És un destarifat»

Ana Rosa defensa a Belén Esteban enmig de la polèmica

Ana Rosa Quintana ataca Neymar per com s’ha defés de l’acusació de violació | Telecinco

 

Neymar viu un dels seus pitjors moments fora dels terrenys de joc. El jugador brasiler del PSG va ser denunciat el passat divendres per haver violat a una jove, també del Brasil, en un hotel de París el passat 15 de maig. Davant el gran impacte en els mitjans, el futbolista es va voler defendre publicant imàtgens i fotografies intercanviades entre els dos. Eixa decisió li ha suposat rebre moltes crítiques entre elles la d’Ana Rosa Quintana que el titllava de «destarifat». 

 

La periodista es preguntava, este dilluns en el seu programa de Telecinco, «que pretén provar Neymar amb eixes imàtgens?». Sense posicionar-se obertament sobre els fets, «el que va passar només ho saben ells dos», Quintana acusava el jugador de tindre «una mentalitat masclista» pel mètode triat per a defendre’s.

 

«Si ha comés la violació, que ho pague»

Després que un dels seus col·laboradors explicara que és difícil que els jutjats brasilers –la denuncia es va presentar en Sao Paulo– continuen amb la investigació, la presentadora tornava a intervindre contundentment. «Si ha fet una violació o abús, que siga jutjat i li caiga tot el pes de la llei». 

 

Neymar viu la polèmica concentrar en la seua selecció preparant la Copa Amèrica | Twitter

 

Continuant amb el seu discurs taxatiu, Ana Rosa afirmava que si no és culpable, «eres un destarifat, xicon Perquè eres un futbolista, famós, milionari, carn de canó…». 

 

Arran de la polèmica sorgida, Neymar va acabar esborrant de les seues xarxes socials el vídeo a on es defenia de la presumpta violació. A més d’això, la situació per al futbolista es complicava segons el mitjà brasiler, ‘UOL Esporte’, després que la jove hauria presentat imàtgens del jugador amb actitud agressiva, de grans hematomes en les galtes del cul i les cames i un informe mèdic de les lesions.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.