27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Augmenta la quantitat de persones que mira el mòbil mentre manté relacions sexuals, segons un estudi

 

El telèfon mòbil s’ha convertit en una de les eines imprescindibles del nostre dia a dia i en un fidel company de les nostres activitats quotidianes. Una situació que ha portat a companyia iPass a realitzar un estudi amb el qual se cerca conèixer fins a on arriba la «addicció» al telèfon mòbil.

- Advertisement -Telegram València Diari

D’esta manera, l’empresa va preguntar a 1.700 persones d’Estats Units i Europa la següent qüestió: «Has usat o mirat el teu telèfon mòbil en algun d’estos escenaris?» amb la finalitat de conèixer fins a quin punt utilitzar el mòbil pot resultar inevitable. Les respostes han sigut com menys sorprenent. 

I és que mentre que un 84% i un 81% dels usuaris han assegurat que usen el seu telèfon en el llit o menjant, escenaris que podrien considerar-se més «típics», un altre tant ha reconegut haver-los utilitzat un moment que molts no s’haurien imaginat: practicant sexe. 

Més concretament, ha sigut un 7 % dels participants en l’estudi els qui han respost amb un «sí» a esta incòmoda pregunta amb la qual han posat de manifest l’existència d’una situació que sembla popularitzar-se amb el temps i que salve per alguns casos aïllats, fins ara es creia insòlita.

 

Nou camp d’investigació

Així, esta dada ha despertat al seu torn nous interrogants disposats a ser estudiats per terapeutes sexuals: com influeixen les noves tecnologies en les nostres relacions sexuals. La qüestió ací sembla clara per als investigadors: L’ús del telèfon mòbil durant el sexe respon a l’avorriment durant l’acte o a la innovació?

I és que malgrat la sorpresa inicial pel resultat de l’estudi en este aspecte, la veritat és que els telèfons mòbils s’han convertit en una nova eina molt recorreguda en l’àmbit de la vida sexual moderna. 

De fet, pocs són ja els que desconeixen el significat de la paraula «sexting», que fa referència a l’enviament d’imatges de contingut sexual a través del telèfon mòbil i que generalment són produïts pel propi remitent. 

D’esta manera, diverses enquestes també han posat en relleu que cada vegada són més les parelles les que s’aficionen a gravar-se o fotografiar-se mentre mantenen relacions, una pràctica no tan popularitzada però que, segons han assenyalat els investigadors, podria justificar esta sorprenent «incursió» del telèfon mòbil en el sexe i, almenys, el seu ús.

 

Últimes notícies

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.