12.3 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Froilán en la batuda d’un ‘after’ on hi havia menors i cocaïna rosa

Nova polèmica del net del Rei Emèrit, Felipe Juan Froilán de Marichalar. El jove hauria tornat a Espanya després de passar unes setmanes a Abu Dhabi i hauria passat una nit de festa al costat dels seus amics a un after de Madrid.

El problema va eixir després d’una batuda policial en la qual es van decomissar drogues, un matxet de grans dimensions i que incomplia l’aforament permés.

Ha sigut el periodista Nacho Abad el que feia públiques, en el programa En boca de tots (Cuatro), les fotografies fetes per la Policia en el local després de deixar clar que Froilán no apareix en l’atestat dels investigadors, ja que “simplement es trobava en el local” però no se li imputa “cap delicte”.

Els agents de la Policia Local van haver de cridar a l’UCES (Unitats Centrals de Seguretat) per a evacuar el local del carrer Orense en el qual hi havia 229 persones quan el nombre de clients autoritzats era de 99.

A més, el mateix mig revela que hi havia menors d’edat i nombrosos assistents que consumien substàncies estupefaents, sobretot tusi -el que es coneix comunament com a cocaïna rosa-. No era la primera vegada que la Policia havia d’intervindre en aquest local per a desallotjar-lo per excés de l’aforament.

Què va ocórrer?

Tot ocorria a les 08 hores del matí d’aquest diumenge, quan la Policia Local procedia a desallotjar a tothom i a identificar-los. La batuda en l’after es va produir després que diversos veïns alertaren del soroll que procedia de la sala. Segons Abad, l’establiment té una llicència en vigor com a “sauna” però no com a discoteca.

A l’arribada dels agents es va procedir a comptabilitzar el nombre d’ocupants del local, que tenia un aforament limitat per a 99 persones. La seua sorpresa va ser que van comptar un total de 229 joves. Entre ells, a alguns menors d’edat; el cas més cridaner, el d’una xica de 17 anys que estava en el local al costat del seu pare, que superava la quarantena.

En l’establiment s’estava consumint alcohol, drogues (com a cocaïna rosa) i s’estaven fumant en pipes. Les habitacions, habilitades amb llits de matrimoni i jacuzzis, també tenien un excés d’aforament cridaner: fins a 20 persones van arribar a eixir d’una d’aquestes habitacions privades.

Segons Abad, en les cabines o reservats VIP, confeccionats per a dues persones, hi havia entre 10 i 20 joves, mentre que en l’estada principal hi havia 179 persones. A més, els reservats comptaven únicament amb una porta cap a l’interior, la qual cosa suposava un “greu risc d’incendi”.

Cridaner també en l’atestat policial revelat per ‘En boca de todos’, el decomís d’un ganivet de grans dimensions que li van interceptar a un dels assistents i que es pot veure en les imatges emeses pel programa de Quatre que presenta Diego Losada.

Diferents informacions apunten al fet que Froilán “es va anar tranquil·lament amb els seus amics” a un altre after, situat en el districte de Vallecas (Madrid) per a seguir amb la seua festa. El nom del nebot del Rei no apareix en l’atestat policial dels identificats per la Policia, però Abad confirma que “Froilán era allí dins”.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.