Iguana Tango està de tornada presentant IMMUNE, el seu nou disc

Des que la banda es donés a conéixer davant el gran públic l’any 2003 gràcies al programa de televisió “Gran Hermano”, molts han estat els èxits collits gràcies a la constància i el treball del grup, com: Ólvidate de mi, Te perdí o Si pudiera, amb els quals van aconseguir col·locar-se en la part més alta de les llistes d’èxits.

Després de molts mesos de treball, per fi veu la llum este nou àlbum d’estudi del qual ja hem pogut escoltar alguns temes com: Nada, Volverás (nova versió), A lo que vale la pena i Pies de barro, singles que han servit com a bestreta i referència del que ens trobarem en este nou treball que, capitanejat per un nou single, Immune, que al seu torn dóna títol a este nou disc d’Iguana Tango.

“Immune”, un tema on es percep clarament la convivència entre guitarres, les programacions electròniques i un coqueteig amb la música urbana. Este nou single va acompanyat també d’un videoclip al costat de tota la banda en el qual es veu l’evolució d’Iguana Tango tant en sons com en la producció audiovisual.

 

<>
Avui, més que mai, volem i necessitem ser Immunes: “Inmune a perder la fe, Inmune a rendirse, Inmune a renunciar, Inmune a olvidar que esto es múscia y que, si no lo pones por encima de todo lo demás, nada de esto tiene sentido” (Jacobo García).

Immune és un disc on cap molt del que ha estat i és Iguana Tango: rock, pop, electrònica, un àlbum on els temes més coneguts de la banda es renoven, i el nou mira a l’ara i al futur. També és testimoni d’este dur present, un disc forjat en home studios i col·laboracions a distància. És un disc en el qual amics com Hugo Salazar, Diego Martín, Lydia i Daniel Serrano (Nonno) han posat la seua ànima. Immune és la caixa de pandora per a nosaltres, i volem obrir-la ja.

 

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Iguana Tango

Iguana Tango és una banda espanyola de rock la formació del qual es va tancar a Madrid en 1999, si bé els seus orígens es remunten a 6 anys abans, quan Joaquín Padilla, Jacobo García i Kike Enríquez s’uneixen per a formar Silver Shadow, inspirant-se en el hard rock i el AOR estatunidenc per a gravar una maqueta inicial, amb grups com Boston, Bon Jovi o Tyketto com a referent.

En 1996, la formació decideix canviar de nom, per a dir-se Harem, i després d’una evolució en el seu estil musical cap a un rock fusionat amb diferents estils, es fan un lloc en el circuit madrileny de bandes i publiquen un mini àlbum anomenat Humanament Irracional, al qual li segueix un àlbum que per qüestions contractuals mai veuria la llum.

Després d’això, la banda decideix seguir endavant, i després d’un nou canvi de nom publiquen El Naixement de la Iguana primer disc d’Iguana Tango.

Discografia

El Nacimiento de la Iguana (1999)
Colección Pop (2003)
En Celo (2005)
Del Otro Lado (2005)
Infiel (2007)
En Vivo…y Coleando (2008)
Demasiados Lobos Aullando para una sola luna (2010)
Efecto dominó (2012)
Hasta el final (2017)

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.