Iguana Tango està de tornada presentant IMMUNE, el seu nou disc

Des que la banda es donés a conéixer davant el gran públic l’any 2003 gràcies al programa de televisió “Gran Hermano”, molts han estat els èxits collits gràcies a la constància i el treball del grup, com: Ólvidate de mi, Te perdí o Si pudiera, amb els quals van aconseguir col·locar-se en la part més alta de les llistes d’èxits.

Després de molts mesos de treball, per fi veu la llum este nou àlbum d’estudi del qual ja hem pogut escoltar alguns temes com: Nada, Volverás (nova versió), A lo que vale la pena i Pies de barro, singles que han servit com a bestreta i referència del que ens trobarem en este nou treball que, capitanejat per un nou single, Immune, que al seu torn dóna títol a este nou disc d’Iguana Tango.

“Immune”, un tema on es percep clarament la convivència entre guitarres, les programacions electròniques i un coqueteig amb la música urbana. Este nou single va acompanyat també d’un videoclip al costat de tota la banda en el qual es veu l’evolució d’Iguana Tango tant en sons com en la producció audiovisual.

 

<>
Avui, més que mai, volem i necessitem ser Immunes: “Inmune a perder la fe, Inmune a rendirse, Inmune a renunciar, Inmune a olvidar que esto es múscia y que, si no lo pones por encima de todo lo demás, nada de esto tiene sentido” (Jacobo García).

Immune és un disc on cap molt del que ha estat i és Iguana Tango: rock, pop, electrònica, un àlbum on els temes més coneguts de la banda es renoven, i el nou mira a l’ara i al futur. També és testimoni d’este dur present, un disc forjat en home studios i col·laboracions a distància. És un disc en el qual amics com Hugo Salazar, Diego Martín, Lydia i Daniel Serrano (Nonno) han posat la seua ànima. Immune és la caixa de pandora per a nosaltres, i volem obrir-la ja.

 

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Iguana Tango

Iguana Tango és una banda espanyola de rock la formació del qual es va tancar a Madrid en 1999, si bé els seus orígens es remunten a 6 anys abans, quan Joaquín Padilla, Jacobo García i Kike Enríquez s’uneixen per a formar Silver Shadow, inspirant-se en el hard rock i el AOR estatunidenc per a gravar una maqueta inicial, amb grups com Boston, Bon Jovi o Tyketto com a referent.

En 1996, la formació decideix canviar de nom, per a dir-se Harem, i després d’una evolució en el seu estil musical cap a un rock fusionat amb diferents estils, es fan un lloc en el circuit madrileny de bandes i publiquen un mini àlbum anomenat Humanament Irracional, al qual li segueix un àlbum que per qüestions contractuals mai veuria la llum.

Després d’això, la banda decideix seguir endavant, i després d’un nou canvi de nom publiquen El Naixement de la Iguana primer disc d’Iguana Tango.

Discografia

El Nacimiento de la Iguana (1999)
Colección Pop (2003)
En Celo (2005)
Del Otro Lado (2005)
Infiel (2007)
En Vivo…y Coleando (2008)
Demasiados Lobos Aullando para una sola luna (2010)
Efecto dominó (2012)
Hasta el final (2017)

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps canvia des de demà en la Comunitat: més vent, baixen les màximes i possibles pluges

Este dimarts seguirà l'ambient estable, amb cels buidats i temperatures a l'alça. Des de demà s'espera més nuvolositat, descens de màximes, vent de nord-est en el litoral i alguna pluja al nord de Castelló.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb una sàtira sobre ambició i diners

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb Redimonis. La comissió repetix el triomf reeixit en 2025 i consolida el seu lideratge amb el major pressupost de la categoria.

La potència i el ritme de la mascletà deslliguen una catarsi i llàgrimes en la plaça de l’Ajuntament

La setzena mascletà de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha combinat potència i ritme fins a emocionar a una plaça abarrotada. El tret, de 7,5 minuts i 230 quilos, ha culminat en un terratrémol que ha fet plorar a molts assistents.