10.9 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Iguana Tango està de tornada presentant IMMUNE, el seu nou disc

Des que la banda es donés a conéixer davant el gran públic l’any 2003 gràcies al programa de televisió “Gran Hermano”, molts han estat els èxits collits gràcies a la constància i el treball del grup, com: Ólvidate de mi, Te perdí o Si pudiera, amb els quals van aconseguir col·locar-se en la part més alta de les llistes d’èxits.

Després de molts mesos de treball, per fi veu la llum este nou àlbum d’estudi del qual ja hem pogut escoltar alguns temes com: Nada, Volverás (nova versió), A lo que vale la pena i Pies de barro, singles que han servit com a bestreta i referència del que ens trobarem en este nou treball que, capitanejat per un nou single, Immune, que al seu torn dóna títol a este nou disc d’Iguana Tango.

“Immune”, un tema on es percep clarament la convivència entre guitarres, les programacions electròniques i un coqueteig amb la música urbana. Este nou single va acompanyat també d’un videoclip al costat de tota la banda en el qual es veu l’evolució d’Iguana Tango tant en sons com en la producció audiovisual.

 

<>
Avui, més que mai, volem i necessitem ser Immunes: “Inmune a perder la fe, Inmune a rendirse, Inmune a renunciar, Inmune a olvidar que esto es múscia y que, si no lo pones por encima de todo lo demás, nada de esto tiene sentido” (Jacobo García).

Immune és un disc on cap molt del que ha estat i és Iguana Tango: rock, pop, electrònica, un àlbum on els temes més coneguts de la banda es renoven, i el nou mira a l’ara i al futur. També és testimoni d’este dur present, un disc forjat en home studios i col·laboracions a distància. És un disc en el qual amics com Hugo Salazar, Diego Martín, Lydia i Daniel Serrano (Nonno) han posat la seua ànima. Immune és la caixa de pandora per a nosaltres, i volem obrir-la ja.

 

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Iguana Tango

Iguana Tango és una banda espanyola de rock la formació del qual es va tancar a Madrid en 1999, si bé els seus orígens es remunten a 6 anys abans, quan Joaquín Padilla, Jacobo García i Kike Enríquez s’uneixen per a formar Silver Shadow, inspirant-se en el hard rock i el AOR estatunidenc per a gravar una maqueta inicial, amb grups com Boston, Bon Jovi o Tyketto com a referent.

En 1996, la formació decideix canviar de nom, per a dir-se Harem, i després d’una evolució en el seu estil musical cap a un rock fusionat amb diferents estils, es fan un lloc en el circuit madrileny de bandes i publiquen un mini àlbum anomenat Humanament Irracional, al qual li segueix un àlbum que per qüestions contractuals mai veuria la llum.

Després d’això, la banda decideix seguir endavant, i després d’un nou canvi de nom publiquen El Naixement de la Iguana primer disc d’Iguana Tango.

Discografia

El Nacimiento de la Iguana (1999)
Colección Pop (2003)
En Celo (2005)
Del Otro Lado (2005)
Infiel (2007)
En Vivo…y Coleando (2008)
Demasiados Lobos Aullando para una sola luna (2010)
Efecto dominó (2012)
Hasta el final (2017)

Últimes notícies

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.

0-2: Raphinha i Lamine Yamal castiguen un Vila-real imprecís

El Barcelona es va imposar 0-2 en La Ceràmica amb un penal convertit per Raphinha i un gol de Lamine Yamal. El Vila-real va fallar les seues opcions i va jugar amb deu des del 39.

0-2: el Barcelona s’imposa al Vila-real amb gols de Raphinha i Lamine Yamal

El Barcelona va guanyar 0-2 en la seua visita al Vila-real. Raphinha, de penal, i Lamine Yamal van segellar el triomf davant un rival en inferioritat des del 39.