Iguana Tango està de tornada presentant IMMUNE, el seu nou disc

Des que la banda es donés a conéixer davant el gran públic l’any 2003 gràcies al programa de televisió «Gran Hermano», molts han estat els èxits collits gràcies a la constància i el treball del grup, com: Ólvidate de mi, Te perdí o Si pudiera, amb els quals van aconseguir col·locar-se en la part més alta de les llistes d’èxits.

Després de molts mesos de treball, per fi veu la llum este nou àlbum d’estudi del qual ja hem pogut escoltar alguns temes com: Nada, Volverás (nova versió), A lo que vale la pena i Pies de barro, singles que han servit com a bestreta i referència del que ens trobarem en este nou treball que, capitanejat per un nou single, Immune, que al seu torn dóna títol a este nou disc d’Iguana Tango.

«Immune», un tema on es percep clarament la convivència entre guitarres, les programacions electròniques i un coqueteig amb la música urbana. Este nou single va acompanyat també d’un videoclip al costat de tota la banda en el qual es veu l’evolució d’Iguana Tango tant en sons com en la producció audiovisual.

 

<>
Avui, més que mai, volem i necessitem ser Immunes: «Inmune a perder la fe, Inmune a rendirse, Inmune a renunciar, Inmune a olvidar que esto es múscia y que, si no lo pones por encima de todo lo demás, nada de esto tiene sentido» (Jacobo García).

Immune és un disc on cap molt del que ha estat i és Iguana Tango: rock, pop, electrònica, un àlbum on els temes més coneguts de la banda es renoven, i el nou mira a l’ara i al futur. També és testimoni d’este dur present, un disc forjat en home studios i col·laboracions a distància. És un disc en el qual amics com Hugo Salazar, Diego Martín, Lydia i Daniel Serrano (Nonno) han posat la seua ànima. Immune és la caixa de pandora per a nosaltres, i volem obrir-la ja.

 

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Iguana Tango

Iguana Tango és una banda espanyola de rock la formació del qual es va tancar a Madrid en 1999, si bé els seus orígens es remunten a 6 anys abans, quan Joaquín Padilla, Jacobo García i Kike Enríquez s’uneixen per a formar Silver Shadow, inspirant-se en el hard rock i el AOR estatunidenc per a gravar una maqueta inicial, amb grups com Boston, Bon Jovi o Tyketto com a referent.

En 1996, la formació decideix canviar de nom, per a dir-se Harem, i després d’una evolució en el seu estil musical cap a un rock fusionat amb diferents estils, es fan un lloc en el circuit madrileny de bandes i publiquen un mini àlbum anomenat Humanament Irracional, al qual li segueix un àlbum que per qüestions contractuals mai veuria la llum.

Després d’això, la banda decideix seguir endavant, i després d’un nou canvi de nom publiquen El Naixement de la Iguana primer disc d’Iguana Tango.

Discografia

El Nacimiento de la Iguana (1999)
Colección Pop (2003)
En Celo (2005)
Del Otro Lado (2005)
Infiel (2007)
En Vivo…y Coleando (2008)
Demasiados Lobos Aullando para una sola luna (2010)
Efecto dominó (2012)
Hasta el final (2017)

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.