11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Iguana Tango està de tornada presentant IMMUNE, el seu nou disc

Des que la banda es donés a conéixer davant el gran públic l’any 2003 gràcies al programa de televisió “Gran Hermano”, molts han estat els èxits collits gràcies a la constància i el treball del grup, com: Ólvidate de mi, Te perdí o Si pudiera, amb els quals van aconseguir col·locar-se en la part més alta de les llistes d’èxits.

Després de molts mesos de treball, per fi veu la llum este nou àlbum d’estudi del qual ja hem pogut escoltar alguns temes com: Nada, Volverás (nova versió), A lo que vale la pena i Pies de barro, singles que han servit com a bestreta i referència del que ens trobarem en este nou treball que, capitanejat per un nou single, Immune, que al seu torn dóna títol a este nou disc d’Iguana Tango.

“Immune”, un tema on es percep clarament la convivència entre guitarres, les programacions electròniques i un coqueteig amb la música urbana. Este nou single va acompanyat també d’un videoclip al costat de tota la banda en el qual es veu l’evolució d’Iguana Tango tant en sons com en la producció audiovisual.

 

<>
Avui, més que mai, volem i necessitem ser Immunes: “Inmune a perder la fe, Inmune a rendirse, Inmune a renunciar, Inmune a olvidar que esto es múscia y que, si no lo pones por encima de todo lo demás, nada de esto tiene sentido” (Jacobo García).

Immune és un disc on cap molt del que ha estat i és Iguana Tango: rock, pop, electrònica, un àlbum on els temes més coneguts de la banda es renoven, i el nou mira a l’ara i al futur. També és testimoni d’este dur present, un disc forjat en home studios i col·laboracions a distància. És un disc en el qual amics com Hugo Salazar, Diego Martín, Lydia i Daniel Serrano (Nonno) han posat la seua ànima. Immune és la caixa de pandora per a nosaltres, i volem obrir-la ja.

 

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Iguana Tango

Iguana Tango és una banda espanyola de rock la formació del qual es va tancar a Madrid en 1999, si bé els seus orígens es remunten a 6 anys abans, quan Joaquín Padilla, Jacobo García i Kike Enríquez s’uneixen per a formar Silver Shadow, inspirant-se en el hard rock i el AOR estatunidenc per a gravar una maqueta inicial, amb grups com Boston, Bon Jovi o Tyketto com a referent.

En 1996, la formació decideix canviar de nom, per a dir-se Harem, i després d’una evolució en el seu estil musical cap a un rock fusionat amb diferents estils, es fan un lloc en el circuit madrileny de bandes i publiquen un mini àlbum anomenat Humanament Irracional, al qual li segueix un àlbum que per qüestions contractuals mai veuria la llum.

Després d’això, la banda decideix seguir endavant, i després d’un nou canvi de nom publiquen El Naixement de la Iguana primer disc d’Iguana Tango.

Discografia

El Nacimiento de la Iguana (1999)
Colección Pop (2003)
En Celo (2005)
Del Otro Lado (2005)
Infiel (2007)
En Vivo…y Coleando (2008)
Demasiados Lobos Aullando para una sola luna (2010)
Efecto dominó (2012)
Hasta el final (2017)

Últimes notícies

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.

València destinarà 14 milions perquè no puge el preu del transport

L'Ajuntament de València ha anunciat que cobrirà amb pressupost propi la part de les ajudes estatals no finançada per no tindre ZBE. Destinarà 14 milions per a mantindre els descomptes i evitar pujades l'any vinent.

Mercadona lidera la quota de productes de Nadal amb un 19,6% i Carrefour s’acosta

Mercadona encapçala les vendes nadalenques amb un 19,6% i Carrefour aconseguix el 14,8%, segons Worldpanel. La compra en línia a penes suposa el 1,6% del total.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en La Marina (Elx); la Guàrdia Civil a prop a dos sospitosos

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després d'una pallissa en la pedania de La Marina. La Guàrdia Civil ha voltat una vivenda on romanen dos sospitosos a l'espera de detenció.

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.