Mastodon
25.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Mor l’actriu Paloma Gómez, exparella de Jorge Sanz

La actriz Paloma Gómez

Paloma Gómez va saltar a la fama per sortir a la pel·lícula ‘Valentina’ (1982) | Twitter

 

Si ahir el món de la moda plorava la mort del dissenyador Elio Berhanyer, ara li toca al món de la interpretació, ja que ha mort l’actriu Paloma Gómez, que va saltar a la fama de xicoteta amb la pel·lícula ‘Valentina’ (1982), en la que interpretava el gran amor d’un petit Jorge Sanz. L’actriu a mort als 46 anys per raons que encara es desconeixen.

La Unió d’Actors i Actrius ha estat la que, a través d’un missatge a la xarxa social Twitter, donaven a conèixer la tràgica notícia, que ha commocionat a tot l’àmbit artístic.

 

Paloma Gómez i la seua llarga trajectòria

Gràcies a Antonio Betancor, que la va descobrir, Paloma començava la seua carrera interpretativa amb només deu anys. Ho va fer a la pel·lícula ‘Valentina’, inspirada en les memòries de Ramón J. Sénder. A partir d’aquell moment l’actriu va continuar realitzant treballs en el món del cinema i de la televisió, tot i que no va abandonar en cap moment els seus estudis i classes de ballet.

 

 

Paloma Gómez va sortir en films com ‘Tata mía’ (1986) i inclús va fer de ballarina al concurs ‘El juego de la oca’. Sense oblidar els seus papes en sèries com ‘Segunda enseñanza, ‘Siete vidas’, ‘Médico de familia’, ‘Compañeros’, ‘Periodistas’, ‘Un paso adelante’, ‘Hospital Central’

 

A més, Paloma va desenvolupar una carrera on el teatre va jugar un paper molt especial. També va representar obres de teatre com: ‘Arsénico, por favor’, ‘La tentación vive arriba’ o ‘Gatas’.

 

El teatre la va retrobar amb Jorge Sanz

Paloma Gómez y Jorge Sanz en 'Valentina'

‘Valentina’, la pel·lícula que va unir a Paloma Gómez i Jorge Sanz| Instagram
 

Precisament el teatre va ser el que la va dur a retrobar-se, vint anys després, amb el seu primer amor a la gran pantalla. Jorge i Paloma van tornar a creuar les seues vides gràcies al seu paper en una obra i això els va dur a iniciar una relació sentimental.

 

 

Ambdós van tindre un fill en comú, Merlín, però quan tenia 3 anys d’edat la parella va decidir separar-se. No obstant, han mantingut una relació cordial gràcies al seu fill en comú, que hui  té ja 16 anys i pateix fibrosi quística, com ja va donar a conèixer recentment el seu pare en una entrevista al programa ‘Viva la vida’.

 

El món de la interpretació rendeix homenatge a Paloma Gómez

La notícia de la mort de l’actriu ha causat una gran sorpresa entre els seus familiars, amics i companys de professió. Precisament aquests últims ho han dubtat a fer ús de les xarxes socials per rendir-li un homenatge a l’actriu.

 

Aitana Sánchez Gijón ha compartit una imatge de la pel·lícula ‘Valentina’ i ha dedicat el següent missatge a l’actriu: «Ens ha deixat Paloma Gómez… Eterna ‘Valentina’ companya, descansa en pau…»

 

Carmen Morales també li ha dedicat unes paraules a l’actriu a Instagram: «Paloma estimada… quina tristesa que tinc… companya, veïna, amiga… descansa allà on estigues i no pergues mai aquest somriure i aquest riure meravellós… T’estime amiga!!!».

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.