15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Les paraules de Corinna que incendien encara més la Casa Reial

 

La Casa Reial està vivint una situació delicada a causa de tot l’entramat econòmic del rei Joan Carles. Ara, per si no fora prou, Felip ha renunciat a l’herència de son pare, obrint d’eixa manera una nova crisi a la monarquia espanyola.

 

Tota esta situació ha alçat l’interès dels mitjans de comunicació, i és que es tracta d’un afer històric en la monarquia. En tot això juga un paper fonamental Corinna, la suposada amant del rei emèrit. L’alemanya ha aprofitat per a enviar un comunicat a través de la seua advocada, segons ha assenyalat ‘Vanitatis’.

 

Corinna està farta de Joan Carles

No és la primera volta que l’alemanya carrega contra Joan Carles, de qui diu haver sigut víctima després de la publicació de la seua ‘amistat entranyable’, com es va definir la relació en molts mitjans. Cal recordar que Corinna també va declarar en ‘Vanitatis’ que «el rei emèrit va insistir que jo volara en avions privats per discreció i jo vaig complir. Després de la fi de la relació, i per sorpresa meua, em van demanar que li pagara els vols privats que m’havien ordenat agafar. El meu equip legal ja ha sol·licitat tota la llista de passatgers, però fins ara no hem rebut res».

 

Fa temps que Corinna va dir prou en tota esta qüestió, motiu pel que va posar l’assumpte en mans dels tribunals. La renúncia de l’herència de Felip VI ha donat la raó a Corinna. I la seua decisió és definitiva, perquè per a ella, s’ha acabat l’amor amb l’emèrit.

Últimes notícies

Betis i Elx es juguen el passe a habitacions en La Cartoixa

Betis i Elx s'enfronten en octaus de la Copa del Rei a partit únic en La Cartoixa. La passada es decidix en una sola trobada, amb factor camp per al Betis i nombroses baixes.

Bernabé defén denunciar davant les acusacions a Julio Iglesias per assetjament sexual

La secretària d'Igualtat del PSOE ha ressaltat que el masclisme és estructural i ha cridat a denunciar qualsevol assetjament o agressió, arran de les acusacions contra el cantant.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a la condonació del deute

La comissió d'experts de Les Corts considera que la proposta del Govern pot augmentar de manera substancial els recursos per a la Comunitat Valenciana. Demana aplicar la reforma al costat de la condonació del deute i un fons d'anivellament en 2026 davant l'entrada del nou model en 2027.

Pérez Llorca retrau que el Govern subvencione transvasaments al Marroc i els retalle a Espanya

Pérez Llorca ha criticat que l'Executiu finance transvasaments al Marroc mentres limita el Tajo-Segura. Ha demanat explicacions i ha defés criteris tècnics.

Pérez Llorca defén centrar la política de vivenda en l’oferta i no en la demanda

Pérez Llorca ha apostat per prioritzar l'oferta per a abordar el problema de la vivenda i ha advertit que, sense un pla específic, serà difícil resoldre'l. També ha criticat la bonificació de l'IRPF anunciada per Pedro Sánchez.

Pérez Llorca rebutja el pla de finançament per excloure la condonació de deute i el fons d’anivellament

El president ha avançat que no donarà suport a la proposta del Govern per mancar d'un fons d'anivellament transitori i de la condonació de 40.000 milions. Advertix que el model dividix i no té l'aire d'aprovar-se.

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.