6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Sofía Cristo conta que va patir abusos sexuals amb cinc anys

 

Sofía Cristo ha sigut la primera concursant a enfrontar-se a ‘La línia secreta de la vida‘ en ‘Secret Story’. Acompanyada d’una pissarra, la Dj podia sincerar-se així amb l’audiència contant els episodis més destacables de la seua vida.

Però Sofía ha anat més enllà i ha revelat un secret que ha guardat durant tots estos anys. Alguna cosa que ni la pròpia Bárbara Rey, la seua mare, sabia i que ha deixat a la ‘vedette’ i a tots esglaiats.

Sofía Cristo revela que va patir abusos sexuals en la infància

 

És per això que per a Cristo va ser un gran alleujament quan va arribar el divorci de la parella.

En eixe moment ella tenia cinc anys, però no tot va passar a ser color de rosa, perquè el seu pare va continuar fent mal a la seua mare amb accions com emportar-se els mobles de la seua casa o perseguir-la amb cotxe.

Llavors, va haver de parar per a prendre aire i prosseguir amb la seua narració. Quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals quan tenia cinc anys.

La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió l’havia afectat l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte.

“Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, encara així, se’m va escapar això”, va dir a posteriori, més tranquil·la.

Però en escoltar les paraules de la seua filla, no va parar d’articular “la meua pobra xiqueta” mentre plorava; i Carlos Sobera, també molt afectat, va interrompre a Cristo per a donar consol a la seua mare.

A més, va aprofitar per a assenyalar la valentia de la DJ, a la qual va qualificar com a “perfecta” per haver superat tantes coses i, a més, conscienciar sobre això. En la mateixa línia, va lloar a la jove per parlar de temes tabú, com les addiccions que van patir ella i el seu pare, la violència masclista o els abusos sexuals: “En este país fa falta més gent com tu”, va concloure, emocionat.

“Ho sent molt, no havia d’haver-ho dit. Però necessitava dir-ho. Mamà, ho sent. Jo ara estic bé però és normal que això em remoga. Jure que soc la persona més feliç del món ara”, li va dir Sofía a la seua mare en produir-se una breu conversa entre elles. “Ho sent, no em vaig adonar. Per què no em vas dir res? Et vull, et vull, perdona’m”, responia Bàrbara.

Carlos Sobera molt contundent

 

Davant la confessió de Sofía Cristo, Carlos Sobera fins i tot ha pres la paraula, fora de qualsevol guió, per a destacar el que la concursant de ‘Secret Story’ ha aconseguit amb el seu testimoniatge.

“El que estàs comptant és molt greu. És una cosa que cal denunciar perquè destrossa vides. Això no estava preparat. No era un secret amb el qual vingueres a jugar. ‘La casa de los secretos’ no va d’això. L’única cosa que podem fer és agrair-te este exercici de sinceritat i honestedat com has fet”·.

“Si algun té la temptació de pensar que estem fent mercat, vull dir-los com a persona, que és una cosa que agraïsc a Sofia perquè crec que el que fa és fer bé a tal quantitat de gent que pateix abusos que esta lliçó de vida hem d’aprendre-la per sempre”, sentenciava Carlos Sobera.

 

Altres moments de la vida de Sofía 

 

Quan mare i filla es van asserenar, Sofía va seguir amb la seua adolescència. Va parlar de com havia descobert la seua sexualitat i la seua gran vocació: ser DJ. Però també de com va començar a consumir substàncies fins al punt que als 23 anys fora ‘Supervivientes’ el mètode amb el qual volia esbrinar fins a quin punt depenia d’elles.

 

Sofía Cristo revela la veritat de la seua relació amb Nagore

 

A més, Sofía ha volgut parlar de la seua relació i la seua ruptura de la relació que va mantindre en el passat amb Nagore Robles. La Dj ha detallat com va ser el començament de la seua relació, els bons i mals moments que van passar entre elles, però que, malgrat això, sempre li guardarà un lloc en el seu cor.

“Jo sempre guardaré en el meu cor un lloc meravellós perquè em va fer molt feliç i, evidentment, ni el bo és tan bo ni el dolent tan dolent. Mai diria gens dolent de Nagore encara que puga pensar que en alguns moments jo no tenia la culpa de tot”, explicava. 

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.