12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un accident deixa un ferit greu a l’N-340 a l’Alcalà de Xivert

Este dissabte, 11 de nombre, al voltant de les 14.20 hores s'ha alertat d'un accident a l'N-340, a l'altura d'Alcalà de Xivert, al Baix Maestrat on ha resultat ferit greu un home. Segons sembla, en el quilòmetre 1.023 a l'altura d'un restaurant situat junt a la travessia d'este vial, per causes que encara es desconeixen el cotxe ha donat una volta de campana i ha quedat bolcat, i els dos ocupants han resultat ferits. Fins al lloc de l'accident s'ha desplaçat la Policia Local i la Guàrdia Civil, i una ambulància de Suport Vital Bàsic, així com una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent. L'ocupant del cotxe que ha resultat més greu ha sigut traslladat a l'hospital amb un helicòpter medicalitzat. Ara s'investiguen les causes que poden haver provocat l'accident del vehicle.

Últimes notícies

La DGT preveu quasi 3 milions de viatges per carretera en la Comunitat Valenciana per Nadal

Trànsit dissenya un operatiu especial fins al 6 de gener i preveu 2.863.400 moviments en la Comunitat Valenciana, el 13% del total nacional.

Les Corts reprendran plens i comissions al febrer després d’aprovar el calendari del nou període

El nou període de sessions anirà del 9 de febrer al 3 de juliol de 2026. L'oposició critica quatre mesos sense control al president, mentres PP i Vox apel·len a la normalitat reglamentària.

Paiporta acorda un protocol escolar per a reobrir amb rapidesa després d’alertes meteorològiques

L'Ajuntament i la comunitat educativa han preparat un protocol per a reprendre l'activitat quan Aemet rebaixe l'avís. Inclou criteris per a jornada contínua, partida, extraescolars, menjador i centres de vesprada.

L’administració 3 de Manises repartix prop de 800.000 euros en premis de la Loteria de Nadal

El despatx va vendre una sèrie del tercer premi, una altra del quart i dos quints (un complet i un dècim), amb un total que suma 766.000 euros. Part dels dècims es va col·locar en finestreta i per internet.

Una penya de l’Athletic i treballadors d’una residència es repartixen 9,6 milions a Alcoi

La penya alcoiana de l'Athletic i empleats de la residència Emilio Sala s'han repartit 9,6 milions del quint premi 18.669, últim a eixir, amb dècims també a Sant Vicent del Raspeig i Algemesí.

El Vila-real tanca 2025 amb nota en Lliga i amb ensopegades en Champions i Copa

El club ha sigut un dels més sòlids de l'any en Lliga, però ha encadenat eliminacions en Copa i una fase de grups de Champions sense victòries.

La Banda de Música de Teulada es porta més de 21 milions amb el quart premi 25.508

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada ha sigut agraciada amb 21,18 milions en estar abonada al 25.508, segon quart premi, venut en Moraira i Manises.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana amb Alacant com a gran afortunada

El 90.693 ha repartit 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, amb 10 milions venuts a Alacant. La resta s'ha distribuït entre Alzira, Gandia, Manises i altres punts.