Un accident provoca grans retencions en l’A-7 a l’altura de Paterna

Ejemplo de shortcode con estilo
  Gran retenció a primera hora d’este matí de divendres per un accident en l’A-7, a l’altura de Paterna, en la comarca de l’Horta de València. Segons informa la Direcció General de Trànsit (DGT), dos carrils han sigut tancats al trànsit i l’embús es troba entre els quilòmetres 329 i 336 en direcció Barcelona.   Fonts […]

 

Gran retenció a primera hora d’este matí de divendres per un accident en l’A-7, a l’altura de Paterna, en la comarca de l’Horta de València. Segons informa la Direcció General de Trànsit (DGT), dos carrils han sigut tancats al trànsit i l’embús es troba entre els quilòmetres 329 i 336 en direcció Barcelona.

 

Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat han informat que l’accident s’ha produït per un bolcament de vehicle, cap a les 7.20 hores d’este divendres. Una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) s’han traslladat fins al lloc dels fets, tot i que encara no es coneixen més detalls.

 

Últimes notícies

El Villarreal encaixa la derrota europea més dura: 0-6

El 0-6 davant del París Saint Germain en la Liga de Campeones és la derrota europea més àmplia de la història del Villarreal.

Tres detinguts a Oriola per intercanviar droga per objectes robats

Una dona i dos hòmens han sigut detinguts a Oriola després de desmantellar dos punts de venda de droga. Els dos punts acceptaven objectes robats a canvi de substàncies.

El litoral sud de València queda en avís groc per pluges

Aemet ha rebaixat a groc l’avís al litoral sud de València, amb acumulats possibles de 20 l/m² en una hora. També hi ha alerta al nord d’Alacant.

L’atur suma 6.716 persones més a la Comunitat Valenciana

L’atur ha crescut en 6.716 persones durant octubre a la Comunitat Valenciana. El total arriba a 303.502 persones desocupades.

Ruixats forts al sud i cel molt ennuvolat hui

El sud tindrà ruixats localment forts i persistents, sobretot al litoral de València i al nord d’Alacant. També es preveuen canvis en el vent i l’estat de la mar.

El sud de València continua en alerta per pluges intenses

El litoral sud de València manté l’avís taronja fins a les 12.00 de dimecres per acumulacions de 100 l/m². També hi ha avisos grocs a zones costaneres de València i Alacant.

Castelló és una de les ciutats espanyoles amb els habitatges més barats

Castelló de la Plana destaca entre les 23 àrees urbanes espanyoles analitzades per la OCDE. Comprar-hi un habitatge requerix 4,85 anys menys d’ingressos que la mitjana.

Óscar Puente dimitix després de dos accidents ferroviaris amb 115 morts

El ministre de Transports deixa el Govern i renuncia a encapçalar la candidatura del PSOE per Valladolid després de la tragèdia d'Urda, que ha causat 69 víctimes mortals