Un accident provoca grans retencions en l’A-7 a l’altura de Paterna

 

Gran retenció a primera hora d’este matí de divendres per un accident en l’A-7, a l’altura de Paterna, en la comarca de l’Horta de València. Segons informa la Direcció General de Trànsit (DGT), dos carrils han sigut tancats al trànsit i l’embús es troba entre els quilòmetres 329 i 336 en direcció Barcelona.

 

Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat han informat que l’accident s’ha produït per un bolcament de vehicle, cap a les 7.20 hores d’este divendres. Una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) s’han traslladat fins al lloc dels fets, tot i que encara no es coneixen més detalls.

 

Últimes notícies

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.