14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Sorprenen a diferents conductors circulant baix els efectes de les drogues en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha desplegat un operatiu de vigilància i disciplina de trànsit, fent diferents controls d’alcoholèmia, en els que s’han denunciat a un total de 8 conductors en uns quants accessos, carrers de la ciutat i les platges per conduir baix els efectes de l’alcoholinfraccions de velocitat, no tindre passada la ITV o sense permís de conduir, entre altres.

 

Segons fonts policials, entre les intervencions més importants d’esta nit, destaca un accident de trànsit entre una cotxe i una moto, que es va produir a les 23.40 hores, en l’avinguda de Jaume I d’Alacant.

 

Els agents van comprovar que el conductor del ciclomotor no portava permís de conduir i després de fer-los les proves, els agents han detectat la presència de drogues en l’organisme d’un dels implicats. Les autoritats han instruït les corresponents diligències per un delicte contra la seguretat viària que es remeten al jutjat de Guàrdia.    

           

Així mateix a les 23.00 hores en carrer del Teatre, s’ha instruït una altra denúncia, a un home que conduïa de manera anòmala un cotxe. Ràpidament, el conductor ha sigut parat pels agents, comprovant que sobrepassava la taxa permesa i se li han instruït diligències penals remeses al jutjat.  

Últimes notícies

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.

Djokovic despatxa a Pedro Martínez i se cita amb Maestrelli en segona ronda

Djokovic va guanyar en tres sets a Pedro Martínez i es va ficar en segona ronda de l'Obert d'Austràlia. Va gestionar el desgast malgrat els dubtes físics i jugarà amb Maestrelli.