Sorprenen a diferents conductors circulant baix els efectes de les drogues en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha desplegat un operatiu de vigilància i disciplina de trànsit, fent diferents controls d’alcoholèmia, en els que s’han denunciat a un total de 8 conductors en uns quants accessos, carrers de la ciutat i les platges per conduir baix els efectes de l’alcoholinfraccions de velocitat, no tindre passada la ITV o sense permís de conduir, entre altres.

 

Segons fonts policials, entre les intervencions més importants d’esta nit, destaca un accident de trànsit entre una cotxe i una moto, que es va produir a les 23.40 hores, en l’avinguda de Jaume I d’Alacant.

 

Els agents van comprovar que el conductor del ciclomotor no portava permís de conduir i després de fer-los les proves, els agents han detectat la presència de drogues en l’organisme d’un dels implicats. Les autoritats han instruït les corresponents diligències per un delicte contra la seguretat viària que es remeten al jutjat de Guàrdia.    

           

Així mateix a les 23.00 hores en carrer del Teatre, s’ha instruït una altra denúncia, a un home que conduïa de manera anòmala un cotxe. Ràpidament, el conductor ha sigut parat pels agents, comprovant que sobrepassava la taxa permesa i se li han instruït diligències penals remeses al jutjat.  

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.