Jutgen a un home acusat per proposar a diferents persones que mataren a la seua exparella en Vila-real

 

La secció segona de l’Audiència de Castelló ha jutjat este dilluns a un home acusat en 2019 de proposar a altres persones que mataren a la seua exparella en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), amb qui havia tingut una relació que havia finalitzat dies abans.

 

El fiscal, en el seu escrit de conclusions provisionals, sol·licita per a l’acusat una pena de huit anys de presó per un delicte de proposició per a l’homicidi.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons el ministeri públic, l’acusat va arribar a oferir diners o un telèfon mòbil als qui els va fer la proposició, però estos ho van rebutjar. També va arribar a contactar amb un altre home a qui va dir que volia «fer callar» a la seua exparella perquè li havia deixat i si sabia d’algú que poguera matar-la. Este home també va rebutjar la proposició i va fer algunes investigacions sobre la identitat de la víctima per a advertir-la.

 

Durant la vista oral, l’acusat ha assegurat que ell va decidir deixar la relació pel tracte que li donava la seua exparella, encara que ha reconegut que després va intentar recuperar-la. El processat ha negat les acusacions i ha subratllat que mai ha pensat en posar fi a la vida de la seua exparella i que algú vol inculpar-lo.

 

Va ser ella qui va deixar la relació

Per part seua, la víctima ha declarat que va ser ella qui va deixar la relació perquè ja no podia suportar més les «discussions» i els «menyspreus» que rebia per part de la seua parella, del que ha assegurat que era «controlador i possessiu» i que a voltes tenia un caràcter «agressiu».

 

De la mateixa manera, ha relatat que ella va descobrir de les intencions de la seua exparella perquè li ho va dir un dels seus fills. A partir d’ací, ha indicat que es va celebrar una reunió en sa casa, en la que un altre dels seus fills i dos amics li van dir que l’acusat els havia proposat que la mataren.

 

Un dels fills de la víctima ha assenyalat que els dos amics li van contar que l’acusat els havia proposat matar a sa mare a canvi de regalar-los un mòbil a cadascun. Segons ha afirmat el testimoni, al principi no s’ho va creure, encara que posteriorment va començar a sospitar.

 

L’acusat va intentar convéncer al pare d’un amic dels fills

Els dos amics dels fills de la víctima han confirmat que l’acusat els va proposar matar a la seua exparella a canvi d’un mòbil per a cadascun, del que van informar posteriorment a un dels fills, que li ho va dir després a sa mare. Segons han explicat, el processat els va explicar com havien de fer-ho: entrant a casa de la dona i matant-la amb un ganivet. Un dels jóvens ha indicat que van intentar convéncer al processat per a que no ho fera.

 

També ha declarat el pare d’un altre amic dels fills de la víctima. Este ha apuntat que els amics del seu fill li van enviar un missatge per a que baixara al carrer perquè l’acusat volia parlar amb ell. Segons ha subratllat el testimoni, el processat li va preguntar si coneixia a algú que poguera «callar la boca» a la seua exparella, ja que volia acabar amb ella perquè l’havia deixat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.