Alice Campello denuncia gravíssimes amenaces cap als seus fills, ella i Álvaro Morata

 

La selecció espanyola de futbol va ser eliminada este dimarts de l’Eurocopa davant Itàlia en el torn de penals, després que els nostres rivals marcaren quatre de cinc trets i fallaren Dani Olmo i Álvaro Morata. Este últim va rebre algunes crítiques, encara que també molts afalacs, perquè seu va ser el gol que ens va portar a la pròrroga. Però tot dins de la normalitat esportiva.

D’esta manera, els elogis es van convertir en insults, comentaris menyspreables que no sols anaven dirigits a ell, sinó que van esguitar desgraciadament a la seua família: la seua esposa Alice Campello i els tres fills que tenen en comú.

Alguna cosa que, tristament, no podem dir este dimecres, després del que ha publicat la seua dona, la model Alice Campello. La model italiana, que va portar la samarreta de la Selecció Espanyola durant gran part de la competició, ha explotat en Instagram pels continus missatges que ha rebut i per als quals exigeix «mesures serioses».

Els insults rebuts han sigut per part d’aficionats espanyols, a causa del rendiment del seu marit, i també dels seus propis compatriotes, aficionats italians.

«Sincerament no estic patint per cap d’estos missatges, de veritat. Ni tan sols crec que siga un factor d»italians’, sinó d’ignorància. Però crec que si li haguera passat a una xica més fràgil, hauria sigut un problema. Recordem que és un esport per a unir, no per a esplaiar les vostres frustracions. Realment espere que en el futur es puguen prendre mesures serioses per a esta mena de persones perquè és vergonyós i inacceptable», va expressar clarament la model italiana.

Per a mostrar el nivell de comentaris menyspreables rebuts, la jove ha compartit alguns dels missatges perquè els seus milions de seguidors s’adonen del que ha de suportar pel treball del seu espòs.

«El teu marit té càncer de gos, i els teus fills també», «per als teus fills un infart, ells moren», «vaca de dona, m’avergonyisc que sigues veneciana, en lloc de mostrar els teus diners, ajuda a les persones, rabosa», «no t’atrevisques a publicar fotos del gol de Morata o aniré a la teua casa i et cremaré en directe per a Instagram» o «Alessandro Morata bastard», van ser alguns dels comentaris denunciables que va rebre.

 

 

Últimes notícies

Presó per a un home i una jove investigats per robar a majors a Castelló

Un home de 36 anys ha ingressat en presó provisional i una jove de 18 anys ha quedat a disposició judicial després de ser detinguts per diversos robatoris a persones majors a Burriana i la Vall d’Uixó, dins del Pla Major de Seguretat.

Aemet retira els avisos taronja i groc per pluges a la Comunitat Valenciana

Aemet ha cancel·lat este dimarts al matí els avisos taronja i groc per pluges i tempestes a Castelló després que hagen cessat les precipitacions intenses que afectaven sobretot la mitat nord de la província de València i el litoral i l’interior sud de Castelló.

Les pluges deixen més de 60 litres per metre quadrat al litoral valencià i de Castelló

L’últim episodi de pluges ha deixat més de 60 litres per metre quadrat en diversos punts del litoral i prelitoral de València i Castelló, sobretot durant la matinada. L’Horta Nord ha concentrat la major intensitat entre les tres i les quatre de la matinada.

Dimarts amb temperatures estables a la Comunitat Valenciana i ruixats de matinada

Els ruixats i tronades de la matinada d’este dimarts donaran pas a intervals nuvolosos, amb temperatures estables o en lleuger ascens. El pronòstic inclou també possibilitat de pluges dèbils dimecres i avís de ruixats intensos en la mar de Castelló.

Avís taronja per ruixats de fins a 40 litres al sud de Castelló fins a les 10

Aemet ha activat fins a les 10 hores un avís taronja per pluges intenses en el litoral sud de Castelló i un avís groc en l’interior sud. Dilluns de vesprada una tromba d’aigua va deixar 60 litres en Utiel-Requena i va causar incidències en carreteres i vivendes.

Les fortes pluges deixen 24 incidents en poques hores, amb Requena com a municipi més afectat

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 24 incidents per pluges i tempestes entre dilluns de vesprada i dimarts de matí, la majoria a la província de València i amb Requena com a punt més afectat.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 litres per metre quadrat en Requena, ha inundat vivendes i ha obligat a intervindre Emergències, que manté l’alerta per noves pluges fortes esta matinada.