Alice Campello denuncia gravíssimes amenaces cap als seus fills, ella i Álvaro Morata

 

La selecció espanyola de futbol va ser eliminada este dimarts de l’Eurocopa davant Itàlia en el torn de penals, després que els nostres rivals marcaren quatre de cinc trets i fallaren Dani Olmo i Álvaro Morata. Este últim va rebre algunes crítiques, encara que també molts afalacs, perquè seu va ser el gol que ens va portar a la pròrroga. Però tot dins de la normalitat esportiva.

D’esta manera, els elogis es van convertir en insults, comentaris menyspreables que no sols anaven dirigits a ell, sinó que van esguitar desgraciadament a la seua família: la seua esposa Alice Campello i els tres fills que tenen en comú.

Alguna cosa que, tristament, no podem dir este dimecres, després del que ha publicat la seua dona, la model Alice Campello. La model italiana, que va portar la samarreta de la Selecció Espanyola durant gran part de la competició, ha explotat en Instagram pels continus missatges que ha rebut i per als quals exigeix «mesures serioses».

Els insults rebuts han sigut per part d’aficionats espanyols, a causa del rendiment del seu marit, i també dels seus propis compatriotes, aficionats italians.

«Sincerament no estic patint per cap d’estos missatges, de veritat. Ni tan sols crec que siga un factor d»italians’, sinó d’ignorància. Però crec que si li haguera passat a una xica més fràgil, hauria sigut un problema. Recordem que és un esport per a unir, no per a esplaiar les vostres frustracions. Realment espere que en el futur es puguen prendre mesures serioses per a esta mena de persones perquè és vergonyós i inacceptable», va expressar clarament la model italiana.

Per a mostrar el nivell de comentaris menyspreables rebuts, la jove ha compartit alguns dels missatges perquè els seus milions de seguidors s’adonen del que ha de suportar pel treball del seu espòs.

«El teu marit té càncer de gos, i els teus fills també», «per als teus fills un infart, ells moren», «vaca de dona, m’avergonyisc que sigues veneciana, en lloc de mostrar els teus diners, ajuda a les persones, rabosa», «no t’atrevisques a publicar fotos del gol de Morata o aniré a la teua casa i et cremaré en directe per a Instagram» o «Alessandro Morata bastard», van ser alguns dels comentaris denunciables que va rebre.

 

 

Últimes notícies

Diana Morant renuncia a les generals per dedicar-se a les autonòmiques valencianes

La líder del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha anunciat que no anirà en les llistes del 29-N per dedicar-se en exclusiva a preparar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Enrique Arce, nomenat Ambaixador de la Comunitat Valenciana pel seu arrelament a València

L’actor valencià Enrique Arce ha sigut distingit com a Ambaixador de la Comunitat Valenciana per la Generalitat, un reconeixement que rep amb honor i humilitat després de dècades projectant València arreu del món.

Suspenen un desnonament a Alacant aplicant el nou decret d’habitatge

Un jutjat d’Alacant ha suspés fins al 2030 el desnonament d’una dona i els seus tres fills menors en aplicar el nou Reial decret 29/2026. Els serveis socials havien acreditat la situació de vulnerabilitat i la falta d’alternativa residencial.

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.

Francis Mojica rep el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha sigut distingit amb el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026, en la categoria de projecte científic, pel seu paper clau en el desenvolupament de la tecnologia CRISPR.

El PSPV proposa una declaració institucional per a reforçar l’autogovern i la diversitat el 9 d’Octubre

El PSPV-PSOE ha plantejat a tots els grups de Les Corts aprovar una declaració institucional pel 9 d’Octubre en defensa de l’autogovern valencià, la convivència i la diversitat, que exigix el suport unànime del Parlament.

Ángel Ayora reivindica que rebutjar LIV ha sigut ‘la decisió correcta’

El malagueny Ángel Ayora defensa que rebutjar l’oferta de LIV Golf ha sigut ‘la decisió correcta’ perquè el seu gran objectiu és jugar al PGA Tour i disputar la Ryder Cup amb Europa, i destaca el paper clau de Juan Carlos Ferrero en la seua preparació mental.