Alice Campello denuncia gravíssimes amenaces cap als seus fills, ella i Álvaro Morata

 

La selecció espanyola de futbol va ser eliminada este dimarts de l’Eurocopa davant Itàlia en el torn de penals, després que els nostres rivals marcaren quatre de cinc trets i fallaren Dani Olmo i Álvaro Morata. Este últim va rebre algunes crítiques, encara que també molts afalacs, perquè seu va ser el gol que ens va portar a la pròrroga. Però tot dins de la normalitat esportiva.

D’esta manera, els elogis es van convertir en insults, comentaris menyspreables que no sols anaven dirigits a ell, sinó que van esguitar desgraciadament a la seua família: la seua esposa Alice Campello i els tres fills que tenen en comú.

Alguna cosa que, tristament, no podem dir este dimecres, després del que ha publicat la seua dona, la model Alice Campello. La model italiana, que va portar la samarreta de la Selecció Espanyola durant gran part de la competició, ha explotat en Instagram pels continus missatges que ha rebut i per als quals exigeix «mesures serioses».

Els insults rebuts han sigut per part d’aficionats espanyols, a causa del rendiment del seu marit, i també dels seus propis compatriotes, aficionats italians.

«Sincerament no estic patint per cap d’estos missatges, de veritat. Ni tan sols crec que siga un factor d”italians’, sinó d’ignorància. Però crec que si li haguera passat a una xica més fràgil, hauria sigut un problema. Recordem que és un esport per a unir, no per a esplaiar les vostres frustracions. Realment espere que en el futur es puguen prendre mesures serioses per a esta mena de persones perquè és vergonyós i inacceptable», va expressar clarament la model italiana.

Per a mostrar el nivell de comentaris menyspreables rebuts, la jove ha compartit alguns dels missatges perquè els seus milions de seguidors s’adonen del que ha de suportar pel treball del seu espòs.

«El teu marit té càncer de gos, i els teus fills també», «per als teus fills un infart, ells moren», «vaca de dona, m’avergonyisc que sigues veneciana, en lloc de mostrar els teus diners, ajuda a les persones, rabosa», «no t’atrevisques a publicar fotos del gol de Morata o aniré a la teua casa i et cremaré en directe per a Instagram» o «Alessandro Morata bastard», van ser alguns dels comentaris denunciables que va rebre.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.