Anuncios

Alice Campello denuncia gravíssimes amenaces cap als seus fills, ella i Álvaro Morata

 

La selecció espanyola de futbol va ser eliminada este dimarts de l’Eurocopa davant Itàlia en el torn de penals, després que els nostres rivals marcaren quatre de cinc trets i fallaren Dani Olmo i Álvaro Morata. Este últim va rebre algunes crítiques, encara que també molts afalacs, perquè seu va ser el gol que ens va portar a la pròrroga. Però tot dins de la normalitat esportiva.

D’esta manera, els elogis es van convertir en insults, comentaris menyspreables que no sols anaven dirigits a ell, sinó que van esguitar desgraciadament a la seua família: la seua esposa Alice Campello i els tres fills que tenen en comú.

Anuncios

Alguna cosa que, tristament, no podem dir este dimecres, després del que ha publicat la seua dona, la model Alice Campello. La model italiana, que va portar la samarreta de la Selecció Espanyola durant gran part de la competició, ha explotat en Instagram pels continus missatges que ha rebut i per als quals exigeix «mesures serioses».

Els insults rebuts han sigut per part d’aficionats espanyols, a causa del rendiment del seu marit, i també dels seus propis compatriotes, aficionats italians.

«Sincerament no estic patint per cap d’estos missatges, de veritat. Ni tan sols crec que siga un factor d”italians’, sinó d’ignorància. Però crec que si li haguera passat a una xica més fràgil, hauria sigut un problema. Recordem que és un esport per a unir, no per a esplaiar les vostres frustracions. Realment espere que en el futur es puguen prendre mesures serioses per a esta mena de persones perquè és vergonyós i inacceptable», va expressar clarament la model italiana.

Per a mostrar el nivell de comentaris menyspreables rebuts, la jove ha compartit alguns dels missatges perquè els seus milions de seguidors s’adonen del que ha de suportar pel treball del seu espòs.

«El teu marit té càncer de gos, i els teus fills també», «per als teus fills un infart, ells moren», «vaca de dona, m’avergonyisc que sigues veneciana, en lloc de mostrar els teus diners, ajuda a les persones, rabosa», «no t’atrevisques a publicar fotos del gol de Morata o aniré a la teua casa i et cremaré en directe per a Instagram» o «Alessandro Morata bastard», van ser alguns dels comentaris denunciables que va rebre.

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios