Alice Campello denuncia gravíssimes amenaces cap als seus fills, ella i Álvaro Morata

 

La selecció espanyola de futbol va ser eliminada este dimarts de l’Eurocopa davant Itàlia en el torn de penals, després que els nostres rivals marcaren quatre de cinc trets i fallaren Dani Olmo i Álvaro Morata. Este últim va rebre algunes crítiques, encara que també molts afalacs, perquè seu va ser el gol que ens va portar a la pròrroga. Però tot dins de la normalitat esportiva.

D’esta manera, els elogis es van convertir en insults, comentaris menyspreables que no sols anaven dirigits a ell, sinó que van esguitar desgraciadament a la seua família: la seua esposa Alice Campello i els tres fills que tenen en comú.

Alguna cosa que, tristament, no podem dir este dimecres, després del que ha publicat la seua dona, la model Alice Campello. La model italiana, que va portar la samarreta de la Selecció Espanyola durant gran part de la competició, ha explotat en Instagram pels continus missatges que ha rebut i per als quals exigeix «mesures serioses».

Els insults rebuts han sigut per part d’aficionats espanyols, a causa del rendiment del seu marit, i també dels seus propis compatriotes, aficionats italians.

«Sincerament no estic patint per cap d’estos missatges, de veritat. Ni tan sols crec que siga un factor d»italians’, sinó d’ignorància. Però crec que si li haguera passat a una xica més fràgil, hauria sigut un problema. Recordem que és un esport per a unir, no per a esplaiar les vostres frustracions. Realment espere que en el futur es puguen prendre mesures serioses per a esta mena de persones perquè és vergonyós i inacceptable», va expressar clarament la model italiana.

Per a mostrar el nivell de comentaris menyspreables rebuts, la jove ha compartit alguns dels missatges perquè els seus milions de seguidors s’adonen del que ha de suportar pel treball del seu espòs.

«El teu marit té càncer de gos, i els teus fills també», «per als teus fills un infart, ells moren», «vaca de dona, m’avergonyisc que sigues veneciana, en lloc de mostrar els teus diners, ajuda a les persones, rabosa», «no t’atrevisques a publicar fotos del gol de Morata o aniré a la teua casa i et cremaré en directe per a Instagram» o «Alessandro Morata bastard», van ser alguns dels comentaris denunciables que va rebre.

 

 

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.