9.5 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Aparatós accident entre dos turismes en una via principal del centre de Castelló

 

La Policia Local de Castelló juntament amb els Bombers Municipals i una ambulància han intervingut durant la nit d’ahir en un aparatoso accident de trànsit ocorregut sobre les 23:00 hores al carrer Calderón de la Barca al seu pas pel carrer Juan Baptista Colom Martí. El sinistre s’ha produït quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia local de Castelló, un turisme Peugeot 208 i un vehicle Opel Mokka han col·lisionat frontolment dins de la rotonda situada en l’encreuament. Com a conseqüència de l’impacte, un dels turismes, el Opel Mokka de color blanc, després de copejar una vorada de la calçada, ha bolcat sobre la vorera i s’ha quedat recolzat sobre una palmera situada en la mitjana.  

El cotxe va bolcar sobre el sostre

  

Diversos conductors, que en este moment circulaven pel carrer Calderón de la Barca han avisat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident, el qual ha comissionat ràpidament a diverses patrulles de la Policia Local, a una dotació de Bombers Municipals i a una ambulància perquè es desplacen al lloc ja que el vehicle havia bolcat sobre el sostre i es desconeixia l’estat de salut del seu conductor. Uns minuts després han arribat al lloc de l’accident els serveis d’emergències i la Policia Local de Castelló, els agents de la qual han tallat al tràfic el carrer Calderón de la Barca en el tram afectat pel sinistre. Per la seua banda, les assistències sanitàries han atès a la conductora i a una acompanyant que circulaven en el Peugeot 208 ja que les dos es queixaven de diverses contusions. Després d’esta primera atenció mèdica en el lloc de l’accident, T.S.T., de 22 anys d’edat i A.M.D., de 33 anys han estat traslladades fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu. 

Vessament de combustible en la calçada

  

Quant als danys materials provocats per l’accident de trànsit, a més dels quantiosos desperfectes que han sofert els dos vehicles implicats, també s’han vist danyada una palmera. Finalment, els Bombers Municipals han procedit a la neteja dels dos carrils de la rotonda ja que s’havia vessat líquids de motor i combustible en tota la glorieta i havien escampats per la calçada multitud de restes dels dos vehicles sinistrats.

 

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.