9.2 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Aparatós accident entre dos turismes en una via principal del centre de Castelló

 

La Policia Local de Castelló juntament amb els Bombers Municipals i una ambulància han intervingut durant la nit d’ahir en un aparatoso accident de trànsit ocorregut sobre les 23:00 hores al carrer Calderón de la Barca al seu pas pel carrer Juan Baptista Colom Martí. El sinistre s’ha produït quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia local de Castelló, un turisme Peugeot 208 i un vehicle Opel Mokka han col·lisionat frontolment dins de la rotonda situada en l’encreuament. Com a conseqüència de l’impacte, un dels turismes, el Opel Mokka de color blanc, després de copejar una vorada de la calçada, ha bolcat sobre la vorera i s’ha quedat recolzat sobre una palmera situada en la mitjana.  

El cotxe va bolcar sobre el sostre

  

Diversos conductors, que en este moment circulaven pel carrer Calderón de la Barca han avisat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident, el qual ha comissionat ràpidament a diverses patrulles de la Policia Local, a una dotació de Bombers Municipals i a una ambulància perquè es desplacen al lloc ja que el vehicle havia bolcat sobre el sostre i es desconeixia l’estat de salut del seu conductor. Uns minuts després han arribat al lloc de l’accident els serveis d’emergències i la Policia Local de Castelló, els agents de la qual han tallat al tràfic el carrer Calderón de la Barca en el tram afectat pel sinistre. Per la seua banda, les assistències sanitàries han atès a la conductora i a una acompanyant que circulaven en el Peugeot 208 ja que les dos es queixaven de diverses contusions. Després d’esta primera atenció mèdica en el lloc de l’accident, T.S.T., de 22 anys d’edat i A.M.D., de 33 anys han estat traslladades fins a l’Hospital General amb pronòstic lleu. 

Vessament de combustible en la calçada

  

Quant als danys materials provocats per l’accident de trànsit, a més dels quantiosos desperfectes que han sofert els dos vehicles implicats, també s’han vist danyada una palmera. Finalment, els Bombers Municipals han procedit a la neteja dels dos carrils de la rotonda ja que s’havia vessat líquids de motor i combustible en tota la glorieta i havien escampats per la calçada multitud de restes dels dos vehicles sinistrats.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.