10.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Apunyala en el fetge a un xic després d’una discussió en València

El ganivet de cuina va tocar el fetge de la víctima  | cedida

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir en València a un home de 45 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, pel que pareix, apunyalar a un altre amb un ganivet després d’una discussió. La víctima, un home de 26 anys, d’origen italià, ha sigut ingressada en un hospital de la ciutat, després d’una ferida greu. En la detenció, els agents han intervingut un ganivet de cuina d’uns set centímetres i una navalla multiusos d’uns 10 centímetres.

 

Les investigacions van començar el dia tres d’octubre, quan els agents van saber que en el barri de les Casetes Roses de València s’havia produït una discussió entre dos hòmens.

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que un dels hòmens, després d’una discussió, va traure un ganivet i va apunyalar a l’altre en l’abdomen i, seguidament, va pegar a fugir del lloc en un cotxe de color clar. La víctima, un home de 26 anys d’origen italià, va ser traslladada i ingressada en un hospital de València a on ha estat ingressada nou dies, ja que la punyalada li va afectar al fetge i va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

  

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós i van saber que vivia prop del lloc a on havia passat la discussió. Finalment, els policies van detindre ahir al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de lesions i li han intervingut un ganivet de cuina, amb el que va apunyalar a la víctima, presumptament, i una navalla multiusos. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.