20.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Apunyala en el fetge a un xic després d’una discussió en València

El ganivet de cuina va tocar el fetge de la víctima  | cedida

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir en València a un home de 45 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, pel que pareix, apunyalar a un altre amb un ganivet després d’una discussió. La víctima, un home de 26 anys, d’origen italià, ha sigut ingressada en un hospital de la ciutat, després d’una ferida greu. En la detenció, els agents han intervingut un ganivet de cuina d’uns set centímetres i una navalla multiusos d’uns 10 centímetres.

 

Les investigacions van començar el dia tres d’octubre, quan els agents van saber que en el barri de les Casetes Roses de València s’havia produït una discussió entre dos hòmens.

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que un dels hòmens, després d’una discussió, va traure un ganivet i va apunyalar a l’altre en l’abdomen i, seguidament, va pegar a fugir del lloc en un cotxe de color clar. La víctima, un home de 26 anys d’origen italià, va ser traslladada i ingressada en un hospital de València a on ha estat ingressada nou dies, ja que la punyalada li va afectar al fetge i va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

  

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós i van saber que vivia prop del lloc a on havia passat la discussió. Finalment, els policies van detindre ahir al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de lesions i li han intervingut un ganivet de cuina, amb el que va apunyalar a la víctima, presumptament, i una navalla multiusos. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.

Presó provisional per a l’assassí de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes (Castelló)

Una jutgessa ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. Està investigat per dos homicidis/assassinats i un trencament de condemna, amb la causa sota secret.

Veïns de Campanar destaquen els reptes i l’avanç de la reconstrucció de l’edifici

En el segon aniversari de l'incendi, els propietaris subratllen els reptes i els avanços de la rehabilitació, el suport d'administracions i Mapfre, i la meta de tornar a final d'any.

La Generalitat impulsa la reintroducció del linx ibèric en 2028 en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el pla de conservació del linx ibèric que obri la porta a la seua reintroducció en 2028 en la Comunitat Valenciana. L'estudi en marxa avalua hàbitat, preses i connectivitat amb el principi de precaució

Veïns de l’edifici incendiat de Campanar subratllen reptes i suports de la reconstrucció

A dos anys del sinistre, propietaris i institucions destaquen avanços i desafiaments en la rehabilitació integral. La comunitat confia a tornar per Nadal.

Condemna institucional i minuts de silenci pel doble assassinat masclista de Xilxes

Les principals institucions valencianes han guardat minuts de silenci per a condemnar l'assassinat d'una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes. Els actes han subratllat la gravetat de la violència de gènere i la necessitat de recursos d'atenció.

Un menor, investigat per una agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat ocorreguda el dimarts en un institut de Vinaròs. La denúncia va partir del centre d'acolliment on residix la víctima, tutelada per la Generalitat, i les diligències continuen obertes.

El Museu de Belles Arts de València suma 22 obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González

El MuBAV ha incorporat 22 peces per a cobrir etapes poc representades, amb obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González. L'operació reforça el XIX i la figuració del XX.