Apunyala en el fetge a un xic després d’una discussió en València

El ganivet de cuina va tocar el fetge de la víctima  | cedida

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir en València a un home de 45 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, pel que pareix, apunyalar a un altre amb un ganivet després d’una discussió. La víctima, un home de 26 anys, d’origen italià, ha sigut ingressada en un hospital de la ciutat, després d’una ferida greu. En la detenció, els agents han intervingut un ganivet de cuina d’uns set centímetres i una navalla multiusos d’uns 10 centímetres.

 

Les investigacions van començar el dia tres d’octubre, quan els agents van saber que en el barri de les Casetes Roses de València s’havia produït una discussió entre dos hòmens.

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que un dels hòmens, després d’una discussió, va traure un ganivet i va apunyalar a l’altre en l’abdomen i, seguidament, va pegar a fugir del lloc en un cotxe de color clar. La víctima, un home de 26 anys d’origen italià, va ser traslladada i ingressada en un hospital de València a on ha estat ingressada nou dies, ja que la punyalada li va afectar al fetge i va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

  

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós i van saber que vivia prop del lloc a on havia passat la discussió. Finalment, els policies van detindre ahir al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de lesions i li han intervingut un ganivet de cuina, amb el que va apunyalar a la víctima, presumptament, i una navalla multiusos. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fora el burka de la Comissió Europea

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana critica que la Comissió Europea s’haja reunit amb representants del règim talibà d’Afganistan per tractar la deportació de ciutadans afganesos des d’Europa

Vuit quilòmetres d’aturades a l’A-7 a Torrent per unes obres en plena hora punta

Unes obres a l’A-7 en el terme de Torrent han provocat este dilluns al matí vuit quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, mentres la resta d’accessos a València registren el trànsit dens habitual.

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.