Apunyala en el fetge a un xic després d’una discussió en València

El ganivet de cuina va tocar el fetge de la víctima  | cedida

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir en València a un home de 45 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, pel que pareix, apunyalar a un altre amb un ganivet després d’una discussió. La víctima, un home de 26 anys, d’origen italià, ha sigut ingressada en un hospital de la ciutat, després d’una ferida greu. En la detenció, els agents han intervingut un ganivet de cuina d’uns set centímetres i una navalla multiusos d’uns 10 centímetres.

 

Les investigacions van començar el dia tres d’octubre, quan els agents van saber que en el barri de les Casetes Roses de València s’havia produït una discussió entre dos hòmens.

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que un dels hòmens, després d’una discussió, va traure un ganivet i va apunyalar a l’altre en l’abdomen i, seguidament, va pegar a fugir del lloc en un cotxe de color clar. La víctima, un home de 26 anys d’origen italià, va ser traslladada i ingressada en un hospital de València a on ha estat ingressada nou dies, ja que la punyalada li va afectar al fetge i va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

  

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós i van saber que vivia prop del lloc a on havia passat la discussió. Finalment, els policies van detindre ahir al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de lesions i li han intervingut un ganivet de cuina, amb el que va apunyalar a la víctima, presumptament, i una navalla multiusos. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.