Apunyala en el fetge a un xic després d’una discussió en València

El ganivet de cuina va tocar el fetge de la víctima  | cedida

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir en València a un home de 45 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, pel que pareix, apunyalar a un altre amb un ganivet després d’una discussió. La víctima, un home de 26 anys, d’origen italià, ha sigut ingressada en un hospital de la ciutat, després d’una ferida greu. En la detenció, els agents han intervingut un ganivet de cuina d’uns set centímetres i una navalla multiusos d’uns 10 centímetres.

 

Les investigacions van començar el dia tres d’octubre, quan els agents van saber que en el barri de les Casetes Roses de València s’havia produït una discussió entre dos hòmens.

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que un dels hòmens, després d’una discussió, va traure un ganivet i va apunyalar a l’altre en l’abdomen i, seguidament, va pegar a fugir del lloc en un cotxe de color clar. La víctima, un home de 26 anys d’origen italià, va ser traslladada i ingressada en un hospital de València a on ha estat ingressada nou dies, ja que la punyalada li va afectar al fetge i va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

  

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós i van saber que vivia prop del lloc a on havia passat la discussió. Finalment, els policies van detindre ahir al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de lesions i li han intervingut un ganivet de cuina, amb el que va apunyalar a la víctima, presumptament, i una navalla multiusos. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.