18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Atenen a un apoderat d’un partit en una mesa electoral d’Orpesa en patir convulsions

Personal de Samur-Protección Civil de Madrid

Imatge d’arxiu | Emergències

Efectius sanitaris han atés en la vesprada d’este diumenge a un home, de 65 anys, apoderat d’un partit en una mesa electoral d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), després de sentir-se indisposat i patir convulsions, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana.

 

Segons ha detallat el CICU, a les 17.15 hores, s’ha sol·licitat la seua intervenció per a assistir a l’home. Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat un metge d’Atenció Primària i una ambulància del Servici d’Atenció Mèdia Urgent (SAMU).

 

Els servicis mèdics han assistit a l’home, de 65 anys, per un possible accident vascular. Després de conseguir estabilitzar-lo, amb diferents maniobres, l’afectat ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, a on ha ingressat amb pronòstic reservat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís denuncia persecució a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat este dimarts una persecució judicial i política contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral per presumpte encobriment. El partit reclama una democratització de la justícia i apel·la a les forces democràtiques.

Gradolí: ‘No hi haurà normalitat’ mentres es protegisca a Mazón

Mariló Gradolí ha afirmat davant la comissió d'investigació de Les Corts que no hi haurà normalitat si es protegix a Carlos Mazón. Ha reclamat veritat i assumpció de responsabilitats.

Rosa Álvarez ha demanat justícia per la DANA i ha acusat el Govern valencià de negligència

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals Dana 29-O ha reclamat justícia davant Les Corts i ha denunciat negligència del Govern valencià. Ha exigit responsabilitats polítiques a Carlos Mazón i ha criticat el veto a les víctimes en la comissió.

Alacant xifra en 46 els pisos públics investigats sense empadronats a la Platja de Sant Joan

L'Ajuntament ha detectat 46 de 140 vivendes de la promoció Els Naus sense ningú empadronat i traslladarà les dades al jutjat. També observa indicis d'altres irregularitats.

Normalitzat el servici en les línies 2 i 7 després d’un robatori de cable; la 1 manté retards

El servici s'ha restablit en les línies 2 i 7 després de la reparació del cable sostret, mentres la línia 1 seguix amb demores. Els treballs continuen fins a recuperar la normalitat.

L’Audiència de València ordena obrir el juí oral a Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral a Mónica Oltra i a altres nou pel presumpte encobriment dels abusos a una menor. La decisió revoca la negativa prèvia i aprecia base indiciària suficient per a enjudiciar els fets.

Consum va facturar 891 milions a la seua franquícia Charter en 2025 i va obrir 41 botigues

Consum va incrementar un 14,02% la facturació a la seua franquícia Charter en 2025, fins a 891,11 milions, i va elevar la xarxa a 504 botigues. El 73% de les obertures es va concentrar en la Comunitat Valenciana i Catalunya; per a 2026 preveu 37 noves botigues i una alça del 8,2%.

Dos detinguts per defraudar 217.000 euros amb falses inversions immobiliàries

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i una dona per, presumptament, estafar 217.000 euros a una dona amb suposades inversions a Madrid. Van ser arrestats quan anaven a tornar a sol·licitar-li diners i van quedar en llibertat amb mesures cautelars.