Abandonen Giovannino, un xiquet de 3 mesos que patix una estranya malaltia

 

El xiquet de tres mesos va ser abandonat pels seus pares en el mateix hospital a on va nàixer per la malaltia incurable que patix en la pell. El menut està ingressat en l’UCI des del passat mes d’agost. Els fets han passat en Torí, al nord d’Itàlia i desenes de famílies ja han sol·licitat l’adopció de Giovannino.

 

Una malaltia amb un pronòstic de vida de poques setmanes

Giovannino no ha eixit mai de l’UCI de l’hospital, lloc a on els seus pares el van abandonar després que li diagnosticaren, només nàixer, una ictiosi arlequí, una malaltia de la pell que és extremadament estranya i amb un pronòstic de vida de poques setmanes. L’hospital busca una família que puga fer-se’n càrrec del xiquet i des de què es va fer pública la situació del menor, el centre ha rebut desenes de telefonades.

 

Esta estranya malaltia, que no té cura, fa que la pell tinga la forma de plaques que s’assemblen a les del vestit d’un arlequí. L’únic tractament que es coneix consistix en aplicar una sèrie de cremes, diferents voltes al dia, per a intentar reduir la possible infecció i, alhora, intentar calmar el dolor que sent la persona afectada. Però en el cas de Giovannino les coses es compliquen més perquè el menut té les parpelles i els llavis al revés, presenta malformacions en el nas, les orelles i els dits, cosa per la que ha d’evitar el contacte directe amb la llum del sol per a previndre la sequedat d’estes zones.

 

Mentres les autoritats italianes estan avaluant quin és el millor lloc per a Giovannino, l’organització benèfica ‘Piccola Casa della Divina Providenza del Cottolengo’ s’ha oferit a acollir al menut i la regió del Paimonte, a on està Torí, s’ha oferit a ajudar esta institució caritativa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.