Bertín Osborne s’emociona parlant de la malaltia del seu fill

 

Bertín Osborne, que acaba de fitxar per ‘Viva la Vida’, ha acudit a un acte en el dia Mundial de la Paràlisi Cerebral. El presentador ha anat acompanyat de la seua dona i del seu fill Kike, que va nàixer amb una lesió cerebral que l’ha mantingut en l’hospital en diferents ocasions.

 

Durant l’acte, Bertín no va poder evitar emocionar-se en parlar de la malaltia del seu fill i de tot el que això comporta, ja que la paràlisi impedix que Kike puga créixer amb normalitat. «Hui és un dia molt especial perquè, a més del Dia Internacional de la paràlisi cerebral, és l’aniversari de la nostra fundació. És el dia mundial de les persones invisibles», començava dient el presentador de Mediaset, per a després afegir que «Són persones brillants que estan tancades en un cos que no els pertany».

 

L’ajuda i el respecte són dos elements crucials

Enmig del seu discurs, Bertín ha volgut deixar clara la seua intenció d’ajudar a altres famílies que es troben en la mateixa situació que Kike. «No amagarem a Kike com es feia abans. Preferim conscienciar a les famílies que no tenen xiquets amb problemes per a que, quan els seus xiquets vages a l’escola i vegen als nostres, no els facen burles. Continua havent discriminació. És natural perquè hi ha una falta de coneiximent. Potser no poden jugar al futbol amb ells, però sí que els poden pegar un bes i un abraç», assegurava el presentador.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.