Bertín Osborne s’emociona parlant de la malaltia del seu fill

 

Bertín Osborne, que acaba de fitxar per ‘Viva la Vida’, ha acudit a un acte en el dia Mundial de la Paràlisi Cerebral. El presentador ha anat acompanyat de la seua dona i del seu fill Kike, que va nàixer amb una lesió cerebral que l’ha mantingut en l’hospital en diferents ocasions.

 

Durant l’acte, Bertín no va poder evitar emocionar-se en parlar de la malaltia del seu fill i de tot el que això comporta, ja que la paràlisi impedix que Kike puga créixer amb normalitat. «Hui és un dia molt especial perquè, a més del Dia Internacional de la paràlisi cerebral, és l’aniversari de la nostra fundació. És el dia mundial de les persones invisibles», començava dient el presentador de Mediaset, per a després afegir que «Són persones brillants que estan tancades en un cos que no els pertany».

 

L’ajuda i el respecte són dos elements crucials

Enmig del seu discurs, Bertín ha volgut deixar clara la seua intenció d’ajudar a altres famílies que es troben en la mateixa situació que Kike. «No amagarem a Kike com es feia abans. Preferim conscienciar a les famílies que no tenen xiquets amb problemes per a que, quan els seus xiquets vages a l’escola i vegen als nostres, no els facen burles. Continua havent discriminació. És natural perquè hi ha una falta de coneiximent. Potser no poden jugar al futbol amb ells, però sí que els poden pegar un bes i un abraç», assegurava el presentador.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.