Bertín Osborne s’emociona parlant de la malaltia del seu fill

 

Bertín Osborne, que acaba de fitxar per ‘Viva la Vida’, ha acudit a un acte en el dia Mundial de la Paràlisi Cerebral. El presentador ha anat acompanyat de la seua dona i del seu fill Kike, que va nàixer amb una lesió cerebral que l’ha mantingut en l’hospital en diferents ocasions.

 

Durant l’acte, Bertín no va poder evitar emocionar-se en parlar de la malaltia del seu fill i de tot el que això comporta, ja que la paràlisi impedix que Kike puga créixer amb normalitat. «Hui és un dia molt especial perquè, a més del Dia Internacional de la paràlisi cerebral, és l’aniversari de la nostra fundació. És el dia mundial de les persones invisibles», començava dient el presentador de Mediaset, per a després afegir que «Són persones brillants que estan tancades en un cos que no els pertany».

 

L’ajuda i el respecte són dos elements crucials

Enmig del seu discurs, Bertín ha volgut deixar clara la seua intenció d’ajudar a altres famílies que es troben en la mateixa situació que Kike. «No amagarem a Kike com es feia abans. Preferim conscienciar a les famílies que no tenen xiquets amb problemes per a que, quan els seus xiquets vages a l’escola i vegen als nostres, no els facen burles. Continua havent discriminació. És natural perquè hi ha una falta de coneiximent. Potser no poden jugar al futbol amb ells, però sí que els poden pegar un bes i un abraç», assegurava el presentador.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.