Bertín Osborne s’emociona parlant de la malaltia del seu fill

Ejemplo de shortcode con estilo
  Bertín Osborne, que acaba de fitxar per ‘Viva la Vida’, ha acudit a un acte en el dia Mundial de la Paràlisi Cerebral. El presentador ha anat acompanyat de la seua dona i del seu fill Kike, que va nàixer amb una lesió cerebral que l’ha mantingut en l’hospital en diferents ocasions.   Durant l’acte, Bertín […]

 

Bertín Osborne, que acaba de fitxar per ‘Viva la Vida’, ha acudit a un acte en el dia Mundial de la Paràlisi Cerebral. El presentador ha anat acompanyat de la seua dona i del seu fill Kike, que va nàixer amb una lesió cerebral que l’ha mantingut en l’hospital en diferents ocasions.

 

Durant l’acte, Bertín no va poder evitar emocionar-se en parlar de la malaltia del seu fill i de tot el que això comporta, ja que la paràlisi impedix que Kike puga créixer amb normalitat. «Hui és un dia molt especial perquè, a més del Dia Internacional de la paràlisi cerebral, és l’aniversari de la nostra fundació. És el dia mundial de les persones invisibles», començava dient el presentador de Mediaset, per a després afegir que «Són persones brillants que estan tancades en un cos que no els pertany».

 

L’ajuda i el respecte són dos elements crucials

Enmig del seu discurs, Bertín ha volgut deixar clara la seua intenció d’ajudar a altres famílies que es troben en la mateixa situació que Kike. «No amagarem a Kike com es feia abans. Preferim conscienciar a les famílies que no tenen xiquets amb problemes per a que, quan els seus xiquets vages a l’escola i vegen als nostres, no els facen burles. Continua havent discriminació. És natural perquè hi ha una falta de coneiximent. Potser no poden jugar al futbol amb ells, però sí que els poden pegar un bes i un abraç», assegurava el presentador.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Atlético de Madrid venç 0-2 el Levante i pren el lideratge

L’Atlético de Madrid ha guanyat 0-2 al Levante al Ciutat de València i s’ha situat líder, amb un partit més que el Barcelona.

Les famílies recorden les 234 víctimes de la dana amb els reconeixements ‘Memoria’

L’associació de familiars ha homenatjat les 234 víctimes de la dana en la primera edició dels reconeixements 'Memoria', dos anys després de la catàstrofe.

El Villarreal acumula cinc lesionats musculars

El El Villarreal acumula cinc baixes per lesions musculars després de la lesió de Gerard Moreno. Encara falten informes sobre tres jugadors.

El Valencia vol encadenar victòries en la Lliga a la pista del necessitat Andorra

El Valencia Basket visita diumenge l’Andorra amb l’objectiu de sumar el tercer triomf consecutiu en la Lliga Endesa i mantindre’s en la zona alta.

L’Elche busca el primer triomf a casa davant d’un Valencia en descens

L’Elche rep el Valencia este diumenge a les 18.30 al Martínez Valero. Els il·licitans volen guanyar a casa i els valencianistes necessiten eixir del descens.

Aguirre: els tècnics no tenim varetes màgiques

Javier Aguirre ha recordat que un canvi d’entrenador no garantix victòries immediates abans del partit del Valencia a Elche.

Presó provisional sense fiança per al suposat «fundador e impulsor» de Blocus España

El jutjat de Torrent ha decretat presó provisional sense fiança per al considerat "fundador e impulsor" de Blocus España, detingut divendres a Picanya. Està investigat per diversos delictes relacionats amb la convocatòria de disturbis.

Dos detinguts més per les crides a saquejar comerços a València passen a disposició judicial

Dos detinguts a Picanya i Alfafar passen este dissabte a disposició judicial. La investigació ja suma cinc arrestos vinculats amb crides a provocar disturbis i saquejos a València.