Detingut per cinc robatoris i un furt per valor de 10.000 euros a Sagunt

Ejemplo de shortcode con estilo
Agents de la Policia Nacional han imputat a un home, de 33 anys, d’origen espanyol, cinc robatoris amb força en interior de vehicles perpetrats a Sagunt i Segorbe, així com un furt en un supermercat del Port de Sagunt, després de la seua detenció quan acabava de cometre un dels robatoris i portava en la seua […]

Agents de la Policia Nacional han imputat a un home, de 33 anys, d’origen espanyol, cinc robatoris amb força en interior de vehicles perpetrats a Sagunt i Segorbe, així com un furt en un supermercat del Port de Sagunt, després de la seua detenció quan acabava de cometre un dels robatoris i portava en la seua furgoneta diversa eina de treball molt especialitzat i productes “gurmet”. El material sostret supera els 10.000 euros.

Les investigacions es van iniciar, arran de la detenció d’un home per un robatori en interior d’un vehicle, quan conduïa una furgoneta de lloguer, en la qual portava una gran quantitat d’eines de construcció, muntatge de fibra òptica, electrònica i electricitat, a més de productes d’alimentació “gurmet”, així com un patinet elèctric i dos ordinadors.

Els agents van iniciar les gestions per a determinar la procedència de tots els objectes intervinguts en el vehicle de lloguer que conduïa, donant com a resultat que totes les eines procedien de robatoris amb força en interior de furgonetes d’empreses, comesos a Sagunt i Segorbe, així com que els productes “gurmet” procedien d’un furt en un supermercat del Port de Sagunt, els quals tenien un valor de 864 euros.

Pel que sembla, les eines intervingudes procedien de cinc robatoris diferents produïts en interior de vehicles. Tots els utensilis es van sostraure en furgonetes de diferents empreses carregades amb material de treball de tota mena. Per a accedir a l’interior d’estes, els sospitosos forçaven les portes de manera subtil, de manera que no s’observaven danys a simple vista.

Durant les investigacions es van localitzar als propietaris del 80% de les eines que van ser entregades, continuant les gestions per a localitzar la procedència de la resta d’objectes.

Els investigadors calculen que el valor de tot el sostret ascendeix a uns 10.000 euros. Els agents van intervindre una gran varietat d’eines especialitzades del sector de la construcció, muntatge de fibra òptica, material d’electrònica i electricitat, productes d’alimentació de qualitat Gurmet, un patinet elèctric, dos ordinadors portàtils, un bufador de fulles entre altres objectes. Gràcies a la labor realitzada pels policies, s’ha aconseguit evitar que es venguera en el mercat negre.

Es continuen investigacions per al total esclariment dels fets, per si es poguera donar la possible participació de més persones en els fets.

Últimes notícies

El Levante cau davant la Real Sociedad per 2-1 a Anoeta

La Real Sociedad ha superat el Levante per 2-1 a Anoeta, amb gols d’Óskarsson i Turrientes, i s’ha consolidat en llocs europeus.

El Valencia Basket supera al Baskonia con 18 puntos de TJ Shorts

El Valencia Basket ha ganado 84-75 al Kosner Baskonia en el Roig Arena, impulsado por los 18 puntos y cuatro asistencias de TJ Shorts. El equipo vitoriano, con solo ocho jugadores disponibles, ha mantenido el partido igualado hasta el tramo final.

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.