Detingut per cinc robatoris i un furt per valor de 10.000 euros a Sagunt

Agents de la Policia Nacional han imputat a un home, de 33 anys, d’origen espanyol, cinc robatoris amb força en interior de vehicles perpetrats a Sagunt i Segorbe, així com un furt en un supermercat del Port de Sagunt, després de la seua detenció quan acabava de cometre un dels robatoris i portava en la seua furgoneta diversa eina de treball molt especialitzat i productes “gurmet”. El material sostret supera els 10.000 euros.

Les investigacions es van iniciar, arran de la detenció d’un home per un robatori en interior d’un vehicle, quan conduïa una furgoneta de lloguer, en la qual portava una gran quantitat d’eines de construcció, muntatge de fibra òptica, electrònica i electricitat, a més de productes d’alimentació “gurmet”, així com un patinet elèctric i dos ordinadors.

Els agents van iniciar les gestions per a determinar la procedència de tots els objectes intervinguts en el vehicle de lloguer que conduïa, donant com a resultat que totes les eines procedien de robatoris amb força en interior de furgonetes d’empreses, comesos a Sagunt i Segorbe, així com que els productes “gurmet” procedien d’un furt en un supermercat del Port de Sagunt, els quals tenien un valor de 864 euros.

Pel que sembla, les eines intervingudes procedien de cinc robatoris diferents produïts en interior de vehicles. Tots els utensilis es van sostraure en furgonetes de diferents empreses carregades amb material de treball de tota mena. Per a accedir a l’interior d’estes, els sospitosos forçaven les portes de manera subtil, de manera que no s’observaven danys a simple vista.

Durant les investigacions es van localitzar als propietaris del 80% de les eines que van ser entregades, continuant les gestions per a localitzar la procedència de la resta d’objectes.

Els investigadors calculen que el valor de tot el sostret ascendeix a uns 10.000 euros. Els agents van intervindre una gran varietat d’eines especialitzades del sector de la construcció, muntatge de fibra òptica, material d’electrònica i electricitat, productes d’alimentació de qualitat Gurmet, un patinet elèctric, dos ordinadors portàtils, un bufador de fulles entre altres objectes. Gràcies a la labor realitzada pels policies, s’ha aconseguit evitar que es venguera en el mercat negre.

Es continuen investigacions per al total esclariment dels fets, per si es poguera donar la possible participació de més persones en els fets.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.