Detingut per cinc robatoris i un furt per valor de 10.000 euros a Sagunt

Agents de la Policia Nacional han imputat a un home, de 33 anys, d’origen espanyol, cinc robatoris amb força en interior de vehicles perpetrats a Sagunt i Segorbe, així com un furt en un supermercat del Port de Sagunt, després de la seua detenció quan acabava de cometre un dels robatoris i portava en la seua furgoneta diversa eina de treball molt especialitzat i productes “gurmet”. El material sostret supera els 10.000 euros.

Les investigacions es van iniciar, arran de la detenció d’un home per un robatori en interior d’un vehicle, quan conduïa una furgoneta de lloguer, en la qual portava una gran quantitat d’eines de construcció, muntatge de fibra òptica, electrònica i electricitat, a més de productes d’alimentació “gurmet”, així com un patinet elèctric i dos ordinadors.

Els agents van iniciar les gestions per a determinar la procedència de tots els objectes intervinguts en el vehicle de lloguer que conduïa, donant com a resultat que totes les eines procedien de robatoris amb força en interior de furgonetes d’empreses, comesos a Sagunt i Segorbe, així com que els productes “gurmet” procedien d’un furt en un supermercat del Port de Sagunt, els quals tenien un valor de 864 euros.

Pel que sembla, les eines intervingudes procedien de cinc robatoris diferents produïts en interior de vehicles. Tots els utensilis es van sostraure en furgonetes de diferents empreses carregades amb material de treball de tota mena. Per a accedir a l’interior d’estes, els sospitosos forçaven les portes de manera subtil, de manera que no s’observaven danys a simple vista.

Durant les investigacions es van localitzar als propietaris del 80% de les eines que van ser entregades, continuant les gestions per a localitzar la procedència de la resta d’objectes.

Els investigadors calculen que el valor de tot el sostret ascendeix a uns 10.000 euros. Els agents van intervindre una gran varietat d’eines especialitzades del sector de la construcció, muntatge de fibra òptica, material d’electrònica i electricitat, productes d’alimentació de qualitat Gurmet, un patinet elèctric, dos ordinadors portàtils, un bufador de fulles entre altres objectes. Gràcies a la labor realitzada pels policies, s’ha aconseguit evitar que es venguera en el mercat negre.

Es continuen investigacions per al total esclariment dels fets, per si es poguera donar la possible participació de més persones en els fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.