Detingut per cinc robatoris i un furt per valor de 10.000 euros a Sagunt

Agents de la Policia Nacional han imputat a un home, de 33 anys, d’origen espanyol, cinc robatoris amb força en interior de vehicles perpetrats a Sagunt i Segorbe, així com un furt en un supermercat del Port de Sagunt, després de la seua detenció quan acabava de cometre un dels robatoris i portava en la seua furgoneta diversa eina de treball molt especialitzat i productes “gurmet”. El material sostret supera els 10.000 euros.

Les investigacions es van iniciar, arran de la detenció d’un home per un robatori en interior d’un vehicle, quan conduïa una furgoneta de lloguer, en la qual portava una gran quantitat d’eines de construcció, muntatge de fibra òptica, electrònica i electricitat, a més de productes d’alimentació “gurmet”, així com un patinet elèctric i dos ordinadors.

Els agents van iniciar les gestions per a determinar la procedència de tots els objectes intervinguts en el vehicle de lloguer que conduïa, donant com a resultat que totes les eines procedien de robatoris amb força en interior de furgonetes d’empreses, comesos a Sagunt i Segorbe, així com que els productes “gurmet” procedien d’un furt en un supermercat del Port de Sagunt, els quals tenien un valor de 864 euros.

Pel que sembla, les eines intervingudes procedien de cinc robatoris diferents produïts en interior de vehicles. Tots els utensilis es van sostraure en furgonetes de diferents empreses carregades amb material de treball de tota mena. Per a accedir a l’interior d’estes, els sospitosos forçaven les portes de manera subtil, de manera que no s’observaven danys a simple vista.

Durant les investigacions es van localitzar als propietaris del 80% de les eines que van ser entregades, continuant les gestions per a localitzar la procedència de la resta d’objectes.

Els investigadors calculen que el valor de tot el sostret ascendeix a uns 10.000 euros. Els agents van intervindre una gran varietat d’eines especialitzades del sector de la construcció, muntatge de fibra òptica, material d’electrònica i electricitat, productes d’alimentació de qualitat Gurmet, un patinet elèctric, dos ordinadors portàtils, un bufador de fulles entre altres objectes. Gràcies a la labor realitzada pels policies, s’ha aconseguit evitar que es venguera en el mercat negre.

Es continuen investigacions per al total esclariment dels fets, per si es poguera donar la possible participació de més persones en els fets.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.