Una conductora borratxa provoca un accident en Xest

Carrers de Xest

L’accident es va produir en este encreuament | Google Maps

Una conductora, que ha donat positiu en el test d’alcoholèmia, ha provocat un accident, amb un altre cotxe implicat, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). Els fets es van produir este passat dilluns de nit, en l’encreuament entre els carrers del Baró i de Pérez Galdós de la localitat.

 

Segons ha informat ‘Las Provincias’, la dona xocà contra una casa i es va quedar atrapada dins del cotxe amb un home que l’acompanyava. En l’altre cotxe implicat, que circulava correctament, només hi havia una persona. Els tres han patit ferides lleus.

 

La conductora i el seu copilot van haver de ser rescatats per dos policies, ja que no podien eixir del cotxe, i el cap de la Policia Local, que estava fora de servici, va atendre a les tres víctimes, que no van necessitar una assistència sanitària més especialitzada, fins que van arribar tres agents de la Policia més i el van ajudar.

 

Triplica la taxa d’alcoholèmia permesa

La conductora, que s’hauria passat un stop, es va sotmetre a una prova d’alcoholèmia, que va donar positiu. El resultat d’este test va ser de 0,70 mil·ligrams d’alcohol per litre d’aire, pràcticament tres voltes més la taxa màxima permesa. Per esta raó, la dona està acusada d’un delicte contra la seguretat viària.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.