Una conductora borratxa provoca un accident en Xest

Carrers de Xest

L’accident es va produir en este encreuament | Google Maps

Una conductora, que ha donat positiu en el test d’alcoholèmia, ha provocat un accident, amb un altre cotxe implicat, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). Els fets es van produir este passat dilluns de nit, en l’encreuament entre els carrers del Baró i de Pérez Galdós de la localitat.

 

Segons ha informat ‘Las Provincias’, la dona xocà contra una casa i es va quedar atrapada dins del cotxe amb un home que l’acompanyava. En l’altre cotxe implicat, que circulava correctament, només hi havia una persona. Els tres han patit ferides lleus.

 

La conductora i el seu copilot van haver de ser rescatats per dos policies, ja que no podien eixir del cotxe, i el cap de la Policia Local, que estava fora de servici, va atendre a les tres víctimes, que no van necessitar una assistència sanitària més especialitzada, fins que van arribar tres agents de la Policia més i el van ajudar.

 

Triplica la taxa d’alcoholèmia permesa

La conductora, que s’hauria passat un stop, es va sotmetre a una prova d’alcoholèmia, que va donar positiu. El resultat d’este test va ser de 0,70 mil·ligrams d’alcohol per litre d’aire, pràcticament tres voltes més la taxa màxima permesa. Per esta raó, la dona està acusada d’un delicte contra la seguretat viària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.