Una conductora borratxa provoca un accident en Xest

Carrers de Xest

L’accident es va produir en este encreuament | Google Maps

Una conductora, que ha donat positiu en el test d’alcoholèmia, ha provocat un accident, amb un altre cotxe implicat, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). Els fets es van produir este passat dilluns de nit, en l’encreuament entre els carrers del Baró i de Pérez Galdós de la localitat.

 

Segons ha informat ‘Las Provincias’, la dona xocà contra una casa i es va quedar atrapada dins del cotxe amb un home que l’acompanyava. En l’altre cotxe implicat, que circulava correctament, només hi havia una persona. Els tres han patit ferides lleus.

 

La conductora i el seu copilot van haver de ser rescatats per dos policies, ja que no podien eixir del cotxe, i el cap de la Policia Local, que estava fora de servici, va atendre a les tres víctimes, que no van necessitar una assistència sanitària més especialitzada, fins que van arribar tres agents de la Policia més i el van ajudar.

 

Triplica la taxa d’alcoholèmia permesa

La conductora, que s’hauria passat un stop, es va sotmetre a una prova d’alcoholèmia, que va donar positiu. El resultat d’este test va ser de 0,70 mil·ligrams d’alcohol per litre d’aire, pràcticament tres voltes més la taxa màxima permesa. Per esta raó, la dona està acusada d’un delicte contra la seguretat viària.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.