Una conductora borratxa provoca un accident en Xest

Carrers de Xest

L’accident es va produir en este encreuament | Google Maps

Una conductora, que ha donat positiu en el test d’alcoholèmia, ha provocat un accident, amb un altre cotxe implicat, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). Els fets es van produir este passat dilluns de nit, en l’encreuament entre els carrers del Baró i de Pérez Galdós de la localitat.

 

Segons ha informat ‘Las Provincias’, la dona xocà contra una casa i es va quedar atrapada dins del cotxe amb un home que l’acompanyava. En l’altre cotxe implicat, que circulava correctament, només hi havia una persona. Els tres han patit ferides lleus.

 

La conductora i el seu copilot van haver de ser rescatats per dos policies, ja que no podien eixir del cotxe, i el cap de la Policia Local, que estava fora de servici, va atendre a les tres víctimes, que no van necessitar una assistència sanitària més especialitzada, fins que van arribar tres agents de la Policia més i el van ajudar.

 

Triplica la taxa d’alcoholèmia permesa

La conductora, que s’hauria passat un stop, es va sotmetre a una prova d’alcoholèmia, que va donar positiu. El resultat d’este test va ser de 0,70 mil·ligrams d’alcohol per litre d’aire, pràcticament tres voltes més la taxa màxima permesa. Per esta raó, la dona està acusada d’un delicte contra la seguretat viària.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.