21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Una conductora borratxa provoca un accident en Xest

Carrers de Xest

L’accident es va produir en este encreuament | Google Maps

Una conductora, que ha donat positiu en el test d’alcoholèmia, ha provocat un accident, amb un altre cotxe implicat, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). Els fets es van produir este passat dilluns de nit, en l’encreuament entre els carrers del Baró i de Pérez Galdós de la localitat.

 

Segons ha informat ‘Las Provincias’, la dona xocà contra una casa i es va quedar atrapada dins del cotxe amb un home que l’acompanyava. En l’altre cotxe implicat, que circulava correctament, només hi havia una persona. Els tres han patit ferides lleus.

 

La conductora i el seu copilot van haver de ser rescatats per dos policies, ja que no podien eixir del cotxe, i el cap de la Policia Local, que estava fora de servici, va atendre a les tres víctimes, que no van necessitar una assistència sanitària més especialitzada, fins que van arribar tres agents de la Policia més i el van ajudar.

 

Triplica la taxa d’alcoholèmia permesa

La conductora, que s’hauria passat un stop, es va sotmetre a una prova d’alcoholèmia, que va donar positiu. El resultat d’este test va ser de 0,70 mil·ligrams d’alcohol per litre d’aire, pràcticament tres voltes més la taxa màxima permesa. Per esta raó, la dona està acusada d’un delicte contra la seguretat viària.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.

Detingut l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. La investigació revisa cambres i s'analitza si és violència masclista.

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.