Un kamikaze xoca contra una casa després d’una espectacular persecució policial en Benicàssim

Dos hòmens, de nacionalitat colombiana, han sigut detinguts esta matinada de dimarts en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), després d’una espectacular persecució policial. Pel que pareix, els ara detinguts haurien pegat a fugir en vore un control policial.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, un Volkswagen verd obscur anava per l’avinguda de Castelló en direcció Benicàssim quan va vore un control de la Guàrdia Civil i la Policia Local. En eixe moment, abans d’entrar en la rotonda, el cotxe canvià bruscament la direcció i pegà a fugir fent cas omís als senyals de trànsit —es va passar semàfors i stops—.

 

Diferents patrulles començaren una persecució darrere del vehicle per l’avinguda dels Frares i la Gran Avinguda fins al carrer de la Torre Sant Vicent, a on, en girar, el cotxe es va estampar contra una casa i tirà una farola. A pesar de què el vehicle quedà en estat de sinistre total i, fins i tot, una roda va eixir volant, els dos conductors només van patir algunes xicotetes ferides.

 

El titular begut i el conductor sense carnet

En demanar-los la documentació, els agents van poder saber que el titular del cotxe era el copilot, qui li havia demanat al seu familiar, que no tenia carnet, que conduïra el vehicle perquè havia begut alcohol. A demés, el conductor no tenia documentació pel que, després de portar-los als dos a l’Hospital General, a on els metges van confirmar que només tenien xicotetes ferides, van ser traslladats a la caserna de la Guàrdia Civil.

 

Els agents procediran a la identificació del conductor amb les petjades dactilars, per a poder saber també si té antecedents policials. Els dos estan acusats d’un delicte contra la seguretat viària.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.