Un kamikaze xoca contra una casa després d’una espectacular persecució policial en Benicàssim

Dos hòmens, de nacionalitat colombiana, han sigut detinguts esta matinada de dimarts en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), després d’una espectacular persecució policial. Pel que pareix, els ara detinguts haurien pegat a fugir en vore un control policial.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, un Volkswagen verd obscur anava per l’avinguda de Castelló en direcció Benicàssim quan va vore un control de la Guàrdia Civil i la Policia Local. En eixe moment, abans d’entrar en la rotonda, el cotxe canvià bruscament la direcció i pegà a fugir fent cas omís als senyals de trànsit —es va passar semàfors i stops—.

 

Diferents patrulles començaren una persecució darrere del vehicle per l’avinguda dels Frares i la Gran Avinguda fins al carrer de la Torre Sant Vicent, a on, en girar, el cotxe es va estampar contra una casa i tirà una farola. A pesar de què el vehicle quedà en estat de sinistre total i, fins i tot, una roda va eixir volant, els dos conductors només van patir algunes xicotetes ferides.

 

El titular begut i el conductor sense carnet

En demanar-los la documentació, els agents van poder saber que el titular del cotxe era el copilot, qui li havia demanat al seu familiar, que no tenia carnet, que conduïra el vehicle perquè havia begut alcohol. A demés, el conductor no tenia documentació pel que, després de portar-los als dos a l’Hospital General, a on els metges van confirmar que només tenien xicotetes ferides, van ser traslladats a la caserna de la Guàrdia Civil.

 

Els agents procediran a la identificació del conductor amb les petjades dactilars, per a poder saber també si té antecedents policials. Els dos estan acusats d’un delicte contra la seguretat viària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.