8.7 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Un kamikaze xoca contra una casa després d’una espectacular persecució policial en Benicàssim

Dos hòmens, de nacionalitat colombiana, han sigut detinguts esta matinada de dimarts en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), després d’una espectacular persecució policial. Pel que pareix, els ara detinguts haurien pegat a fugir en vore un control policial.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, un Volkswagen verd obscur anava per l’avinguda de Castelló en direcció Benicàssim quan va vore un control de la Guàrdia Civil i la Policia Local. En eixe moment, abans d’entrar en la rotonda, el cotxe canvià bruscament la direcció i pegà a fugir fent cas omís als senyals de trànsit —es va passar semàfors i stops—.

 

Diferents patrulles començaren una persecució darrere del vehicle per l’avinguda dels Frares i la Gran Avinguda fins al carrer de la Torre Sant Vicent, a on, en girar, el cotxe es va estampar contra una casa i tirà una farola. A pesar de què el vehicle quedà en estat de sinistre total i, fins i tot, una roda va eixir volant, els dos conductors només van patir algunes xicotetes ferides.

 

El titular begut i el conductor sense carnet

En demanar-los la documentació, els agents van poder saber que el titular del cotxe era el copilot, qui li havia demanat al seu familiar, que no tenia carnet, que conduïra el vehicle perquè havia begut alcohol. A demés, el conductor no tenia documentació pel que, després de portar-los als dos a l’Hospital General, a on els metges van confirmar que només tenien xicotetes ferides, van ser traslladats a la caserna de la Guàrdia Civil.

 

Els agents procediran a la identificació del conductor amb les petjades dactilars, per a poder saber també si té antecedents policials. Els dos estan acusats d’un delicte contra la seguretat viària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.