Un kamikaze xoca contra una casa després d’una espectacular persecució policial en Benicàssim

Dos hòmens, de nacionalitat colombiana, han sigut detinguts esta matinada de dimarts en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), després d’una espectacular persecució policial. Pel que pareix, els ara detinguts haurien pegat a fugir en vore un control policial.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, un Volkswagen verd obscur anava per l’avinguda de Castelló en direcció Benicàssim quan va vore un control de la Guàrdia Civil i la Policia Local. En eixe moment, abans d’entrar en la rotonda, el cotxe canvià bruscament la direcció i pegà a fugir fent cas omís als senyals de trànsit —es va passar semàfors i stops—.

 

Diferents patrulles començaren una persecució darrere del vehicle per l’avinguda dels Frares i la Gran Avinguda fins al carrer de la Torre Sant Vicent, a on, en girar, el cotxe es va estampar contra una casa i tirà una farola. A pesar de què el vehicle quedà en estat de sinistre total i, fins i tot, una roda va eixir volant, els dos conductors només van patir algunes xicotetes ferides.

 

El titular begut i el conductor sense carnet

En demanar-los la documentació, els agents van poder saber que el titular del cotxe era el copilot, qui li havia demanat al seu familiar, que no tenia carnet, que conduïra el vehicle perquè havia begut alcohol. A demés, el conductor no tenia documentació pel que, després de portar-los als dos a l’Hospital General, a on els metges van confirmar que només tenien xicotetes ferides, van ser traslladats a la caserna de la Guàrdia Civil.

 

Els agents procediran a la identificació del conductor amb les petjades dactilars, per a poder saber també si té antecedents policials. Els dos estan acusats d’un delicte contra la seguretat viària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.