Un conductor ix volant i se salta la mitjana de l’avinguda de França de València

Aviguda de França, en València

L’accident s’ha produït en l’avinguda de França | Google Maps

Un xic ha patit un accident de trànsit la matinada d’este diumenge en València. L’incident s’ha produït cap a la una i mitja de la matinada en l’avinguda de França, quan el conductor ha perdut el control del cotxe i ha acabat saltant-se la mitjana.

 

Segons ha informat ‘Levante-EMV’, el xic va perdre el control del vehicle quan anava a dirigir-se cap a l’avinguda de França des de la plaça d’Europa. El cotxe va volar pels aires, literalment, fins a acabar en la zona de l’herba que fa de mitjana.

 

Els fets es van produir a l’altura del número 4 de l’avinguda i de seguida va començar a eixir gent dels bars i pubs pel fort soroll que va provocar l’accident. Ràpidament, va acudir una patrulla de la Policia Local de València fins al lloc dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.