19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Un conductor ix volant i se salta la mitjana de l’avinguda de França de València

Aviguda de França, en València

L’accident s’ha produït en l’avinguda de França | Google Maps

Un xic ha patit un accident de trànsit la matinada d’este diumenge en València. L’incident s’ha produït cap a la una i mitja de la matinada en l’avinguda de França, quan el conductor ha perdut el control del cotxe i ha acabat saltant-se la mitjana.

 

Segons ha informat ‘Levante-EMV’, el xic va perdre el control del vehicle quan anava a dirigir-se cap a l’avinguda de França des de la plaça d’Europa. El cotxe va volar pels aires, literalment, fins a acabar en la zona de l’herba que fa de mitjana.

 

Els fets es van produir a l’altura del número 4 de l’avinguda i de seguida va començar a eixir gent dels bars i pubs pel fort soroll que va provocar l’accident. Ràpidament, va acudir una patrulla de la Policia Local de València fins al lloc dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.

La xifra de negoci del Port de València puja un 9% i els beneficis un 50% en 2025

Valenciaport registra un 9% més d'ingressos i un 50% més de beneficis en 2025, amb 5,66 milions de TEU, rècord anual. L'augment del trànsit i de les taxes impulsa el resultat.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament immediat del museu després de la rescissió unilateral dels contractes per la família i la retirada de la imatge de l'artista. L'oposició acusa deixadesa i València explora acollir el llegat.

El Consell ha aprovat la OPE 2026 amb 2.671 places i un 10% reservat a discapacitat

El Consell ha aprovat l'Oferta d'Ocupació Pública de 2026 amb 2.671 places, el 60% de torn lliure i el 40% de promoció interna. La OPE inclou reserva del 10% per a discapacitat i un termini de tres mesos per a convocar els processos.

El Consell defén haver actuat amb immediatesa i exemplaritat davant les VPP d’Alacant

El Consell ha reivindicat una resposta immediata i exemplar davant les irregularitats detectades en una promoció de vivendes socials a Alacant i ha reforçat els controls per a evitar decisions individuals.

El Consell interpreta el resultat a Aragó com a suport al projecte de Pérez Llorca

El Consell ha valorat que el resultat a Aragó penalitza al PSOE i recolza als partits de centre dreta. Barrachina ha defés que reforça l'agenda de Pérez Llorca.

El PSPV redobla la seua aposta per Diana Morant malgrat el mal resultat del PSOE a Aragó

El síndic socialista José Muñoz ha assegurat que el PSPV manté i redobla l'aposta per la ministra com a futura candidata a la Generalitat i ha criticat al PP per donar espai a Vox