17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Un conductor ix volant i se salta la mitjana de l’avinguda de França de València

Aviguda de França, en València

L’accident s’ha produït en l’avinguda de França | Google Maps

Un xic ha patit un accident de trànsit la matinada d’este diumenge en València. L’incident s’ha produït cap a la una i mitja de la matinada en l’avinguda de França, quan el conductor ha perdut el control del cotxe i ha acabat saltant-se la mitjana.

 

Segons ha informat ‘Levante-EMV’, el xic va perdre el control del vehicle quan anava a dirigir-se cap a l’avinguda de França des de la plaça d’Europa. El cotxe va volar pels aires, literalment, fins a acabar en la zona de l’herba que fa de mitjana.

 

Els fets es van produir a l’altura del número 4 de l’avinguda i de seguida va començar a eixir gent dels bars i pubs pel fort soroll que va provocar l’accident. Ràpidament, va acudir una patrulla de la Policia Local de València fins al lloc dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.

Mor un ancià de 89 anys atropellat a Algemesí i el conductor és detingut

Un home de 89 anys ha mort després de ser atropellat a Algemesí. El conductor, que va continuar circulant amb un camió xicotet, ha sigut detingut a Alaquàs.

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos i mobilitzen als bombers en la Comunitat Valenciana

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos taronja i groc en la Comunitat Valenciana. Bombers atenen caigudes i sanejaments a València; sense incidents a Alacant i Castelló.

Detingut a Castelló un jove que robava joies fent-se passar per inversor

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un jove de 24 anys per sostraure joies en diverses botigues després de simular alt poder adquisitiu i inversions a l'estranger. La investigació continua oberta i s'han recuperat quatre peces i part dels diners.

Alacant tanca parcs i castells i reforça la protecció del Betlem Gegant pel vent

L'Ajuntament d'Alacant ha activat el pla d'emergència per ratxes superiors a 70 km/h. Es tanquen parcs i castells i s'amplien els perímetres del Betlem Gegant i els Àngels.