8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Un motorista ferit en un accident espera més d’hora i mitja a l’ambulància en un carrer de València

València

Lloc dels fets en el carrer Santa Cruz de Tenerife | Maps

 

Un home ha resultat ferit este divendres a migdia, després de patir un accident en la ciutat de valència. L’incident va tindre lloc al carrer Santa Cruz de Tenerife, dins del barri de la llum, en la perifèria de la ciutat. 

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar, ràpidament, una unitat de Transport No Assistit (TNA), que, a pesar de tot, no va poder traslladar al ferit, ja que segons ha avançat el periòdic ‘Las Províncias’, esta unitat no tenia equipaments necessaris per al correcte trasllat. 

 

Va haver d’acudir al lloc dels fets una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), per a poder portar al motorista, del que es desconeix el seu estat de salut, fins a l’hospital de Manises. Segons pareix, este retard, va provocar que el ferit estiguera des de les 14 hores, fins a prop de les 16.00 en plena via pública.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.