Anuncios

Un motorista ferit en un accident espera més d’hora i mitja a l’ambulància en un carrer de València

València

Lloc dels fets en el carrer Santa Cruz de Tenerife | Maps

 

Un home ha resultat ferit este divendres a migdia, després de patir un accident en la ciutat de valència. L’incident va tindre lloc al carrer Santa Cruz de Tenerife, dins del barri de la llum, en la perifèria de la ciutat. 

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar, ràpidament, una unitat de Transport No Assistit (TNA), que, a pesar de tot, no va poder traslladar al ferit, ja que segons ha avançat el periòdic ‘Las Províncias’, esta unitat no tenia equipaments necessaris per al correcte trasllat. 

 

Va haver d’acudir al lloc dels fets una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), per a poder portar al motorista, del que es desconeix el seu estat de salut, fins a l’hospital de Manises. Segons pareix, este retard, va provocar que el ferit estiguera des de les 14 hores, fins a prop de les 16.00 en plena via pública.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.