17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un motorista mor en eixir-se’n de la via en la CV-15 a l’altura de la Vall d’Alba

CV-15

Lloc dels fets en la Vall d’Alba | Maps

Un motorista de 44 anys, veí de Castelló, va morir este dissabte en un accident de trànsit en el termini municipal de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). L’incident va tindre lloc en el quilòmetre 8 de la CV-15, al seu pas pel municipi, al voltant de les 16.30 hores. Es tracta de la zona en la que es troba la connexió per carretera entre la Pobla Tornesa i Vilafranca.

 

Segons pareix, el conductor es va eixir de la via, per motius que encara es desconeixen, i a causa de l’impacte, el motorista hauria mort en l’acte, tal com el van certificar els primers servicis mèdics que es van acostar a la zona.

 

Posteriorment, fins al lloc dels fets es va desplaçar també una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), a més d’agents de la Guàrdia Civil, però res van poder fer pel conductor mort. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.

Juan Foyth, operat del tendó d’Aquil·les, es perd la resta de la temporada

El defensa del Vila-real va ser intervingut a Vitòria després de trencar-se el tendó d'Aquil·les de la cama esquerra davant el Reial Madrid. El club no va donar terminis, però la lesió sol exigir al voltant de huit mesos de baixa.

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.

Carbonell admet pressió d’amfitrió i tractarà de trencar el malefici en la Copa

Enric Carbonell, director general del València Basket, va admetre la pressió extra de ser amfitrió en la Copa del Rei que es disputarà en el Roig Arena. Després del sorteig, l'equip va quedar aparellat amb el Joventut en quarts el dijous 19.