18.6 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Confirmen que el cadàver aparegut en Montesa és el del desaparegut Paco

Fotografia de Paco Sanfélix, desaparegut en Xàtiva la nit de Nadal

Paco Sanfélix va eixir de casa abans del sopar de la nit de Nadal | SOS Desapareguts

El cos sense vida trobat este divendres de vesprada, en Montesa, prop del municipi de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), és el de Paco SanFelix, un veí de 75 anys que portava desaparegut des de la nit de Nadal. D’eixa manera ho ha confirmat la Guàrdia Civil en xarxes socials després de què el cadàver fora trobat este divendres.

 

 

La busca d’este veí de la capital de la Costera va començar poc després de la seua desaparició, i en ella han actuat tant la Policia Nacional com la Local i la Guàrdia Civil, així com veïns que han participat en batudes promogudes des del consistori.

 

El cadàver ha aparegut a uns 7 quilòmetres de distància del lloc a on va ser vist per última volta, un supermercat. Tot fa pensar que Paco podria haver patit algun tipo d’accident. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón sosté que els escortes li van acompanyar en arribar al Ventorro però no en eixir

El president en funcions ha defés davant la comissió en el Congrés que els escortes només li van acompanyar a l'entrada del Ventorro i no a l'eixida. També ha negat decidir les medalles i ha explicat que no es va canviar de roba.

Mazón atribuïx les 229 morts de la dana a la falta d’informació i sosté que no havia d’acudir al Cecopi

El president en funcions ha sostingut en la comissió del Congrés que el problema va ser la informació, no les decisions. Assegura que va acudir al Cecopi malgrat no estar obligat.

Familiars de les víctimes de la DANA protesten davant el Congrés contra Mazón

Un centenar de familiars i amics de víctimes de la DANA s'ha concentrat davant el Congrés per a denunciar la gestió de Carlos Mazón durant el temporal. La protesta ha coincidit amb la seua compareixença per a donar explicacions.

Mazón atribuïx a la falta d’informació les morts per la DANA i justifica les crides no ateses

Mazón ha defés davant la comissió que investiga la DANA que les 229 morts es van deure a la falta d'informació. Ha explicat per què no va atendre algunes crides de la exconsellera i ha sostingut que no havia d'anar al Cecopi, encara que finalment va acudir.

Rufián i Belarra acusen a Mazón per la gestió de la DANA i exigixen responsabilitats

La compareixença de Carlos Mazón davant la comissió de la DANA ha estat marcada per dures acusacions de Rufián i Belarra, que li han responsabilitzat de la tragèdia amb 229 morts. El president valencià en funcions ha defés que no comptava amb informació suficient ni la competència per a activar alertes.

Rècord de 157.731 milions en lliuraments a compte per a les comunitats en 2026

Les comunitats rebran en 2026 un màxim històric de 157.731 milions en lliuraments a compte, un 7% més. Hisenda ha fixat a més un dèficit del 0,1% del PIB per a 2026-2028.

Hisenda ha oferit a les comunitats autònomes un dèficit del 0,1% del PIB per a 2026-2028

Hisenda ha oferit a les comunitats un objectiu de dèficit del 0,1% del PIB per a 2026-2028 en el CPFF. La mesura afig 5.485 milions de marge i la seua aprovació és previsible.

Les comunitats rebran un rècord de 157.731 milions en lliuraments a compte en 2026

Hisenda ha confirmat que en 2026 les comunitats rebran 157.731 milions en lliuraments a compte, un 7% més que enguany. El CPFF fixa a més un dèficit del 0,1% del PIB per a 2026-2028.