Confirmen que el cadàver aparegut en Montesa és el del desaparegut Paco

Fotografia de Paco Sanfélix, desaparegut en Xàtiva la nit de Nadal

Paco Sanfélix va eixir de casa abans del sopar de la nit de Nadal | SOS Desapareguts

El cos sense vida trobat este divendres de vesprada, en Montesa, prop del municipi de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), és el de Paco SanFelix, un veí de 75 anys que portava desaparegut des de la nit de Nadal. D’eixa manera ho ha confirmat la Guàrdia Civil en xarxes socials després de què el cadàver fora trobat este divendres.

 

 

La busca d’este veí de la capital de la Costera va començar poc després de la seua desaparició, i en ella han actuat tant la Policia Nacional com la Local i la Guàrdia Civil, així com veïns que han participat en batudes promogudes des del consistori.

 

El cadàver ha aparegut a uns 7 quilòmetres de distància del lloc a on va ser vist per última volta, un supermercat. Tot fa pensar que Paco podria haver patit algun tipo d’accident. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.