Un cotxe i un camió es cremen en un accident amb un jove borratxo

 

Accident en Alacant

Accident en Alacant | ValènciaDiari

 

Este diumenge, un conductor de 24 anys en estat d’embriaguesa s’ha xocat de matinada contra un camió aparcat en una rotonda d’Alacant i, després, el seu cotxe s’ha pegat foc. En concret, els fets han tingut lloc a les 6.30 hores, en la glorieta del Esportista Sergio Cardell d’Alacant.

 

Les primeres investigacions de la Policia Local apunten al fet que el conductor ha perdut el control del seu vehicle a l’accedir a la rotonda, provocant que impactara de forma brusca contra el camió aparcat i s’originara l’incendi.

 

Després de l’incident, els policies han tallat l’accés de la rotonda, durant més de dos hores, per a situar els dos vehicles de bombers. A pesar de tot, el TRAM que passa per la zona, sí que ha pogut mantindre el seu servici habitual.

 

L’aparatós incendi s’ha propagat ràpidament del vehicle al camió, generant una extensa columna de fum per les flames, però els efectius han controlat amb celeritat el virulent foc.

 

El conductor ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i ha sigut posat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la seguretat viària. Este xic també ha rebut assistència en el lloc de l’accident per lesions lleus, encara que ha renunciat al seu trasllat a un centre hospitalari.

 

En el dispositiu han participat, durant més d’una hora, dos dotacions completes del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) amb huit efectius, la unitat d’atestats, algunes patrulles de la Policia Local i un Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta extingit l’incendi, que no s’ha propagat als altres vehicles i camions estacionats, el cotxe calcinat ha sigut retirat amb una grua i la zona ha sigut netejada. A les nou del matí, la Policia Local ha reobert la rotonda al trànsit.

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Continuen buscant a un banyista desaparegut a la platja del Campello (Alacant)

Un ampli dispositiu de Salvament Marítim, Guàrdia Civil, Bombers i Creu Roja busca a un banyista desaparegut a la platja Carrer de la Mar del Campello després de deixar les seues pertinences en l'arena i no tornar de l'aigua.

Deu noms que revolucionen LaLiga 2025-26

Deu futbolistes es consoliden com a grans revelacions de LaLiga 2025-26, claus en la millora dels seus equips i en el gir competitiu del campionat.

Els sindicats docents entreguen a Educació un nou document i tornen a la taula de negociació a les 16 hores

Els sindicats STEPV, UGT i CCOO han presentat a la Conselleria de Educacion un nou document amb propostes en ple undecimo dia de vaga indefinida i estan citats a una nova reunion a les 16 hores.

Les nits d’hotel pugen un 2,7% fins a abril per l’estirada de la Setmana Santa

Les pernoctacions en hotels van créixer un 2,7% entre gener i abril, amb un fort impuls dels viatgers estrangers i de l'efecte calendari de la Setmana Santa. Els preus i la rendibilitat hotelera també van avançar amb força.

Estiu de rècord en ocupació: hostaleria i distribució oferixen milers de vacants qualificades

Hostaleria, supermercats i la indústria alimentària reforcen plantilles este estiu amb més de mig milió de contractes i noves escoles, beques i cursos per a captar personal qualificat.

‘La soledad del pecado’ i el robo de xiquets

Leo Giménez és lingüista y en el seu article d'esta setmana para la sobre la novel·la 'La soledad del pecado', que té com idea principal éuna Espanya marcada per la repressió moral, religiosa i política, on moltes dones embarassades fora del matrimoni eren castigades socialment i, en molts casos, separades dels seus fills

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.