11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un cotxe i un camió es cremen en un accident amb un jove borratxo

 

Accident en Alacant

Accident en Alacant | ValènciaDiari

 

Este diumenge, un conductor de 24 anys en estat d’embriaguesa s’ha xocat de matinada contra un camió aparcat en una rotonda d’Alacant i, després, el seu cotxe s’ha pegat foc. En concret, els fets han tingut lloc a les 6.30 hores, en la glorieta del Esportista Sergio Cardell d’Alacant.

 

Les primeres investigacions de la Policia Local apunten al fet que el conductor ha perdut el control del seu vehicle a l’accedir a la rotonda, provocant que impactara de forma brusca contra el camió aparcat i s’originara l’incendi.

 

Després de l’incident, els policies han tallat l’accés de la rotonda, durant més de dos hores, per a situar els dos vehicles de bombers. A pesar de tot, el TRAM que passa per la zona, sí que ha pogut mantindre el seu servici habitual.

 

L’aparatós incendi s’ha propagat ràpidament del vehicle al camió, generant una extensa columna de fum per les flames, però els efectius han controlat amb celeritat el virulent foc.

 

El conductor ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i ha sigut posat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la seguretat viària. Este xic també ha rebut assistència en el lloc de l’accident per lesions lleus, encara que ha renunciat al seu trasllat a un centre hospitalari.

 

En el dispositiu han participat, durant més d’una hora, dos dotacions completes del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) amb huit efectius, la unitat d’atestats, algunes patrulles de la Policia Local i un Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta extingit l’incendi, que no s’ha propagat als altres vehicles i camions estacionats, el cotxe calcinat ha sigut retirat amb una grua i la zona ha sigut netejada. A les nou del matí, la Policia Local ha reobert la rotonda al trànsit.

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.