Un cotxe i un camió es cremen en un accident amb un jove borratxo

 

Accident en Alacant

Accident en Alacant | ValènciaDiari

 

Este diumenge, un conductor de 24 anys en estat d’embriaguesa s’ha xocat de matinada contra un camió aparcat en una rotonda d’Alacant i, després, el seu cotxe s’ha pegat foc. En concret, els fets han tingut lloc a les 6.30 hores, en la glorieta del Esportista Sergio Cardell d’Alacant.

 

Les primeres investigacions de la Policia Local apunten al fet que el conductor ha perdut el control del seu vehicle a l’accedir a la rotonda, provocant que impactara de forma brusca contra el camió aparcat i s’originara l’incendi.

 

Després de l’incident, els policies han tallat l’accés de la rotonda, durant més de dos hores, per a situar els dos vehicles de bombers. A pesar de tot, el TRAM que passa per la zona, sí que ha pogut mantindre el seu servici habitual.

 

L’aparatós incendi s’ha propagat ràpidament del vehicle al camió, generant una extensa columna de fum per les flames, però els efectius han controlat amb celeritat el virulent foc.

 

El conductor ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i ha sigut posat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la seguretat viària. Este xic també ha rebut assistència en el lloc de l’accident per lesions lleus, encara que ha renunciat al seu trasllat a un centre hospitalari.

 

En el dispositiu han participat, durant més d’una hora, dos dotacions completes del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) amb huit efectius, la unitat d’atestats, algunes patrulles de la Policia Local i un Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta extingit l’incendi, que no s’ha propagat als altres vehicles i camions estacionats, el cotxe calcinat ha sigut retirat amb una grua i la zona ha sigut netejada. A les nou del matí, la Policia Local ha reobert la rotonda al trànsit.

  

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.