Un cotxe i un camió es cremen en un accident amb un jove borratxo

 

Accident en Alacant

Accident en Alacant | ValènciaDiari

 

Este diumenge, un conductor de 24 anys en estat d’embriaguesa s’ha xocat de matinada contra un camió aparcat en una rotonda d’Alacant i, després, el seu cotxe s’ha pegat foc. En concret, els fets han tingut lloc a les 6.30 hores, en la glorieta del Esportista Sergio Cardell d’Alacant.

 

Les primeres investigacions de la Policia Local apunten al fet que el conductor ha perdut el control del seu vehicle a l’accedir a la rotonda, provocant que impactara de forma brusca contra el camió aparcat i s’originara l’incendi.

 

Després de l’incident, els policies han tallat l’accés de la rotonda, durant més de dos hores, per a situar els dos vehicles de bombers. A pesar de tot, el TRAM que passa per la zona, sí que ha pogut mantindre el seu servici habitual.

 

L’aparatós incendi s’ha propagat ràpidament del vehicle al camió, generant una extensa columna de fum per les flames, però els efectius han controlat amb celeritat el virulent foc.

 

El conductor ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i ha sigut posat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la seguretat viària. Este xic també ha rebut assistència en el lloc de l’accident per lesions lleus, encara que ha renunciat al seu trasllat a un centre hospitalari.

 

En el dispositiu han participat, durant més d’una hora, dos dotacions completes del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) amb huit efectius, la unitat d’atestats, algunes patrulles de la Policia Local i un Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta extingit l’incendi, que no s’ha propagat als altres vehicles i camions estacionats, el cotxe calcinat ha sigut retirat amb una grua i la zona ha sigut netejada. A les nou del matí, la Policia Local ha reobert la rotonda al trànsit.

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.