Un cotxe i un camió es cremen en un accident amb un jove borratxo

 

Accident en Alacant

Accident en Alacant | ValènciaDiari

 

Este diumenge, un conductor de 24 anys en estat d’embriaguesa s’ha xocat de matinada contra un camió aparcat en una rotonda d’Alacant i, després, el seu cotxe s’ha pegat foc. En concret, els fets han tingut lloc a les 6.30 hores, en la glorieta del Esportista Sergio Cardell d’Alacant.

 

Les primeres investigacions de la Policia Local apunten al fet que el conductor ha perdut el control del seu vehicle a l’accedir a la rotonda, provocant que impactara de forma brusca contra el camió aparcat i s’originara l’incendi.

 

Després de l’incident, els policies han tallat l’accés de la rotonda, durant més de dos hores, per a situar els dos vehicles de bombers. A pesar de tot, el TRAM que passa per la zona, sí que ha pogut mantindre el seu servici habitual.

 

L’aparatós incendi s’ha propagat ràpidament del vehicle al camió, generant una extensa columna de fum per les flames, però els efectius han controlat amb celeritat el virulent foc.

 

El conductor ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i ha sigut posat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la seguretat viària. Este xic també ha rebut assistència en el lloc de l’accident per lesions lleus, encara que ha renunciat al seu trasllat a un centre hospitalari.

 

En el dispositiu han participat, durant més d’una hora, dos dotacions completes del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) amb huit efectius, la unitat d’atestats, algunes patrulles de la Policia Local i un Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta extingit l’incendi, que no s’ha propagat als altres vehicles i camions estacionats, el cotxe calcinat ha sigut retirat amb una grua i la zona ha sigut netejada. A les nou del matí, la Policia Local ha reobert la rotonda al trànsit.

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.