Rescaten sis cotxes atrapats per la forta pluja en Benicarló

Cotxe atrapat en Benicarló

El cotxe ha quedat atrapat per l’aigua en Benicarló | Bombers de Castelló

 

ACTUALITZAT 15.50 hores

La pluja que este dimarts situa la major part del territori valencià en alerta groga comença a desplaçar-se cap al sud. En este cas, ja han arribat imàtgens des del municipi del Toro, en la comarca del l’Alt Palància (Castelló), que mostren la força de l’aigua.

 

 

ACTUALITZAT 14.45 hores

Tot i que pareix que la situació està normalitzant-se en la zona del Maestrat, els bombers continuen informant que hi ha molts camins tallats encara. De fet, ja han sigut sis els vehicles rescatats en estes comarques del nord de la província de Castelló, a part d’un accident en Peníscola i problemes per erosió en la platja del Clot de Vinaròs.

 

 

 

 

Un rescat marítim en una mar difícil

A més de les complicacions en terra, també s’ha produït una intervenció per part dels bombers en la mar. Segons han informat, hi havia dos persones en un xicotet bot que no podien tornar a terra en la platja de Peníscola i que han sigut remolcats per una altra embarcació.

 

De fet, hi ha moltes platges que este dimarts presenten un estat complicat. Moltes tenen banderes grogues i roges al llarg del dia, com s’han ocupat d’informar des de l’Àrea de Seguretat de Castelló, que tenia totes les platges en bandera roja, o des de la Policia Local de València.

 

 

 

Primers rescatats en la Basseta de Benicarló

Una forta tempesta que afecta este matí el litoral nord de la província de Castelló ha provocat la intervenció del Consorci de Bombers, concretament, per a rescatar a diverses persones atrapades en tres vehicles a causa de l’aigua acumulada en la zona de la Basseta de Benicarló.

 

Segons han explicat fonts del Consorci Provincial de Bombers, dos dels rescats han finalitzat sense que els ocupants dels vehicles s’hagen vist afectats i s’ha treballat en un tercer en la carretera CV-135. La forta pluja que cau en la zona des de primera hora del matí ha provocat acumulació d’aigua en les zones inundables de Benicarló i la Policia Local ja està treballant per a tallar les carreteres en el lloc.

 

 

 

41 l/m2 fins a les 9.35 hores a Traiguera

La Generalitat ha decretat riscos nivell groc per pluges i tempestes en el litoral nord i interior sud de la província de Castelló, així com en l’interior nord, interior sud i litoral sud de la província de València i en l’interior i litoral nord de la d’Alacant.

 

Les fortes pluges i tempesta que afecten este matí al litoral i interior nord de la província de Castelló han deixat registres fins a les 9.35 hores de 40,8 litres per metre quadrat (l/m2) en la localitat de Traiguera, en la comarca del Baix Maestrat.

 

L’Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet) ha informat també que en la localitat pròxima de Canet lo Roig s’han acumulat en el mateix període de temps 32,2 litres per metre quadrat, mentres que en Peníscola, en el litoral, les pluges han deixat 39,2 l/m2.

 

Altres registres destacats en la mateixa comarca han sigut els 32 litres per metre quadrat registrats en Cervera, mentres que en Xert s’han acumulat 8,2 litres per metre quadrat, i en Orpesa, ja en la comarca de la Plana Alta, 6,2 l/m2. Això ha causat que els ajuntaments de la zona hagen difós missatges de precaució entre els veïns. Comencen d’esta manera els episodis de pluja de hui.

 

 

 

També pots llegir….

Últimes notícies

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.

Detinguda de nou una menor per vendre cocaïna rosa a jóvens a Torrent

La Policia Nacional ha tornat a detindre una menor a Torrent per vendre cocaïna rosa o 'tusi' a altres jóvens des d’una vivenda. La jove ja havia sigut arrestada fa poc més d’un any per facilitar la mateixa droga a una altra menor dins d’un centre educatiu.

El foc de la Vall d’Uixó es conté i s’exigix exemplaritat en la recuperació

L'incendi forestal a la Vall d'Uixó continua sent molt complicat però el front es reduïx. Les autoritats reclamen ara la mateixa exemplaritat en la fase de recuperació.

L’Elx accelera la posada a punt davant l’Al Ain a tres setmanes de LaLiga

L’Elx juga este dimarts el seu tercer amistós de pretemporada davant l’Al Ain als camps de Pinatar Arena, amb molts minuts per al planter i tres setmanes per a l’estrena en LaLiga.