Rescaten sis cotxes atrapats per la forta pluja en Benicarló

Cotxe atrapat en Benicarló

El cotxe ha quedat atrapat per l’aigua en Benicarló | Bombers de Castelló

 

ACTUALITZAT 15.50 hores

La pluja que este dimarts situa la major part del territori valencià en alerta groga comença a desplaçar-se cap al sud. En este cas, ja han arribat imàtgens des del municipi del Toro, en la comarca del l’Alt Palància (Castelló), que mostren la força de l’aigua.

 

 

ACTUALITZAT 14.45 hores

Tot i que pareix que la situació està normalitzant-se en la zona del Maestrat, els bombers continuen informant que hi ha molts camins tallats encara. De fet, ja han sigut sis els vehicles rescatats en estes comarques del nord de la província de Castelló, a part d’un accident en Peníscola i problemes per erosió en la platja del Clot de Vinaròs.

 

 

 

 

Un rescat marítim en una mar difícil

A més de les complicacions en terra, també s’ha produït una intervenció per part dels bombers en la mar. Segons han informat, hi havia dos persones en un xicotet bot que no podien tornar a terra en la platja de Peníscola i que han sigut remolcats per una altra embarcació.

 

De fet, hi ha moltes platges que este dimarts presenten un estat complicat. Moltes tenen banderes grogues i roges al llarg del dia, com s’han ocupat d’informar des de l’Àrea de Seguretat de Castelló, que tenia totes les platges en bandera roja, o des de la Policia Local de València.

 

 

 

Primers rescatats en la Basseta de Benicarló

Una forta tempesta que afecta este matí el litoral nord de la província de Castelló ha provocat la intervenció del Consorci de Bombers, concretament, per a rescatar a diverses persones atrapades en tres vehicles a causa de l’aigua acumulada en la zona de la Basseta de Benicarló.

 

Segons han explicat fonts del Consorci Provincial de Bombers, dos dels rescats han finalitzat sense que els ocupants dels vehicles s’hagen vist afectats i s’ha treballat en un tercer en la carretera CV-135. La forta pluja que cau en la zona des de primera hora del matí ha provocat acumulació d’aigua en les zones inundables de Benicarló i la Policia Local ja està treballant per a tallar les carreteres en el lloc.

 

 

 

41 l/m2 fins a les 9.35 hores a Traiguera

La Generalitat ha decretat riscos nivell groc per pluges i tempestes en el litoral nord i interior sud de la província de Castelló, així com en l’interior nord, interior sud i litoral sud de la província de València i en l’interior i litoral nord de la d’Alacant.

 

Les fortes pluges i tempesta que afecten este matí al litoral i interior nord de la província de Castelló han deixat registres fins a les 9.35 hores de 40,8 litres per metre quadrat (l/m2) en la localitat de Traiguera, en la comarca del Baix Maestrat.

 

L’Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet) ha informat també que en la localitat pròxima de Canet lo Roig s’han acumulat en el mateix període de temps 32,2 litres per metre quadrat, mentres que en Peníscola, en el litoral, les pluges han deixat 39,2 l/m2.

 

Altres registres destacats en la mateixa comarca han sigut els 32 litres per metre quadrat registrats en Cervera, mentres que en Xert s’han acumulat 8,2 litres per metre quadrat, i en Orpesa, ja en la comarca de la Plana Alta, 6,2 l/m2. Això ha causat que els ajuntaments de la zona hagen difós missatges de precaució entre els veïns. Comencen d’esta manera els episodis de pluja de hui.

 

 

 

També pots llegir….

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.