Rescaten sis cotxes atrapats per la forta pluja en Benicarló

Cotxe atrapat en Benicarló

El cotxe ha quedat atrapat per l’aigua en Benicarló | Bombers de Castelló

 

ACTUALITZAT 15.50 hores

La pluja que este dimarts situa la major part del territori valencià en alerta groga comença a desplaçar-se cap al sud. En este cas, ja han arribat imàtgens des del municipi del Toro, en la comarca del l’Alt Palància (Castelló), que mostren la força de l’aigua.

 

 

ACTUALITZAT 14.45 hores

Tot i que pareix que la situació està normalitzant-se en la zona del Maestrat, els bombers continuen informant que hi ha molts camins tallats encara. De fet, ja han sigut sis els vehicles rescatats en estes comarques del nord de la província de Castelló, a part d’un accident en Peníscola i problemes per erosió en la platja del Clot de Vinaròs.

 

 

 

 

Un rescat marítim en una mar difícil

A més de les complicacions en terra, també s’ha produït una intervenció per part dels bombers en la mar. Segons han informat, hi havia dos persones en un xicotet bot que no podien tornar a terra en la platja de Peníscola i que han sigut remolcats per una altra embarcació.

 

De fet, hi ha moltes platges que este dimarts presenten un estat complicat. Moltes tenen banderes grogues i roges al llarg del dia, com s’han ocupat d’informar des de l’Àrea de Seguretat de Castelló, que tenia totes les platges en bandera roja, o des de la Policia Local de València.

 

 

 

Primers rescatats en la Basseta de Benicarló

Una forta tempesta que afecta este matí el litoral nord de la província de Castelló ha provocat la intervenció del Consorci de Bombers, concretament, per a rescatar a diverses persones atrapades en tres vehicles a causa de l’aigua acumulada en la zona de la Basseta de Benicarló.

 

Segons han explicat fonts del Consorci Provincial de Bombers, dos dels rescats han finalitzat sense que els ocupants dels vehicles s’hagen vist afectats i s’ha treballat en un tercer en la carretera CV-135. La forta pluja que cau en la zona des de primera hora del matí ha provocat acumulació d’aigua en les zones inundables de Benicarló i la Policia Local ja està treballant per a tallar les carreteres en el lloc.

 

 

 

41 l/m2 fins a les 9.35 hores a Traiguera

La Generalitat ha decretat riscos nivell groc per pluges i tempestes en el litoral nord i interior sud de la província de Castelló, així com en l’interior nord, interior sud i litoral sud de la província de València i en l’interior i litoral nord de la d’Alacant.

 

Les fortes pluges i tempesta que afecten este matí al litoral i interior nord de la província de Castelló han deixat registres fins a les 9.35 hores de 40,8 litres per metre quadrat (l/m2) en la localitat de Traiguera, en la comarca del Baix Maestrat.

 

L’Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet) ha informat també que en la localitat pròxima de Canet lo Roig s’han acumulat en el mateix període de temps 32,2 litres per metre quadrat, mentres que en Peníscola, en el litoral, les pluges han deixat 39,2 l/m2.

 

Altres registres destacats en la mateixa comarca han sigut els 32 litres per metre quadrat registrats en Cervera, mentres que en Xert s’han acumulat 8,2 litres per metre quadrat, i en Orpesa, ja en la comarca de la Plana Alta, 6,2 l/m2. Això ha causat que els ajuntaments de la zona hagen difós missatges de precaució entre els veïns. Comencen d’esta manera els episodis de pluja de hui.

 

 

 

També pots llegir….

Últimes notícies

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.