9.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

David Bisbal i Rosanna Zanetti confirmen que esperen el seu primer fill

Rosanna Zanetti junto a su pareja, el cantante David Bisbal.

Imatge de David Bisbal i la seua parella Rosanna Zanneti | La Coctelera

 

David Bisbal i Rosanna Zanneti són una de les parelles famoses espanyoles que més seguidors tenen i que són més respectades per la premsa del cor. Des del mateix moment que es van casar, se’ls ha preguntat quan pensaven tenir el seu primer fill

 

Ara sembla que la gran notícia per fi ha arribat. Tots dos s’han encarregat de confirmar que Rosanna està embarassada, i ho han fet publicant un dolç missatge a les xarxes social, a més d’una fotografia bastant explícita. La família Bisbal-Zanetti tindrà en els pròxims mesos un nou membre que ocuparà una de les habitacions de la seua nova casa a Almeria. 

David i Rosanna confirmen la notícia mostrant una ecografia

Tant el cantant com la model han compartit la mateixa imatge en els seus comptes d’Instagram. A la imatge, es pot veure a la parella de fons donant-se un bes. A més, en primer pla, apareix una ecografia del seu futur fill.   

 

Cap dels dos, però, no ha donat cap més detall de l’embaràs. El que sí que ens han fet saber és l’alegria que la notícia ha dut a les seues vides: «Quan creiem que ja no podíem ser més feliços, arriba la sorpresa més bonica que podíem rebre. La família creix». Aquestes eren les paraules que ha escrit l’artista d’Almeria.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando creíamos que ya no podíamos ser más felices, llega la sorpresa más bonita que podíamos recibir. La familia crece.

Una publicación compartida de Davidbisbal (@davidbisbal) el

 

La parella no acostuma a parlar de la seua vida a les xarxes 

La publicació ha agafat per sorpresa a tot el món, no només per la bona notícia, sinó que també perquè la parella no acostuma a parlar de la seua intimitat a les seues xarxes socials. Tot i això, sembla que la gran il·lusió que els fa augmentar la família ha fet que no vulguen ocultar més aquest moment tan important de la seua vida en parella. 

 

 

La model veneçolana també va demostrar en el seu perfil d’Instagram la seua felicitat, amb un missatge molt semblant al del seu espòs. La benedicció que ha suposat per tots dos el futur naixement del seu fill, és l’única informació que han fet pública, ja que no se sap quan naixerà la criatura o quin centre mèdic està fent el seguiment de l’embaràs Rosanna. 

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.