Denuncien a un grup de xics que feien botelló en una plaça d’Alacant

Ampolles de tot tipus s'acumulen al Parc

Pillats fent botelló en ple confinament | Cedida

 

La Policia Local d’Alacant ha alçat set actes a un grup de xics que estaven fent un botelló en la plaça de Mariano Campos Cano de la ciutat alacantina. Els fets s’han produït este dilluns, sobre les 21.00 hores de la nit, i les actes s’han interposat per desobediència i per consum d’alcohol en la via pública. A demés, els agents van actuar davant d’un grup de persones reunides en el carrer de l’Horta.

 

En total, en la jornada d’este dilluns s’han identificat a 200 persones i s’ha sancionat a 20 veïns per desobediència, 17 per estar en la via pública fora de l’horari establit. De la mateixa manera, la policia ha actuat contra un bar obert i amb clients consumint en la terrassa en el polígon industrial de les Talaies.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, la Policia Local ha imposat en els últims tres dies un centenar de sancions per incomplir els horaris en les eixides. Davant d’això, ha insistit en demanar responsabilitat i complir amb les normes establides en la fase 0 de la desescalada pel coronavirus.

 

Amb tot, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha valorat de forma «molt positiva» el comportament dels ciutadans en estos dos mesos, i ha reclamat que no es relaxen perquè és «molt important complir els horaris i les distàncies en cada eixida».

Últimes notícies

Les ajudes a joves llauradors garantixen el relleu en el camp valencià

AVA-ASAJA celebra la segona convocatòria d’ajudes de la Conselleria d’Agricultura per a joves i nous llauradors, que arribarà també als 41 sol·licitants que es van quedar fora per falta de pressupost. L’organització reclama mantindre estes subvencions cada any per afrontar l’envelliment del camp valencià i les més de 180.000 hectàrees abandonades.

Vox demana prioritat nacional en ajudes i retorn voluntari de migrants

Vox ha registrat en el debat de la Comunitat una bateria de propostes que reclamen aplicar la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i ajudes socials, frenar l’arribada de migrants i impulsar el retorn voluntari, amb mesures que també afecten educació, cultura, fiscalitat i emergències.

800.000 euros per a 10 noves places d’inspecció educativa a la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat una modificació pressupostària de 800.000 euros per a finançar deu noves places del cos d’inspectors d’educació, davant l’augment de càrrega de treball i de centres, alumnat i professorat.

Torrent i Villarreal C es consoliden com a favorits per a l’ascens en Tercera Federació

Els analistes del programa ‘Aquí La 8’ assenyalen Torrent CF i Villarreal C com els equips més forts per pujar a Segona RFEF després de quatre jornades al grup VI de Tercera Federació.

El PSPV reclama que Mazón deixe l’escó per la gestió de la dana i entregue els seus missatges

El PSPV-PSOE ha registrat diverses propostes de resolució del debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana en què exigix que Carlos Mazón renuncie a l’acta de diputat per la seua gestió de la dana i entregue els seus missatges d’aquell dia a la justícia. El document inclou també mesures sobre emergències, transparència, educació, vivenda, cultura, finançament i sanitat.

Detinguts dos homes per assaltar una farmàcia de Tavernes amb un cotxe robat

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens búlgars per robar en una farmàcia de Tavernes de la Valldigna amb un cotxe sostret a Gandia i falsejat amb plaques robades, un d’ells reclamat per Hongria per un violent assalt en 2021.

Presó per a un home i una jove investigats per robar a majors a Castelló

Un home de 36 anys ha ingressat en presó provisional i una jove de 18 anys ha quedat a disposició judicial després de ser detinguts per diversos robatoris a persones majors a Burriana i la Vall d’Uixó, dins del Pla Major de Seguretat.

Aemet retira els avisos taronja i groc per pluges a la Comunitat Valenciana

Aemet ha cancel·lat este dimarts al matí els avisos taronja i groc per pluges i tempestes a Castelló després que hagen cessat les precipitacions intenses que afectaven sobretot la mitat nord de la província de València i el litoral i l’interior sud de Castelló.