Denuncien a un grup de xics que feien botelló en una plaça d’Alacant

Ampolles de tot tipus s'acumulen al Parc

Pillats fent botelló en ple confinament | Cedida

 

La Policia Local d’Alacant ha alçat set actes a un grup de xics que estaven fent un botelló en la plaça de Mariano Campos Cano de la ciutat alacantina. Els fets s’han produït este dilluns, sobre les 21.00 hores de la nit, i les actes s’han interposat per desobediència i per consum d’alcohol en la via pública. A demés, els agents van actuar davant d’un grup de persones reunides en el carrer de l’Horta.

 

En total, en la jornada d’este dilluns s’han identificat a 200 persones i s’ha sancionat a 20 veïns per desobediència, 17 per estar en la via pública fora de l’horari establit. De la mateixa manera, la policia ha actuat contra un bar obert i amb clients consumint en la terrassa en el polígon industrial de les Talaies.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, la Policia Local ha imposat en els últims tres dies un centenar de sancions per incomplir els horaris en les eixides. Davant d’això, ha insistit en demanar responsabilitat i complir amb les normes establides en la fase 0 de la desescalada pel coronavirus.

 

Amb tot, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha valorat de forma «molt positiva» el comportament dels ciutadans en estos dos mesos, i ha reclamat que no es relaxen perquè és «molt important complir els horaris i les distàncies en cada eixida».

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.