11.7 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Denuncien a un grup de xics que feien botelló en una plaça d’Alacant

Ampolles de tot tipus s'acumulen al Parc

Pillats fent botelló en ple confinament | Cedida

 

La Policia Local d’Alacant ha alçat set actes a un grup de xics que estaven fent un botelló en la plaça de Mariano Campos Cano de la ciutat alacantina. Els fets s’han produït este dilluns, sobre les 21.00 hores de la nit, i les actes s’han interposat per desobediència i per consum d’alcohol en la via pública. A demés, els agents van actuar davant d’un grup de persones reunides en el carrer de l’Horta.

 

En total, en la jornada d’este dilluns s’han identificat a 200 persones i s’ha sancionat a 20 veïns per desobediència, 17 per estar en la via pública fora de l’horari establit. De la mateixa manera, la policia ha actuat contra un bar obert i amb clients consumint en la terrassa en el polígon industrial de les Talaies.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, la Policia Local ha imposat en els últims tres dies un centenar de sancions per incomplir els horaris en les eixides. Davant d’això, ha insistit en demanar responsabilitat i complir amb les normes establides en la fase 0 de la desescalada pel coronavirus.

 

Amb tot, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha valorat de forma «molt positiva» el comportament dels ciutadans en estos dos mesos, i ha reclamat que no es relaxen perquè és «molt important complir els horaris i les distàncies en cada eixida».

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.