13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Denuncien a un grup de xics que feien botelló en una plaça d’Alacant

Ampolles de tot tipus s'acumulen al Parc

Pillats fent botelló en ple confinament | Cedida

 

La Policia Local d’Alacant ha alçat set actes a un grup de xics que estaven fent un botelló en la plaça de Mariano Campos Cano de la ciutat alacantina. Els fets s’han produït este dilluns, sobre les 21.00 hores de la nit, i les actes s’han interposat per desobediència i per consum d’alcohol en la via pública. A demés, els agents van actuar davant d’un grup de persones reunides en el carrer de l’Horta.

 

En total, en la jornada d’este dilluns s’han identificat a 200 persones i s’ha sancionat a 20 veïns per desobediència, 17 per estar en la via pública fora de l’horari establit. De la mateixa manera, la policia ha actuat contra un bar obert i amb clients consumint en la terrassa en el polígon industrial de les Talaies.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, la Policia Local ha imposat en els últims tres dies un centenar de sancions per incomplir els horaris en les eixides. Davant d’això, ha insistit en demanar responsabilitat i complir amb les normes establides en la fase 0 de la desescalada pel coronavirus.

 

Amb tot, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha valorat de forma «molt positiva» el comportament dels ciutadans en estos dos mesos, i ha reclamat que no es relaxen perquè és «molt important complir els horaris i les distàncies en cada eixida».

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.