Denuncien a un grup de xics que feien botelló en una plaça d’Alacant

Ampolles de tot tipus s'acumulen al Parc

Pillats fent botelló en ple confinament | Cedida

 

La Policia Local d’Alacant ha alçat set actes a un grup de xics que estaven fent un botelló en la plaça de Mariano Campos Cano de la ciutat alacantina. Els fets s’han produït este dilluns, sobre les 21.00 hores de la nit, i les actes s’han interposat per desobediència i per consum d’alcohol en la via pública. A demés, els agents van actuar davant d’un grup de persones reunides en el carrer de l’Horta.

 

En total, en la jornada d’este dilluns s’han identificat a 200 persones i s’ha sancionat a 20 veïns per desobediència, 17 per estar en la via pública fora de l’horari establit. De la mateixa manera, la policia ha actuat contra un bar obert i amb clients consumint en la terrassa en el polígon industrial de les Talaies.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, la Policia Local ha imposat en els últims tres dies un centenar de sancions per incomplir els horaris en les eixides. Davant d’això, ha insistit en demanar responsabilitat i complir amb les normes establides en la fase 0 de la desescalada pel coronavirus.

 

Amb tot, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha valorat de forma «molt positiva» el comportament dels ciutadans en estos dos mesos, i ha reclamat que no es relaxen perquè és «molt important complir els horaris i les distàncies en cada eixida».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.