Denuncien a un grup de xics que feien botelló en una plaça d’Alacant

Ampolles de tot tipus s'acumulen al Parc

Pillats fent botelló en ple confinament | Cedida

 

La Policia Local d’Alacant ha alçat set actes a un grup de xics que estaven fent un botelló en la plaça de Mariano Campos Cano de la ciutat alacantina. Els fets s’han produït este dilluns, sobre les 21.00 hores de la nit, i les actes s’han interposat per desobediència i per consum d’alcohol en la via pública. A demés, els agents van actuar davant d’un grup de persones reunides en el carrer de l’Horta.

 

En total, en la jornada d’este dilluns s’han identificat a 200 persones i s’ha sancionat a 20 veïns per desobediència, 17 per estar en la via pública fora de l’horari establit. De la mateixa manera, la policia ha actuat contra un bar obert i amb clients consumint en la terrassa en el polígon industrial de les Talaies.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, la Policia Local ha imposat en els últims tres dies un centenar de sancions per incomplir els horaris en les eixides. Davant d’això, ha insistit en demanar responsabilitat i complir amb les normes establides en la fase 0 de la desescalada pel coronavirus.

 

Amb tot, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha valorat de forma «molt positiva» el comportament dels ciutadans en estos dos mesos, i ha reclamat que no es relaxen perquè és «molt important complir els horaris i les distàncies en cada eixida».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.