Desapareguda Carmen Andreu, de 73, en la partida oriola de Desamparados

Desapareguda Carmen Andreu

Desapareguda Carmen Andreu de la pedania oriolana de Desamparados | Policia Local d’Orihuela

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Finalment, s’ha trobat el cadàver de Carmen Andreu en un camp de llimeres prop del domicili este dimarts a les 11.00 hores del matí. Segons informacions oficials, pareix ser que ha faltat de mort natural.

 

Efectius de Policia Local, Protecció Civil i del Centre d’Emergències s’han mobilitzat en la busca d’una dona de 73 anys, Carmen Andreu Rayos, desapareguda en la pedania oriolana de Desamparados, en el Baix Segura (Alacant).

 

La dona fa 1,50 d’altura i pesa al voltant de 62 quilos. Té els monyo ros i curt. Va ser vista per última volta el dijous passat, 27 de juny, cap a les 17.00 hores, en la pedania d’Orihuela.

 

 

La Policia Local demana que, si algú la veu, telefone al 965 300 082, al 091, 112 o 092. La dona necessita medicació per a la tensió i és diabètica. De fet, segons avança el diari ‘Información’ pareix ser que portava dos setmanes un poc desorientada a causa del canvi de medicació. S’ha demanat la màxima col·laboració possible per a poder localitzar-la.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.