Desapareguda Carmen Andreu, de 73, en la partida oriola de Desamparados

Desapareguda Carmen Andreu

Desapareguda Carmen Andreu de la pedania oriolana de Desamparados | Policia Local d’Orihuela

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Finalment, s’ha trobat el cadàver de Carmen Andreu en un camp de llimeres prop del domicili este dimarts a les 11.00 hores del matí. Segons informacions oficials, pareix ser que ha faltat de mort natural.

 

Efectius de Policia Local, Protecció Civil i del Centre d’Emergències s’han mobilitzat en la busca d’una dona de 73 anys, Carmen Andreu Rayos, desapareguda en la pedania oriolana de Desamparados, en el Baix Segura (Alacant).

 

La dona fa 1,50 d’altura i pesa al voltant de 62 quilos. Té els monyo ros i curt. Va ser vista per última volta el dijous passat, 27 de juny, cap a les 17.00 hores, en la pedania d’Orihuela.

 

 

La Policia Local demana que, si algú la veu, telefone al 965 300 082, al 091, 112 o 092. La dona necessita medicació per a la tensió i és diabètica. De fet, segons avança el diari ‘Información’ pareix ser que portava dos setmanes un poc desorientada a causa del canvi de medicació. S’ha demanat la màxima col·laboració possible per a poder localitzar-la.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.