10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Desapareguda Carmen Andreu, de 73, en la partida oriola de Desamparados

Desapareguda Carmen Andreu

Desapareguda Carmen Andreu de la pedania oriolana de Desamparados | Policia Local d’Orihuela

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Finalment, s’ha trobat el cadàver de Carmen Andreu en un camp de llimeres prop del domicili este dimarts a les 11.00 hores del matí. Segons informacions oficials, pareix ser que ha faltat de mort natural.

 

Efectius de Policia Local, Protecció Civil i del Centre d’Emergències s’han mobilitzat en la busca d’una dona de 73 anys, Carmen Andreu Rayos, desapareguda en la pedania oriolana de Desamparados, en el Baix Segura (Alacant).

 

La dona fa 1,50 d’altura i pesa al voltant de 62 quilos. Té els monyo ros i curt. Va ser vista per última volta el dijous passat, 27 de juny, cap a les 17.00 hores, en la pedania d’Orihuela.

 

 

La Policia Local demana que, si algú la veu, telefone al 965 300 082, al 091, 112 o 092. La dona necessita medicació per a la tensió i és diabètica. De fet, segons avança el diari ‘Información’ pareix ser que portava dos setmanes un poc desorientada a causa del canvi de medicació. S’ha demanat la màxima col·laboració possible per a poder localitzar-la.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor Luana, la lleona més anciana del Bioparc als 20 anys per una malaltia pancreàtica

Luana, la lleona més anciana del Bioparc de València, ha mort als 20 anys per una malaltia pancreàtica. El parc va aplicar una eutanàsia per a evitar el seu sofriment.

Pluges fortes i persistents este dilluns a València, sud de Castelló i nord d’Alacant

Este dilluns es preveuen ruixats localment forts i persistents amb tempesta en la Comunitat Valenciana, especialment a València, sud de Castelló i nord d'Alacant. El vent rolará a la vesprada i la cota de neu quedarà entre 1.400 i 1.600 metres.

Les famílies dels valencians desapareguts a Indonèsia demanen preservar la seua identitat

Les famílies confirmen la mort d'una menor després del naufragi a Indonèsia i demanen preservar la identitat. Tres espanyols seguixen desapareguts, entre ells dos menors.

La Comunitat comença el dia en alerta groga després d’un diumenge d’intenses pluges

La Comunitat Valenciana ha iniciat el dilluns amb avís groc per pluges i tempestes després d'un diumenge amb alerta roja en el litoral sud de València. Persistixen corts en una desena de carreteres i en la línia 2 de Metrovalencia, sense danys personals.

El cadàver recuperat a Indonèsia és el de la filla de la supervivent espanyola

Les autoritats van confirmar que el cos trobat correspon a la filla d'Andrea Ortuño, rescatada després del naufragi del divendres. Continua la busca de tres espanyols, entre ells dos menors i Fernando Martín.

Badio i Pradilla impulsen la remuntada del València Basket davant un Andorra exigent (84-79)

El València Basket va voltejar un -17 després del descans i va véncer 84-79 al Morabanc Andorra en el Roig Arena. Badio (22) i Pradilla (12) van canviar la inèrcia amb defensa i energia.

Evacuada en helicòpter una senderista de 64 anys després d’una síncope en la serra de Bernia

Una senderista de 64 anys ha sigut evacuada en helicòpter després de patir una síncope en la serra de Bernia, a Benissa. L'avís va arribar a les 14.53 i la dona va estar deu minuts inconscient.

Badio i Pradilla lideren la remuntada del València davant Andorra: 84-79

El València Basket es va imposar 84-79 al Morabanc Andorra després d'anar 17 a baix en el tercer quart. Badio, amb 22 punts, i Pradilla, amb 12, van impulsar la reacció.