Desapareguda Carmen Andreu, de 73, en la partida oriola de Desamparados

Desapareguda Carmen Andreu

Desapareguda Carmen Andreu de la pedania oriolana de Desamparados | Policia Local d’Orihuela

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Finalment, s’ha trobat el cadàver de Carmen Andreu en un camp de llimeres prop del domicili este dimarts a les 11.00 hores del matí. Segons informacions oficials, pareix ser que ha faltat de mort natural.

 

Efectius de Policia Local, Protecció Civil i del Centre d’Emergències s’han mobilitzat en la busca d’una dona de 73 anys, Carmen Andreu Rayos, desapareguda en la pedania oriolana de Desamparados, en el Baix Segura (Alacant).

 

La dona fa 1,50 d’altura i pesa al voltant de 62 quilos. Té els monyo ros i curt. Va ser vista per última volta el dijous passat, 27 de juny, cap a les 17.00 hores, en la pedania d’Orihuela.

 

 

La Policia Local demana que, si algú la veu, telefone al 965 300 082, al 091, 112 o 092. La dona necessita medicació per a la tensió i és diabètica. De fet, segons avança el diari ‘Información’ pareix ser que portava dos setmanes un poc desorientada a causa del canvi de medicació. S’ha demanat la màxima col·laboració possible per a poder localitzar-la.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.