Desapareguda Carmen Andreu, de 73, en la partida oriola de Desamparados

Desapareguda Carmen Andreu

Desapareguda Carmen Andreu de la pedania oriolana de Desamparados | Policia Local d’Orihuela

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Finalment, s’ha trobat el cadàver de Carmen Andreu en un camp de llimeres prop del domicili este dimarts a les 11.00 hores del matí. Segons informacions oficials, pareix ser que ha faltat de mort natural.

 

Efectius de Policia Local, Protecció Civil i del Centre d’Emergències s’han mobilitzat en la busca d’una dona de 73 anys, Carmen Andreu Rayos, desapareguda en la pedania oriolana de Desamparados, en el Baix Segura (Alacant).

 

La dona fa 1,50 d’altura i pesa al voltant de 62 quilos. Té els monyo ros i curt. Va ser vista per última volta el dijous passat, 27 de juny, cap a les 17.00 hores, en la pedania d’Orihuela.

 

 

La Policia Local demana que, si algú la veu, telefone al 965 300 082, al 091, 112 o 092. La dona necessita medicació per a la tensió i és diabètica. De fet, segons avança el diari ‘Información’ pareix ser que portava dos setmanes un poc desorientada a causa del canvi de medicació. S’ha demanat la màxima col·laboració possible per a poder localitzar-la.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.