19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Troben a Joaquín Ortiz, xiquet de 14 anys, desaparegut en Elx en bon estat

Joaquín Ortiz desaparegut Elx

El xiquet Joaquín Ortiz Martínez, desaparegut diumenge passat en Elx | Alerta Desapareguts

 

ACTUALITZAT 11.15 hores. Ja s’ha trobat el xiquet desaparegut Joaquín Ortiz, el menor de 14 anys que havia desaparegut fa una setmana en Elx. Les fonts oficials de la policia han comunicat que el menut es troba bé esta matinada de dissabte, cap a la 01.00. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

El menor portava desaparegut des del divendres 14

Este divendres passat, dia 14 de juny, ha desaparegut Joaquín Ortiz Martínez, xiquet de 14 anys, en la zona d’Elx (el Baix Vinalopó, Alacant). El menor fa 1’63 metres d’altura i és de complexió normal, té el monyo castany curt i els ulls negres. En el moment de la desaparició portava una camiseta negra de màniga curt i unes bermudes verd fosc.

 

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, o als telèfons de contacte: 642 650 775 o 649 952 957. L’ajuda de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, a finals de maig, es va informar de la desaparició de la xiqueta Nicole Abigail i, amb la col·laboració de tots els veïns, va poder ser localitzada al cap de pocs dies en Redovan (el Baix Segura, Alacant).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.

La xifra de negoci del Port de València puja un 9% i els beneficis un 50% en 2025

Valenciaport registra un 9% més d'ingressos i un 50% més de beneficis en 2025, amb 5,66 milions de TEU, rècord anual. L'augment del trànsit i de les taxes impulsa el resultat.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament immediat del museu després de la rescissió unilateral dels contractes per la família i la retirada de la imatge de l'artista. L'oposició acusa deixadesa i València explora acollir el llegat.

El Consell ha aprovat la OPE 2026 amb 2.671 places i un 10% reservat a discapacitat

El Consell ha aprovat l'Oferta d'Ocupació Pública de 2026 amb 2.671 places, el 60% de torn lliure i el 40% de promoció interna. La OPE inclou reserva del 10% per a discapacitat i un termini de tres mesos per a convocar els processos.

El Consell defén haver actuat amb immediatesa i exemplaritat davant les VPP d’Alacant

El Consell ha reivindicat una resposta immediata i exemplar davant les irregularitats detectades en una promoció de vivendes socials a Alacant i ha reforçat els controls per a evitar decisions individuals.