Troben a Joaquín Ortiz, xiquet de 14 anys, desaparegut en Elx en bon estat

Joaquín Ortiz desaparegut Elx

El xiquet Joaquín Ortiz Martínez, desaparegut diumenge passat en Elx | Alerta Desapareguts

 

ACTUALITZAT 11.15 hores. Ja s’ha trobat el xiquet desaparegut Joaquín Ortiz, el menor de 14 anys que havia desaparegut fa una setmana en Elx. Les fonts oficials de la policia han comunicat que el menut es troba bé esta matinada de dissabte, cap a la 01.00. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

El menor portava desaparegut des del divendres 14

Este divendres passat, dia 14 de juny, ha desaparegut Joaquín Ortiz Martínez, xiquet de 14 anys, en la zona d’Elx (el Baix Vinalopó, Alacant). El menor fa 1’63 metres d’altura i és de complexió normal, té el monyo castany curt i els ulls negres. En el moment de la desaparició portava una camiseta negra de màniga curt i unes bermudes verd fosc.

 

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, o als telèfons de contacte: 642 650 775 o 649 952 957. L’ajuda de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, a finals de maig, es va informar de la desaparició de la xiqueta Nicole Abigail i, amb la col·laboració de tots els veïns, va poder ser localitzada al cap de pocs dies en Redovan (el Baix Segura, Alacant).

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.