Troben a Joaquín Ortiz, xiquet de 14 anys, desaparegut en Elx en bon estat

Joaquín Ortiz desaparegut Elx

El xiquet Joaquín Ortiz Martínez, desaparegut diumenge passat en Elx | Alerta Desapareguts

 

ACTUALITZAT 11.15 hores. Ja s’ha trobat el xiquet desaparegut Joaquín Ortiz, el menor de 14 anys que havia desaparegut fa una setmana en Elx. Les fonts oficials de la policia han comunicat que el menut es troba bé esta matinada de dissabte, cap a la 01.00. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

El menor portava desaparegut des del divendres 14

Este divendres passat, dia 14 de juny, ha desaparegut Joaquín Ortiz Martínez, xiquet de 14 anys, en la zona d’Elx (el Baix Vinalopó, Alacant). El menor fa 1’63 metres d’altura i és de complexió normal, té el monyo castany curt i els ulls negres. En el moment de la desaparició portava una camiseta negra de màniga curt i unes bermudes verd fosc.

 

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, o als telèfons de contacte: 642 650 775 o 649 952 957. L’ajuda de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, a finals de maig, es va informar de la desaparició de la xiqueta Nicole Abigail i, amb la col·laboració de tots els veïns, va poder ser localitzada al cap de pocs dies en Redovan (el Baix Segura, Alacant).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.

Pérez Llorca assegura que els pressupostos autonòmics tiraran avant “quasi amb tota seguretat”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que els pressupostos de la Comunitat Valenciana s’aprovaran quasi amb tota seguretat després del debat d’esmenes. També ha defensat el recurs del Consell contra el decret estatal de regularització de persones migrades i ha apel·lat al respecte a la justícia.