11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Troben a Joaquín Ortiz, xiquet de 14 anys, desaparegut en Elx en bon estat

Joaquín Ortiz desaparegut Elx

El xiquet Joaquín Ortiz Martínez, desaparegut diumenge passat en Elx | Alerta Desapareguts

 

ACTUALITZAT 11.15 hores. Ja s’ha trobat el xiquet desaparegut Joaquín Ortiz, el menor de 14 anys que havia desaparegut fa una setmana en Elx. Les fonts oficials de la policia han comunicat que el menut es troba bé esta matinada de dissabte, cap a la 01.00. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

El menor portava desaparegut des del divendres 14

Este divendres passat, dia 14 de juny, ha desaparegut Joaquín Ortiz Martínez, xiquet de 14 anys, en la zona d’Elx (el Baix Vinalopó, Alacant). El menor fa 1’63 metres d’altura i és de complexió normal, té el monyo castany curt i els ulls negres. En el moment de la desaparició portava una camiseta negra de màniga curt i unes bermudes verd fosc.

 

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, o als telèfons de contacte: 642 650 775 o 649 952 957. L’ajuda de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, a finals de maig, es va informar de la desaparició de la xiqueta Nicole Abigail i, amb la col·laboració de tots els veïns, va poder ser localitzada al cap de pocs dies en Redovan (el Baix Segura, Alacant).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.