Troben a Joaquín Ortiz, xiquet de 14 anys, desaparegut en Elx en bon estat

Joaquín Ortiz desaparegut Elx

El xiquet Joaquín Ortiz Martínez, desaparegut diumenge passat en Elx | Alerta Desapareguts

 

ACTUALITZAT 11.15 hores. Ja s’ha trobat el xiquet desaparegut Joaquín Ortiz, el menor de 14 anys que havia desaparegut fa una setmana en Elx. Les fonts oficials de la policia han comunicat que el menut es troba bé esta matinada de dissabte, cap a la 01.00. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

El menor portava desaparegut des del divendres 14

Este divendres passat, dia 14 de juny, ha desaparegut Joaquín Ortiz Martínez, xiquet de 14 anys, en la zona d’Elx (el Baix Vinalopó, Alacant). El menor fa 1’63 metres d’altura i és de complexió normal, té el monyo castany curt i els ulls negres. En el moment de la desaparició portava una camiseta negra de màniga curt i unes bermudes verd fosc.

 

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, o als telèfons de contacte: 642 650 775 o 649 952 957. L’ajuda de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, a finals de maig, es va informar de la desaparició de la xiqueta Nicole Abigail i, amb la col·laboració de tots els veïns, va poder ser localitzada al cap de pocs dies en Redovan (el Baix Segura, Alacant).

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.