13.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Troben a Nicole, la menor de Redován desapareguda, en bon estat de salut

Nicole Abigail desapareguda Redovan

Nicole Abigail desapareguda dijous de matí camí de l’institut en Redován | Ajuntament de Redován

 

Nicole, la menor de 16 anys de Redován (el Baix Segura), que estava sent buscada des d’este dijous, ha aparegut en bon estat de salut en els voltants del seu domicili, segons han informat fonts municipals i de la Guàrdia Civil.

 

La mare de la xiqueta havia denunciat la seua desaparició, ja que el dijous no va arribar a casa a dormir. Després d’hores de recerca, i de preocupació, la jove ha sigut trobada finalment sobre les 18.00 hores de la vesprada d’este divendres, en bon estat de salut. De moment es desconeixen més detalls de la situació.

 

 

L’Ajuntament de Redován ha agraït a través de les xarxes socials als cossos de seguretat de l’Estat el dispositiu organitzat, així com la col·laboració de totes les persones que han aportat la seua ajuda en el procés de recerca.

 

Desapareguda quan anava a l’institut

Nicole es dirigia a l’institut IES Jaime de Sant Àngel este dijous, però no va arribar al centre, el que va provocar que la família denunciara la desaparició. Els efectius desplaçats la van estar buscant per la zona de la Serra de Redován, en el paratge de l’Ermita, lloc que solia freqüentar.

Post de comandament Guàrdia Civil

Post de comandament de la Guàrdia Civil en el cementeri de Redován | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil va activar tant mitjans aeris com la unitat canina amb l’objectiu d’aconseguir localitzar-la. Des del primer moment es van centrar tot els esforços i recursos possibles en trobar-la. 

 

Este mateix divendres, de matí, l’alcalde de la localitat de redován, Emilio Fernández, feia un vídeo que difonia per les xarxes socials demanant la màxima col·laboració de tot el món, amb l’objectiu de «conseguir, entre tots, que Nicole torne prompte».

Últimes notícies

CCOO alerta de 300 dies d’espera en dependència i 16.000 persones sense prestació en la Comunitat Valenciana

El sindicat advertix de demores mitjanes de 300 dies, 120 per damunt del màxim legal, i de 16.000 persones pendents d'ajuda. La Generalitat replica amb més pressupost i una reducció del 28,6% de la llista.

Cuenca accepta que la jutgessa consulte si és possible recuperar els seus missatges de WhatsApp amb Mazón del 29-O

José Manuel Cuenca ha acceptat que es consulte a la Generalitat si poden recuperar-se els seus missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón del 29-O i, si és viable, que se li demane consentiment per a incorporar-los a la causa per la DANA. La jutgessa i el fiscal han rebutjat imputar-li al no tindre comandament en la gestió de l'emergència.

El preu del torró puja un 16% per l’alça de l’ametla i l’ou, segons l’OCU

El torró tradicional ha encarit un 15,95% i costa de mitjana 23 euros/kg. La pujada s'ha concentrat en les marques de fabricant i s'explica per l'alça d'ametla i ou.

La UE continua negociant les quotes de 2026 després d’una primera proposta sense avanços per a Espanya

Els ministres de Pesca de la UE encaren una altra jornada per a tancar les possibilitats de 2026 a Atlàntic i els dies de pesca al Mediterrani. La primera proposta de compromís aporta pocs avanços per a Espanya, que busca marge al Mediterrani i solucions per al verat davant la falta d'acord amb els Estats costaners.

Avís taronja per pluges de 40 litres en una hora en el sud de València el diumenge

Aemet ha establit l'avís taronja per 40 l/m² en una hora este diumenge a la vesprada en el sud de València. S'espera un cap de setmana plujós, fred i amb tempestes.

El PSOE es reafirma a esgotar la legislatura i defén que el Govern funciona bé

Rebeca Torró ha reiterat que l'Executiu 'governa i funciona bé' i que respon 'amb absoluta contundència' als casos que l'oposició esgrimix per a demanar eleccions.

La vaga de metges culmina quatre jornades amb una manifestació a València

Quatre jornades d'atur mèdic es tanquen hui amb una marxa a les 19 hores a València. La negociació amb Sanitat seguix oberta després d'una reunió sense acord.

Alacant suma més passatgers que en 2024 amb 18,6 milions fins a novembre; València depassa els 11 milions

Alacant ha acumulat 18,6 milions de viatgers fins a novembre i ja supera tot 2024. València també ha batut el seu registre anual amb quasi 11 milions.