El València torna a ser cuer quasi dos anys després

Ejemplo de shortcode con estilo
El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

El València ha tancat la quarta jornada de Lliga en l’última posició de la taula amb només un punt. L’equip torna així al ‘farolillo roig’ quasi vint mesos després de l’última vegada, en gener de 2025, i veu com s’agreuja el seu complicat inici de temporada.

En este començament de campionat, el conjunt que dirigix Carlos Corberán només ha sigut capaç de sumar un empat. Va igualar sense gols contra el Celta (0-0) i ha caigut derrotat davant el Betis (0-1), el Deportivo de A Coruña (3-1) i el Barcelona (0-5).

La derrota contundent contra el Barça ha acabat d’enfonsar l’equip en la classificació. Este resultat ha agreujat la diferència de gols, un factor que ha sigut clau per a que el València ocupe ara l’última plaça.

Empatat a punts amb l’Elx, però per davall

El València compartix balanç amb l’Elx, que també ha sumat només un punt de dotze possibles. No obstant això, la pitjor diferència entre gols marcats i encaixats condemna el conjunt valencianista a la vintena posició, per darrere del club il·licità.

Esta situació reflectix un inici de Lliga especialment irregular per al club de Mestalla. A pesar de no estar despenjat en punts, l’acumulació de derrotes i el baix rendiment ofensiu han col·locat l’equip en una situació delicada.

L’última vegada que el València va ser cuer es va produir després de la dinovena jornada de la campanya 2024-25. En aquell moment, Carlos Corberán acabava d’assumir la banqueta després de la destitució de Rubén Baraja.

En eixa dinovena jornada, disputada l’11 de gener, el València va empatar en el camp del Sevilla. Eixe resultat no li va permetre abandonar l’última plaça, que ocupava en aquell moment després d’un inici molt complicat.

Uns dies després, l’equip sí que va aconseguir eixir del fons de la classificació. Ho va fer en imposar-se a la Real Sociedad en Mestalla en el que va ser el primer triomf de Corberán com a tècnic valencianista.

Abans, el tècnic havia debutat amb derrota davant el Real Madrid. Eixe primer partit es va disputar el 3 de gener, corresponent a la dotzena jornada, que s’havia ajornat, i va acabar amb un 1-2 a favor de l’equip blanc.

Des d’aquell gener de 2025 han passat més de 600 dies. Durant este període, el València ha tornat a freqüentar la zona de descens en diverses ocasions, però no havia caigut de nou fins a l’última plaça.

Ara, el repte per a Corberán i la plantilla és reaccionar prompte. Amb el marge de punts encara reduït, cada jornada pot resultar clau per a abandonar la cua i evitar que el problema es convertisca en una llosa per a la resta del campionat.

Últimes notícies

Aguirre, preocupat pels tres partits sense guanyar del València

Javier Aguirre ha expressat la seua preocupació després de la derrota del València davant el Vila-real (1-2), que ha remuntat en el minut 96. L’entrenador també ha parlat de la lesió d’Otorbi i de l’anunci de venda d’accions del club.

El Villarreal supera al Valencia en Mestalla pese a complicarse el triunfo

Iñigo Pérez ha calificat de merescuda la victòria per 1-2 del Villarreal davant del Valencia, tot i admetre que el gol local ha complicat el partit.

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.