Detenen el subdelegat de govern Rafael Rubio ja Alfonso Grau per cobrar mossegades

La segona fase del cas Azud se salda de moment amb una operació de la Unitat Central Operativa de la Guàrdia Civil (UCO) on s’ha detingut durant este mateix matí al subdelegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Rafael Rubio; a l’extinent d’alcalde que fora mà dreta de Rita Barberá, Alfonso Grau; i a la seua filla.

També ha sigut detingut l’empresari Jaime María Febrer entre més d’una desena de persones. Tots ells estan investigats en una trama de mossegades amb José María Corbín com a principal investigat, el cunyat de Rita Barberá. En la trama també està sent investigada la germana exalcaldessa de València, Asunción Barberá.

Segons fonts de la investigació han assenyalat a Okdiario tant Alfonso Grau com Rafael Rubio haurien cobrat ingents quantitats de diners via ‘mossegades‘. La facturació total de les ‘mossegades’ d’Alfonso Grau ascendiria al milió d’euros, mentre que les de Rafael Rubió rondarien els 500.000 euros. L’UCO també investiga els regals que tots dos van poder rebre de l’empresari Febrer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.