Detenen el subdelegat de govern Rafael Rubio ja Alfonso Grau per cobrar mossegades

La segona fase del cas Azud se salda de moment amb una operació de la Unitat Central Operativa de la Guàrdia Civil (UCO) on s’ha detingut durant este mateix matí al subdelegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Rafael Rubio; a l’extinent d’alcalde que fora mà dreta de Rita Barberá, Alfonso Grau; i a la seua filla.

També ha sigut detingut l’empresari Jaime María Febrer entre més d’una desena de persones. Tots ells estan investigats en una trama de mossegades amb José María Corbín com a principal investigat, el cunyat de Rita Barberá. En la trama també està sent investigada la germana exalcaldessa de València, Asunción Barberá.

Segons fonts de la investigació han assenyalat a Okdiario tant Alfonso Grau com Rafael Rubio haurien cobrat ingents quantitats de diners via ‘mossegades‘. La facturació total de les ‘mossegades’ d’Alfonso Grau ascendiria al milió d’euros, mentre que les de Rafael Rubió rondarien els 500.000 euros. L’UCO també investiga els regals que tots dos van poder rebre de l’empresari Febrer.

Últimes notícies

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.