Detenen el subdelegat de govern Rafael Rubio ja Alfonso Grau per cobrar mossegades

La segona fase del cas Azud se salda de moment amb una operació de la Unitat Central Operativa de la Guàrdia Civil (UCO) on s’ha detingut durant este mateix matí al subdelegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Rafael Rubio; a l’extinent d’alcalde que fora mà dreta de Rita Barberá, Alfonso Grau; i a la seua filla.

També ha sigut detingut l’empresari Jaime María Febrer entre més d’una desena de persones. Tots ells estan investigats en una trama de mossegades amb José María Corbín com a principal investigat, el cunyat de Rita Barberá. En la trama també està sent investigada la germana exalcaldessa de València, Asunción Barberá.

Segons fonts de la investigació han assenyalat a Okdiario tant Alfonso Grau com Rafael Rubio haurien cobrat ingents quantitats de diners via ‘mossegades‘. La facturació total de les ‘mossegades’ d’Alfonso Grau ascendiria al milió d’euros, mentre que les de Rafael Rubió rondarien els 500.000 euros. L’UCO també investiga els regals que tots dos van poder rebre de l’empresari Febrer.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.