15 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Detingut un home per assaltar cinc comerços amb un matxet a Elx

Un home ha sigut detingut a Elx, al Baix Vinalopó com a presumpte autor de fins a cinc robatoris amb violència a Elx. La Policia Nacional ha detingut a este presumpte lladre, de 30 anys, al qual fins ara se li atribuïxen fins a cinc robatoris amb violència en establiments comercials de la ciutat, entrant a cara descoberta i amb un matxet. L'home, al no cobrir-se la cara, ha pogut ser identificat per les càmeres de vigilància, on es veu també com amenaçava amb l'arma als dependents per a obtindre la recaptació.

  

 

 

La investigació es va iniciar, segons ha informat la Comissaria Provincial, quan es va tindre coneixement a través de diverses cridades a la Sala Operativa del 091 i diferents denúncies en la Comissaria d'Els de la successió de diversos robatoris en establiments comercials utilitzant el mateix modus operandi. Els comerços on ha furtat són forns, una gasolinera i tendes d'animals, tots amb el mateix modus operandi. Arribava a cara descoberta i una vegada arribava al mostrador treia un ganivet tipus matxet i li l'apropava a les seues víctimes mentre els demanava diners i les amenaçava amb clavar-li'l. Les víctimes facilitaven la recaptació que en eixe moment hi havia dins les caixes registradores i a continuació l'home se n'anava.

 

 

La Brigada de Policia Judicial d'Elx es va fer càrrec del cas i poc després es va poder identificar al sospitós tan sols uns dies després de l'inici de la investigació. Per a la seua detenció es va establir un dispositiu el dia 11 de desembre i la intervenció en el moment de l'arrest del ganivet utilitzat per a perpetrar els robatoris. El detingut va ser posat a disposició de l'autoritat judicial que va decretar el seu immediat ingrés a la presó.

Últimes notícies

Pérez Llorca diu que va saber ahir de la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha assegurat que va conéixer ahir la investigació a l'alcalde de Jérica per presumpta agressió sexual a dos menors i que el PP va actuar immediatament amb la suspensió de militància i el cessament com a assessor. La causa s'instruïx a Segorbe amb mesures cautelars vigents.

Augmenten un 22,5% les dones que renuncien a declarar contra el seu agressor: 5.480 en el tercer trimestre

La dispensa legal per a no declarar es va usar per 5.480 dones entre juliol i setembre, el 11,5% del total de víctimes. Denúncies i víctimes van pujar lleument.

Mercadona dona una setmana extra de vacacions a la seua plantilla i anuncia una paga extraordinària en 2026

Mercadona ha acordat una setmana més de vacacions per als seus 110.000 empleats i una paga extraordinària al març de 2026. Les mesures, amb un impacte de 380 milions, eleven a 37 dies el descans anual des de 2026 a Espanya i Portugal i se sumen a la retribució variable.

El Consell anima a consumir carn de porc per Nadal i aprova mesures contra la pesta porcina africana

El Consell ha cridat a consumir carn de porc per Nadal en subratllar que la pesta porcina africana detectada a Catalunya és silvestre i no es transmet a humans. A més, ha aprovat un decret llei amb 6 milions i ajudes de 40 euros per senglar per a reforçar el control i la vigilància en tota la Comunitat

El Consell amplia fins al 28 de febrer de 2026 el termini de baixa definitiva dels cotxes afectats per la dana

El Consell ha aprovat una pròrroga fins al 28 de febrer de 2026 per a tramitar la baixa definitiva dels vehicles sinistrats en la dana del 29 d'octubre de 2024 que van rebre ajudes urgents.

Desallotjats del bloc 8 de Sant Antón acudixen al ple d’Elx per a exigir solucions

Veïns del bloc 8 de Sant Antón, desallotjat per risc estructural, han acudit al ple de pressupostos d'Elx per a reclamar accés als seus estris i una resposta clara.

Aemet preveu en la Comunitat Valenciana el nadal més fred des de 2010

Aemet preveu que Nadal de 2025 en la Comunitat Valenciana siga la més freda des de 2010 per l'entrada d'aire fred, amb clar contrast respecte a anys recents.

Nou mil menús nadalencs de xefs Michelin per a persones vulnerables a Alacant

Més de 9.000 menús solidaris seran elaborats en les cuines d'Alacant Gastronòmica Solidària per a persones vulnerables i es repartiran en les principals dates nadalenques.