16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detenen a un xic de 27 per intentar furtar un cotxe amb un ganivet a una dona en València

L’agressor va amenaçar a la víctima amb una arma blanca   | cedida

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un xic de 27 anys per intentar robar –presumptament– el cotxe a una dona amenaçant-la amb una arma blanca mentres estava detinguda en un semàfor en el barri de Torrefiel de la Ciutat de València, segons han informat este divendres fonts policials.

 

Els fets es van produir dilluns passat sobre les 15.00 hores de la vesprada quan una patrulla va ser requerida perquè, segons pareix, un home havia intentat robar un vehicle amenaçant a la conductora amb una arma blanca.

 

Quan la patrulla, del Districte  de Trànsits, va arribar al lloc va parlar amb la propietària del cotxe, que va relatar com un home havia entrat en el seu vehicle mentres estava parada en un semàfor. Una volta dins, l’havia amenaçat amb una arma blanca amb la intenció de robar-li el cotxe. En eixe moment, va arribar a tirar-la fora, però quan va intentar posar-lo en marxa, no ho va conseguir i va fugir.

 

Després de proporcionar la dona una descripció física del presumpte autor dels fets es va desplegar un dispositiu de busca que va permetre localitzar i detindre a l’agressor poc després, en un carrer pròxims al succés.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.