Detenen a un xic de 27 per intentar furtar un cotxe amb un ganivet a una dona en València

L’agressor va amenaçar a la víctima amb una arma blanca   | cedida

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un xic de 27 anys per intentar robar –presumptament– el cotxe a una dona amenaçant-la amb una arma blanca mentres estava detinguda en un semàfor en el barri de Torrefiel de la Ciutat de València, segons han informat este divendres fonts policials.

 

Els fets es van produir dilluns passat sobre les 15.00 hores de la vesprada quan una patrulla va ser requerida perquè, segons pareix, un home havia intentat robar un vehicle amenaçant a la conductora amb una arma blanca.

 

Quan la patrulla, del Districte  de Trànsits, va arribar al lloc va parlar amb la propietària del cotxe, que va relatar com un home havia entrat en el seu vehicle mentres estava parada en un semàfor. Una volta dins, l’havia amenaçat amb una arma blanca amb la intenció de robar-li el cotxe. En eixe moment, va arribar a tirar-la fora, però quan va intentar posar-lo en marxa, no ho va conseguir i va fugir.

 

Després de proporcionar la dona una descripció física del presumpte autor dels fets es va desplegar un dispositiu de busca que va permetre localitzar i detindre a l’agressor poc després, en un carrer pròxims al succés.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU