Detenen un xic de 30 anys per furtar amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot

Gasolinera

Imtge d’arxiu d’una gasolinera | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i furt d’ús de vehicle, comesos en un supermercat en la zona de Benimàmet de València i en una gasolinera de Burjassot en un període d’una hora. Per a perpetrar els fets va furtar una moto i un cotxe que, posteriorment, va abandonar.

 

Les investigacions es van iniciar després dels fets ocorreguts en febrer d’enguany, quan un home va irrompre en un supermercat de València del districte de Trànsits i va intentar endur-se una de les caixes registradores a colps i, en no poder forçar-la, va pegar a fugir del lloc en una moto. Després, pràcticament una hora després, una persona en un cotxe, va cometre un robatori amb intimidació amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot, apoderant-se d’uns 300 euros.

 

Durant les investigacions, i gràcies a les característiques físiques aportades per diferents testimonis, es va poder concretar que els dos fets havien sigut comesos per la mateixa persona, igual que els dos vehicles usats en els robatoris havien sigut furtats prèviament, abandonant-los després de comesos els fets.

 

La moto va ser recuperada en València en el mateix carrer a on havia furtat el cotxe, que va ser localitzat en l’Eliana, en la comarca del Camp del Túria. Finalment, els agents després de realitzar diferents comprovacions, van identificar al sospitós. Una volta localitzat, el van detindre com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i robatori amb ús de vehicle. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.