Detenen un xic de 30 anys per furtar amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot

Gasolinera

Imtge d’arxiu d’una gasolinera | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i furt d’ús de vehicle, comesos en un supermercat en la zona de Benimàmet de València i en una gasolinera de Burjassot en un període d’una hora. Per a perpetrar els fets va furtar una moto i un cotxe que, posteriorment, va abandonar.

 

Les investigacions es van iniciar després dels fets ocorreguts en febrer d’enguany, quan un home va irrompre en un supermercat de València del districte de Trànsits i va intentar endur-se una de les caixes registradores a colps i, en no poder forçar-la, va pegar a fugir del lloc en una moto. Després, pràcticament una hora després, una persona en un cotxe, va cometre un robatori amb intimidació amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot, apoderant-se d’uns 300 euros.

 

Durant les investigacions, i gràcies a les característiques físiques aportades per diferents testimonis, es va poder concretar que els dos fets havien sigut comesos per la mateixa persona, igual que els dos vehicles usats en els robatoris havien sigut furtats prèviament, abandonant-los després de comesos els fets.

 

La moto va ser recuperada en València en el mateix carrer a on havia furtat el cotxe, que va ser localitzat en l’Eliana, en la comarca del Camp del Túria. Finalment, els agents després de realitzar diferents comprovacions, van identificar al sospitós. Una volta localitzat, el van detindre com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i robatori amb ús de vehicle. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.

Una nova estratègia d’IA aconseguix acurtar fins a un 90% les ressonàncies cerebrals avançades

Dos investigadors de l'Institut de Neurociències han dissenyat una estratègia basada en intel·ligència artificial que acurta fins a un 90% el temps d'unes certes ressonàncies magnètiques cerebrals avançades, mantenint un alt nivell de precisió en les imatges.

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.