Detenen un xic de 30 anys per furtar amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot

Gasolinera

Imtge d’arxiu d’una gasolinera | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i furt d’ús de vehicle, comesos en un supermercat en la zona de Benimàmet de València i en una gasolinera de Burjassot en un període d’una hora. Per a perpetrar els fets va furtar una moto i un cotxe que, posteriorment, va abandonar.

 

Les investigacions es van iniciar després dels fets ocorreguts en febrer d’enguany, quan un home va irrompre en un supermercat de València del districte de Trànsits i va intentar endur-se una de les caixes registradores a colps i, en no poder forçar-la, va pegar a fugir del lloc en una moto. Després, pràcticament una hora després, una persona en un cotxe, va cometre un robatori amb intimidació amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot, apoderant-se d’uns 300 euros.

 

Durant les investigacions, i gràcies a les característiques físiques aportades per diferents testimonis, es va poder concretar que els dos fets havien sigut comesos per la mateixa persona, igual que els dos vehicles usats en els robatoris havien sigut furtats prèviament, abandonant-los després de comesos els fets.

 

La moto va ser recuperada en València en el mateix carrer a on havia furtat el cotxe, que va ser localitzat en l’Eliana, en la comarca del Camp del Túria. Finalment, els agents després de realitzar diferents comprovacions, van identificar al sospitós. Una volta localitzat, el van detindre com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i robatori amb ús de vehicle. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges amb fang i ratxes molt fortes este dimecres per la borrasca Regina

La borrasca Regina, situada sobre el Marroc, deixarà un canvi de temps marcat: pluges amb fang, ratxes molt fortes i baixada de les màximes en la mitat sud. Les precipitacions avançaran de sud a nord i seran més intenses a Andalusia, amb incidència també a Castella-la Manxa i Madrid, a més de calitja a Balears i pluges amb vent a Canàries.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant i vent amb ratxes molt fortes

Cels molt nuvolosos este dimecres amb pluges febles, persistents en el sud de València i nord d'Alacant, i vent del nord-est amb ratxes molt fortes. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

PLD Space tanca una ronda de 180 milions per a impulsar Miura 5 i el seu salt comercial

PLD Space ha tancat una Sèrie C de 180 milions liderada per Mitsubishi Electric i COFIDES. El capital accelera Miura 5, l'expansió industrial i el passe a operacions comercials.

Un accident entre dos camions i dos cotxes talla l’A-7 a Moncofa (Castelló)

El sinistre en el punt quilomètric 457 ha obligat a tallar l'A-7 en sentit València. La DGT ha activat desviaments per la N-340 i la N-225.

Un foc en una bossa d’escombraries deslliga un incendi en el centre d’Alacant: quatre atesos

Una bossa d'escombraries preses ha provocat un incendi en el número 1 de l'avinguda Alfonso El Savi. Quatre persones han sigut ateses per inhalació i dos traslladades.

Avís groc a l’interior sud i el litoral central i sud d’Alacant per vents de fins a 70 km/h

Aemet ha activat per a este dimecres l'avís groc per vent del nord-est a l'interior sud i el litoral central i sud d'Alacant, amb ratxes de fins a 70 km/h entre les 08.00 i les 18.00. En el litoral sud també regix avís per fenòmens costaners, amb força 7 i ones de tres metres.

Gandia i Solanes es disputaran el rectorat de la UV en segona volta el 12 de març

Gandia ha aconseguit un 42,69% del vot ponderat i Solanes un 38,93% en la primera volta en la UV. La segona volta se celebrarà el 12 de març.

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.