Detenen un xic de 30 anys per furtar amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot

Gasolinera

Imtge d’arxiu d’una gasolinera | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i furt d’ús de vehicle, comesos en un supermercat en la zona de Benimàmet de València i en una gasolinera de Burjassot en un període d’una hora. Per a perpetrar els fets va furtar una moto i un cotxe que, posteriorment, va abandonar.

 

Les investigacions es van iniciar després dels fets ocorreguts en febrer d’enguany, quan un home va irrompre en un supermercat de València del districte de Trànsits i va intentar endur-se una de les caixes registradores a colps i, en no poder forçar-la, va pegar a fugir del lloc en una moto. Després, pràcticament una hora després, una persona en un cotxe, va cometre un robatori amb intimidació amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot, apoderant-se d’uns 300 euros.

 

Durant les investigacions, i gràcies a les característiques físiques aportades per diferents testimonis, es va poder concretar que els dos fets havien sigut comesos per la mateixa persona, igual que els dos vehicles usats en els robatoris havien sigut furtats prèviament, abandonant-los després de comesos els fets.

 

La moto va ser recuperada en València en el mateix carrer a on havia furtat el cotxe, que va ser localitzat en l’Eliana, en la comarca del Camp del Túria. Finalment, els agents després de realitzar diferents comprovacions, van identificar al sospitós. Una volta localitzat, el van detindre com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i robatori amb ús de vehicle. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca la seua tercera victòria seguida en Lliga davant l’Oviedo quasi un any després

El València visita el Carlos Tartiere amb el repte d'encadenar tres triomfs en Lliga després de véncer a Osasuna i Alaves. No ho aconseguix des de fa quasi un any.

L’Elx prepara la visita al Reial Madrid amb les baixes de Bigas, John i Fort

L'equip il·licità ha preparat la visita del sabado al camp del Reial Madrid amb tres absències per problemes fisicos. Bigas apunta a la llista i John ho té dificil.

Renfe programa 2.100 trens de Rodalia per a les Falles a València

Renfe ha programat 2.100 trens de Rodalia amb origen i destinació València per a la setmana fallera, amb més de 2 milions de places i un reforç del 35%. Hi haurà servicis diürns i nocturns amb freqüències especials per línies.

Catalá demana respecte després del pla de Rodalia en Falles i creix el xoc polític

Renfe ha limitat l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord entre les 13 i les 15 hores del 13 al 19 de març per les aglomeracions de les mascletaes. Catalá demana respecte, el Consell parla d'error del Ministeri i l'oposició planteja crítiques i alternatives.

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

Pérez Llorca ha anunciat habilitar el sòl dotacional municipal sense desenrotllar per a vivenda mitjançant canvis en el Pla Simplifica 2. També ha avançat tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar unes 50.000 inspeccions.

Renfe reforça Rodalia en Falles amb 2.100 trens i més de 2 milions de places

Renfe ha programat 2.100 trens de Rodalia per a la setmana fallera, amb 310 servicis especials i reforços per línies. La mesura conviu amb la polèmica per limitar l'accés a València Nord en hores de mascletà.

Pluges intenses deixen 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² a la Marina Alta

L'episodi d'este dimecres ha deixat 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² en diverses localitats de la Marina Alta. S'han obert clars cap al nord, mentres Alacant seguix molt nuvolós.

Afectats de covid persistent denuncien la falta de reconeixement com a malaltia crònica en la Comunitat Valenciana

El Col·lectiu Covid Persistent Comunitat Valenciana denúncia que no s'ha implantat l'Estratègia de Cronicitat que reconeix la malaltia com a malaltia crònica. Sanitat defén que treballa en la seua adaptació i anuncia formació en Atenció Primària.