Detenen un xic de 30 anys per furtar amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot

Gasolinera

Imtge d’arxiu d’una gasolinera | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i furt d’ús de vehicle, comesos en un supermercat en la zona de Benimàmet de València i en una gasolinera de Burjassot en un període d’una hora. Per a perpetrar els fets va furtar una moto i un cotxe que, posteriorment, va abandonar.

 

Les investigacions es van iniciar després dels fets ocorreguts en febrer d’enguany, quan un home va irrompre en un supermercat de València del districte de Trànsits i va intentar endur-se una de les caixes registradores a colps i, en no poder forçar-la, va pegar a fugir del lloc en una moto. Després, pràcticament una hora després, una persona en un cotxe, va cometre un robatori amb intimidació amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot, apoderant-se d’uns 300 euros.

 

Durant les investigacions, i gràcies a les característiques físiques aportades per diferents testimonis, es va poder concretar que els dos fets havien sigut comesos per la mateixa persona, igual que els dos vehicles usats en els robatoris havien sigut furtats prèviament, abandonant-los després de comesos els fets.

 

La moto va ser recuperada en València en el mateix carrer a on havia furtat el cotxe, que va ser localitzat en l’Eliana, en la comarca del Camp del Túria. Finalment, els agents després de realitzar diferents comprovacions, van identificar al sospitós. Una volta localitzat, el van detindre com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i robatori amb ús de vehicle. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.