Amenaça als clients d’un bar de València i ferix a un home amb una barra de ferro i un ganivet

Policía Nacional

Policia Nacional en una imatge d’arxiu | València Diari
 

Este dissabte els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 55 anys per colpejar a un altre amb una barra metàl·lica i intentar apunyalar-lo amb un ganivet en una cafeteria. 

 

Els fets es van produir al voltant de les 17.00 hores en el districte d’Exposició de València, molt prop del centre de la ciutat. Els efectius policials es van acostar fins a un local del barri, després de rebre un avís de la sala del 091 alertant de la presència d’un home en un bar, amenaçant a la resta de clients amb un ganivet. Els efectius es van dirigir al lloc, on van observar a un home tacat de sang tirant l’arma blanca dins d’una paperera. Per això, el van interceptar i van comprovar que el xic no portava objectes perillosos damunt.

 

En eixos moments, moltes persones van eixir de la cafeteria afectada assenyalant que eixe era l’home que havia atacat a un altre amb un ganivet. Un dels agents es va dirigir al local, on va localitzar a un home visiblement nerviós amb una ferida al braç. El ferit va assegurar que, moments abans, el sospitós havia entrat en el café insultant a la gent i increpant a un grup de persones majors. La víctima li va recriminar el seu comportament i, per eixe motiu, va començar una discussió entre ells que va acabar en una perillosa baralla. El sospitós va intentar agredir-lo en moltes ocasions, però no ho va aconseguir, ja que es va ficar pel mig l’amo del local. Però, l’ara detingut, en lloc d’espantar-se, se’n va anar del local i va tornar al cap de pocs minuts amb una barra metàl·lica i un ganivet, cridant-li a la víctima que anava a matar-lo.

 

L’ara detingut li va pegar colps amb la barra i va intentar clavar-li el ganivet, i de fet va arribar a ferir-lo en un muscle. Un client va eixir en ajuda de l’agredit, que es va refugiar després darrere de la barra del local, i va telefonar a la Policia. Quan van arribar, els agents van intervindre el ganivet i la barra metàl·lica, que estava tirada en l’entrada del bar i, finalment, van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un homicidi en grau de temptativa. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.