Amenaça als clients d’un bar de València i ferix a un home amb una barra de ferro i un ganivet

Policía Nacional

Policia Nacional en una imatge d’arxiu | València Diari
 

Este dissabte els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 55 anys per colpejar a un altre amb una barra metàl·lica i intentar apunyalar-lo amb un ganivet en una cafeteria. 

 

Els fets es van produir al voltant de les 17.00 hores en el districte d’Exposició de València, molt prop del centre de la ciutat. Els efectius policials es van acostar fins a un local del barri, després de rebre un avís de la sala del 091 alertant de la presència d’un home en un bar, amenaçant a la resta de clients amb un ganivet. Els efectius es van dirigir al lloc, on van observar a un home tacat de sang tirant l’arma blanca dins d’una paperera. Per això, el van interceptar i van comprovar que el xic no portava objectes perillosos damunt.

 

En eixos moments, moltes persones van eixir de la cafeteria afectada assenyalant que eixe era l’home que havia atacat a un altre amb un ganivet. Un dels agents es va dirigir al local, on va localitzar a un home visiblement nerviós amb una ferida al braç. El ferit va assegurar que, moments abans, el sospitós havia entrat en el café insultant a la gent i increpant a un grup de persones majors. La víctima li va recriminar el seu comportament i, per eixe motiu, va començar una discussió entre ells que va acabar en una perillosa baralla. El sospitós va intentar agredir-lo en moltes ocasions, però no ho va aconseguir, ja que es va ficar pel mig l’amo del local. Però, l’ara detingut, en lloc d’espantar-se, se’n va anar del local i va tornar al cap de pocs minuts amb una barra metàl·lica i un ganivet, cridant-li a la víctima que anava a matar-lo.

 

L’ara detingut li va pegar colps amb la barra i va intentar clavar-li el ganivet, i de fet va arribar a ferir-lo en un muscle. Un client va eixir en ajuda de l’agredit, que es va refugiar després darrere de la barra del local, i va telefonar a la Policia. Quan van arribar, els agents van intervindre el ganivet i la barra metàl·lica, que estava tirada en l’entrada del bar i, finalment, van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un homicidi en grau de temptativa. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.