Amenaça als clients d’un bar de València i ferix a un home amb una barra de ferro i un ganivet

Policía Nacional

Policia Nacional en una imatge d’arxiu | València Diari
 

Este dissabte els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 55 anys per colpejar a un altre amb una barra metàl·lica i intentar apunyalar-lo amb un ganivet en una cafeteria. 

 

Els fets es van produir al voltant de les 17.00 hores en el districte d’Exposició de València, molt prop del centre de la ciutat. Els efectius policials es van acostar fins a un local del barri, després de rebre un avís de la sala del 091 alertant de la presència d’un home en un bar, amenaçant a la resta de clients amb un ganivet. Els efectius es van dirigir al lloc, on van observar a un home tacat de sang tirant l’arma blanca dins d’una paperera. Per això, el van interceptar i van comprovar que el xic no portava objectes perillosos damunt.

 

En eixos moments, moltes persones van eixir de la cafeteria afectada assenyalant que eixe era l’home que havia atacat a un altre amb un ganivet. Un dels agents es va dirigir al local, on va localitzar a un home visiblement nerviós amb una ferida al braç. El ferit va assegurar que, moments abans, el sospitós havia entrat en el café insultant a la gent i increpant a un grup de persones majors. La víctima li va recriminar el seu comportament i, per eixe motiu, va començar una discussió entre ells que va acabar en una perillosa baralla. El sospitós va intentar agredir-lo en moltes ocasions, però no ho va aconseguir, ja que es va ficar pel mig l’amo del local. Però, l’ara detingut, en lloc d’espantar-se, se’n va anar del local i va tornar al cap de pocs minuts amb una barra metàl·lica i un ganivet, cridant-li a la víctima que anava a matar-lo.

 

L’ara detingut li va pegar colps amb la barra i va intentar clavar-li el ganivet, i de fet va arribar a ferir-lo en un muscle. Un client va eixir en ajuda de l’agredit, que es va refugiar després darrere de la barra del local, i va telefonar a la Policia. Quan van arribar, els agents van intervindre el ganivet i la barra metàl·lica, que estava tirada en l’entrada del bar i, finalment, van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un homicidi en grau de temptativa. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.