Amenaça als clients d’un bar de València i ferix a un home amb una barra de ferro i un ganivet

Policía Nacional

Policia Nacional en una imatge d’arxiu | València Diari
 

Este dissabte els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 55 anys per colpejar a un altre amb una barra metàl·lica i intentar apunyalar-lo amb un ganivet en una cafeteria. 

 

Els fets es van produir al voltant de les 17.00 hores en el districte d’Exposició de València, molt prop del centre de la ciutat. Els efectius policials es van acostar fins a un local del barri, després de rebre un avís de la sala del 091 alertant de la presència d’un home en un bar, amenaçant a la resta de clients amb un ganivet. Els efectius es van dirigir al lloc, on van observar a un home tacat de sang tirant l’arma blanca dins d’una paperera. Per això, el van interceptar i van comprovar que el xic no portava objectes perillosos damunt.

 

En eixos moments, moltes persones van eixir de la cafeteria afectada assenyalant que eixe era l’home que havia atacat a un altre amb un ganivet. Un dels agents es va dirigir al local, on va localitzar a un home visiblement nerviós amb una ferida al braç. El ferit va assegurar que, moments abans, el sospitós havia entrat en el café insultant a la gent i increpant a un grup de persones majors. La víctima li va recriminar el seu comportament i, per eixe motiu, va començar una discussió entre ells que va acabar en una perillosa baralla. El sospitós va intentar agredir-lo en moltes ocasions, però no ho va aconseguir, ja que es va ficar pel mig l’amo del local. Però, l’ara detingut, en lloc d’espantar-se, se’n va anar del local i va tornar al cap de pocs minuts amb una barra metàl·lica i un ganivet, cridant-li a la víctima que anava a matar-lo.

 

L’ara detingut li va pegar colps amb la barra i va intentar clavar-li el ganivet, i de fet va arribar a ferir-lo en un muscle. Un client va eixir en ajuda de l’agredit, que es va refugiar després darrere de la barra del local, i va telefonar a la Policia. Quan van arribar, els agents van intervindre el ganivet i la barra metàl·lica, que estava tirada en l’entrada del bar i, finalment, van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un homicidi en grau de temptativa. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.

La regularització d’immigrants deixa un de cada huit nous afiliats a la Comunitat

La regularització extraordinària d’immigrants ha incorporat 262.475 persones a la Seguretat Social fins al 30 de juliol, de les quals el 12,1 % treballen a la Comunitat Valenciana, que és la quarta autonomia amb més nous afiliats.

El paro puja en 7.021 persones en juliol a la Comunitat Valenciana i arriba als 288.672 aturats

El paro ha augmentat en juliol en 7.021 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,49 % més que en juny, fins als 288.672 desocupats, encara que en termes anuals hi ha 5.296 aturats menys.

Ruixats forts a l’interior nord de la Comunitat Valenciana esta vesprada

Aemet ha anunciat probabilitat de ruixats localment forts amb tronada esta vesprada a l’interior del terç nord de la Comunitat Valenciana, amb temperatures màximes lleugerament més altes a València i oratge estable a la mar.

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.
FILMOTECA D'ESTIU