Amenaça als clients d’un bar de València i ferix a un home amb una barra de ferro i un ganivet

Policía Nacional

Policia Nacional en una imatge d’arxiu | València Diari
 

Este dissabte els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 55 anys per colpejar a un altre amb una barra metàl·lica i intentar apunyalar-lo amb un ganivet en una cafeteria. 

 

Els fets es van produir al voltant de les 17.00 hores en el districte d’Exposició de València, molt prop del centre de la ciutat. Els efectius policials es van acostar fins a un local del barri, després de rebre un avís de la sala del 091 alertant de la presència d’un home en un bar, amenaçant a la resta de clients amb un ganivet. Els efectius es van dirigir al lloc, on van observar a un home tacat de sang tirant l’arma blanca dins d’una paperera. Per això, el van interceptar i van comprovar que el xic no portava objectes perillosos damunt.

 

En eixos moments, moltes persones van eixir de la cafeteria afectada assenyalant que eixe era l’home que havia atacat a un altre amb un ganivet. Un dels agents es va dirigir al local, on va localitzar a un home visiblement nerviós amb una ferida al braç. El ferit va assegurar que, moments abans, el sospitós havia entrat en el café insultant a la gent i increpant a un grup de persones majors. La víctima li va recriminar el seu comportament i, per eixe motiu, va començar una discussió entre ells que va acabar en una perillosa baralla. El sospitós va intentar agredir-lo en moltes ocasions, però no ho va aconseguir, ja que es va ficar pel mig l’amo del local. Però, l’ara detingut, en lloc d’espantar-se, se’n va anar del local i va tornar al cap de pocs minuts amb una barra metàl·lica i un ganivet, cridant-li a la víctima que anava a matar-lo.

 

L’ara detingut li va pegar colps amb la barra i va intentar clavar-li el ganivet, i de fet va arribar a ferir-lo en un muscle. Un client va eixir en ajuda de l’agredit, que es va refugiar després darrere de la barra del local, i va telefonar a la Policia. Quan van arribar, els agents van intervindre el ganivet i la barra metàl·lica, que estava tirada en l’entrada del bar i, finalment, van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un homicidi en grau de temptativa. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.