Ferit xic de 32 anys en caure tres pisos pel desllunat en Alzira

Imatge d’arxiu d’un desllunat | Àlex Folguera

 

Este diumenge, a les 09.21 hores del matí, un home de 32 anys ha resultat ferit en caure al desllunat d’una finca des d’un tercer pis en Alzira, en la comarca de la Ribera (València). Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València i el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) pereix ser que la víctima intentava accedir a sa casa perquè no portava les claus.

 

L’accident s’ha produït este matí en el carrer de Sant Teresa d’Alzira i fins al lloc s’han mobilitzat efectius de bombers del Parc d’Alzira i una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgències (SAMU). Els bombers i sanitaris han col·laborat per a immobilitzar al ferit. Una volta estabilitzat, l’equip mèdic ha traslladat a l’home a l’Hospital de la Ribera per politraumatisme, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.